Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toApéritif Nett - Hovedpostkasse

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org

dateThu, Nov 3, 2011 at 11:16 AM
subjectRe: Takk for at du har valgt å abonnere på gratis nyhetsbrev fra Apéritif.
mailed-bygmail.com

hide details 11:16 AM (0 minutes ago)


Hei,

nei, men dere har ogsaa et ansvar.

Hvorfor har dere sendt meg denne 'dritten', som jeg ikke har bestilt fra dere.

Det er trakassering, mener jeg.

Da burde dere ta dette paa en ansvarsfull maate og forklare meg at dere har funnet navnet paa trakasoeren og at dere har anmeldt misbruket av deres web-sted til politiet.

Noe saant ville jeg ha forventet meg av et serioest foretagende.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
2011/11/2 Apéritif Nett - Hovedpostkasse

Hei!

Din forspørsel om at vi skal kontakte politiet på dine vegne har vi nok dessverre ingen mulighet til da denne typen anmeldelser må foretas personlig.

Med vennlig hilsen
____________________________
Gaute Gusrud
Event Manager

Apéritif AS

Rosenkrantz' gt. 11B, NO-0159 Oslo - NORWAY
Office +47 22 98 86 00

Mobile +47 9306 9873
Fax +47 2299 4781

http://www.aperitif.no

Newsletters: http://www.aperitif.no/index.db2?id=81808

----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog
To: Apéritif Nett - Hovedpostkasse (R)
Cc: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
Sent: Wednesday, November 02, 2011 3:50 PM
Subject: Re: Takk for at du har valgt å abonnere på gratis nyhetsbrev fra Apéritif.


Hei,

dette skjer ikke veldig sjelden for meg.

Jeg blir utsatt for dette, som kalles spoofing, mange, mange ganger, hver dag, og faar mange hundre e-poster hver dag, som er saakalt spoofing da, (som jeg har sett at det kalles paa Wikipedia).

Du kan kanskje spore opp hvem det er, ved aa finne IP-adressen deres.

Politiet her i England, de bare ignorerer e-postene mine, og jeg maa sitte i timesvis, for aa proeve aa rydde opp, hver dag.

Poltitiet her i England, de har ogsaa kastet meg ut, to ganger, de siste maanedene, og er fiendtlige og kaller meg 'Miss', osv., og proever sikkert aa faa meg drept, vil jeg tippe paa.

Fint hvis du kan faa politiet i Norge, til aa etterforske hvem det er som forfoelger meg paa nettet.

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/11/2 Apéritif Nett - Hovedpostkasse (R)

Hei!

Da er din adresse satt som inaktiv i vårt register for nyhetsbrev!

Vi beklager dersom noen har registrert deg uten din viten.
Slike hendelser skjer heldigvis veldig sjelden.
____________________________
Roger Kolbu Webmaster

Apéritif Nett
Rosenkrantz' gt. 11B, NO-0159 Oslo - NORWAY
Office +47 22 98 86 00 • Mobile/Fax +47 9175 9275


http://www.aperitif.no

Newsletters:
http://www.aperitif.no/index.db2?id=81808

----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog
To: aperitif@aperitif.no
Sent: Tuesday, November 01, 2011 4:14 PM
Subject: Re: Takk for at du har valgt å abonnere på gratis nyhetsbrev fra Apéritif.


unsubscribe


2011/10/31

Takk for at du har valgt å abonnere på gratis nyhetsbrev fra Apéritif.

Du har valgt å abonnere på følgende nyhetsbrev:
Nyhetsbrev
Kurs
Ukens vin
Dagens rett
Ukens drink
Godbiter i pollisten

Dersom du senere ønsker å endre ditt abonnement, kan du gjøre dette på
http://www.aperitif.no/index.db2?id=81808

Vennlig hilsen Apéritif

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter