Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toTrygg og Sikker Kundesenter

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org

dateWed, Nov 9, 2011 at 4:11 PM
subjectRe: [Henvendelse #DDH-47186-245] Informasjonsforesprsel - www.tryggogsikker.no
mailed-bygmail.com

hide details 4:11 PM (0 minutes ago)


Hi,

ok, thanks for the reply!

It's tricky then, when the Police don't reply.

The Police Complaint Commission, here in the UK, seems to think it's ok that the Police don't reply.

The IPCC also think it's ok for the Police to call me 'Miss'.

And now the IPCC refuse to accept more e-mails from me.

I think the IPCC in the UK might be corrupt.

Any advice on what to do when the Police don't do their job, and the IPCC don't eighter?

Regards,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Mon, Nov 7, 2011 at 4:00 PM, Trygg og Sikker Kundesenter wrote:

On Mon, 07 Nov 2011 14:21:40 +0100, Erik Ribsskog wrote:
> Hi,
>
> well I don't think this is misspelling.
>
> Because I get around one hundred of these e-mails daily.
>
> Perhaps you could be so kind as to find the name, of the person, who is
> attacking me.
>
> Since I don't have the time to do this myself, and the Police aren't
> answering my e-mails, so they don't do their job, it seems.


Hi Erik. Can't help you with that I am afraid, and neither will the ISP without the Police requesting the information.

With kind regards

Med vennlig hilsen
Jarle Dahl Bergersen

Trygg og Sikker AS
Telefon: 22 110 110
Telefaks: 22 41 86 08
Web: www.tryggogsikker.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter