Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toSebastian Drescher

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org,
"Oslo, Visa"

dateTue, Nov 15, 2011 at 2:27 PM
subjectRe: VS: Report of crime/Fwd: Bekreftelse for påmelding til Skienern 2012
mailed-bygmail.com

hide details 2:27 PM (0 minutes ago)


Hei,

dette er et plagsomt problem for meg.

Dette har skjedd hundrevis av ganger naa, at noen bestiller ting i mitt navn, mm.

Kanskje dykk kan finna ut kem det er, som gjer slik kriminalitet og aatala dom?

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
2011/11/14 Sebastian Drescher

Hi,
Beklager, noen har vel brukt navnet og e-postadressen din for å påmelde seg hos oss.
Vi skal slette denne påmeldingen og e-post adressen din i vårt system.
Så du kan se bort fra fakturaen.
Med vennlig hilsen,
Sebastian Drescher
Quick Systems AS

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter