Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
topost@tips-info.com

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org

dateThu, Nov 3, 2011 at 12:38 PM
subjectRe: Report of crime/Fwd: : Diagnose
mailed-bygmail.com

hide details 12:38 PM (0 minutes ago)


Hei,

jeg bor i England, saa det er mer praktisk aa sende e-post, synes jeg.

Det er noen som sender hundrevis av tulle-mailer, i mitt navn, hver dag.

Saa dette er ikke noe artig, det er helt sikkert.

Dere kan kanskje fortelle meg, (eller politiet), IP-adressen til vedkommende skoeyer?

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/11/3
- Hide quoted text -


Hvis dette er et problem for deg, ta kontakt med oss på tlf: +47 51 51 59 59

----- Original Message -----
From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
To: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
Cc: TAYLORG@unhcr.org
Sent: Tue, 1 Nov 2011 14:27:37 +0000
Subject: Report of crime/Fwd: : Diagnose


Hi,

someone have sent a 'funny' message to a medical organisation in Norway in my name.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2011/10/31
Subject: RE: : Diagnose
To: eribsskog@gmail.com



Hei
Takk for mail.
Jeg vet ikke om vi i TIPS i Stavanger har din diagnose. Jeg har ikke tilgang til din journal. For å få gjort noe med dette vil jeg råde deg til å snakke med din fastlege eller med den instansen der du fikk behandling. Hvis det var TIPS ved Stavanger Universitetssykehus, kan jeg sjekke hvordan du går frem.
Mail gjerne tilbake.

mvh
TIPS
v/ Gudrun Austad

----- Original Message -----
From: Erik ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
To: post@tips-info.com
Sent: Sat, 29 Oct 2011 15:26:38 +0200
Subject: : Diagnose

Dette er en tilbakemelding via http://www.tips-info.com/ fra:
Erik ribsskog

Har dere diagnosen min? Jeg vil ha den fjernet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter