Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toCathy Livermore

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org

dateSat, Nov 12, 2011 at 2:56 PM
subjectRe: Thank you from Science News
mailed-bygmail.com

hide details 2:56 PM (0 minutes ago)


You could stop calling me 'Ms' you bloody whore.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Fri, Nov 11, 2011 at 7:49 PM, Cathy Livermore wrote:

Ms Ribsskog.

I have canceled your subscription to Science News.

If there is anything further, please let me know.

Thank You,
Cathy Livermore
Primary Customer Service Representative
Science News
Phone: 1-800-552-4412
Fax: 1-570-320-2079
Email: cathyl@publishersserviceassociates.com



On 11/7/2011 10:52 AM, Erik Ribsskog wrote:
unsubscribe


On Sun, Nov 6, 2011 at 10:41 AM, Science News wrote:

Dear science enthusiast,
Thank you very much for your interest in Science News magazine, your most accurate and credible source for science reporting. We bring you a full range of stories, from the earth and sea to the unfathomable reaches of outer space. Every two weeks you will gain a whole new perspective in understanding of the world of science.
Your issues of Science News will be in the mail soon; we hope you enjoy them and look forward to having you as a subscriber for a long time.
Thank you again for your interest in Science News!
Sincerely,
Tosh Arimura
Circulation Manager

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter