Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaaende online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tooffice@no.redbull.com

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

bccTAYLORG@unhcr.org

dateThu, Nov 17, 2011 at 2:19 PM
subjectRe: Report of crime/Fwd: Generelle spørsmål|http://www.redbull.no
mailed-bygmail.com

hide details 2:19 PM (0 minutes ago)


Hei,

nei, jeg har ikke opprettet noen konto hos dere, eller send noen okseblod-mail.

Jeg blir utsatt for en kampanje og har faatt flere tusen lignende tulle e-poster.

Saa jeg anmelder Redbull herved for aa ha sendt unoensket e-post.

(I herby report Red Bull, to the Police, for sending me unwanted e-mails).

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Thu, Nov 17, 2011 at 12:31 PM, wrote:

Hei Erik!

Hva mener du?
Er det noen andre som sender mail fra din konto?

Så du sendte ikke okseblod mailen?



Kind Regards,



This email is for use by the intended recipient and contains information that may be privileged, confidential and exempt from disclosure or copyrighted under applicable law. If you are not the intended recipient, you are hereby formally notified that any dissemination, use, copying or distribution of this e-mail, in whole or in part, is strictly prohibited. Please notify the sender by return e-mail and delete this e-mail from your system.



Erik Ribsskog ---12.11.2011 15:34:08---Hi, someone are sending forged spoofing-emails in my name.



From:
Erik Ribsskog


To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org


Date:
12.11.2011 15:34


Subject:
Report of crime/Fwd: Generelle spørsmål|http://www.redbull.no





Hi,
someone are sending forged spoofing-emails in my name.
I wanted to report this as crime.
Regards,
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From:
Date: Fri, Nov 11, 2011 at 9:48 AM
Subject: Re: Generelle spørsmål|http://www.redbull.no
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik!

Nå tror jeg du er feilinformert, da dette overhode ikke stemmer.

Vedlagt ligger en link til nettsiden vår og produktbeskrivelse, der står det en detaljert oversikt over ingrediensene i Red Bull.

http://www.redbull.no/cs/Satellite/no_NO/red-bull-energy-drink/001243049218737?pcs_c=PCS_Product&pcs_cid=1243043805486&pcs_pvt=ingredients

Kind Regards,




This email is for use by the intended recipient and contains information that may be privileged, confidential and exempt from disclosure or copyrighted under applicable law. If you are not the intended recipient, you are hereby formally notified that any dissemination, use, copying or distribution of this e-mail, in whole or in part, is strictly prohibited. Please notify the sender by return e-mail and delete this e-mail from your system.



eribsskog---06.11.2011 16:21:04---Hi The following message has been received on http://www.redbull.no

From:
eribsskog@gmail.com
To:
office@no.redbull.com
Date:
06.11.2011 16:21
Subject:
Generelle spørsmål|http://www.redbull.no






Hi

The following message has been received on http://www.redbull.no
First name: Erik
Last name: Ribsskog
Email: eribsskog@gmail.com
Phone: ingen
Message: Hei. Stemmer det at red bull inneholder okseblod? Mvh Erik Ribsskog
[attachment "20221068.jpg" deleted by Heidi Claudi/Norway/RedBull] [attachment "graycol.gif" deleted by Heidi Claudi/Norway/RedBull] [attachment "ecblank.gif" deleted by Heidi Claudi/Norway/RedBull]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter