Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. november 2011

Jeg sendte en ny e-post angaanede online trakassering

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tocustomerrelations@wideroe.no

cce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk,
TAYLORG@unhcr.org

bcc"Oslo, Visa"

dateWed, Nov 9, 2011 at 6:26 PM
subjectRe: Report of crime/Fwd: Din henvendelse er mottatt
mailed-bygmail.com

hide details 6:26 PM (0 minutes ago)


Hi,

yes, I'm not 'Miss'.

And I haven't ordered any flight from you.

(I don't like the new security-stuff, with the naked scanners etc., on the airports).

This is some kind of attack, which the Police don't help me stop.

Thanks for unsubscribing me.

Best regards,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
On Tue, Nov 8, 2011 at 2:52 PM, wrote:

Dear Mr.Ribsskog,

Thank you for the information, and should we then just cancel all inquirys coming from Frøken Ripsskog?

Hope you get some assistance in stoping all the spam.

Med vennlig hilsen/Sincerely yours
Widerøe Kundeservice/Widerøe Customer Relations

Cathrine
__________________________________________________
Adr: Pb. 247, N-8001 Bodø, Norway.
Tel: 815 22 014
kundeservice@wideroe.no/customerrelations@wideroe.no


DEPT=BOOWF


Please respond to customerrelations@wideroe.no
Sent by: Erik Ribsskog
To: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
cc: TAYLORG@unhcr.org, "!enquiries" (bcc: kundeservice)

Subject: Report of crime/Fwd: Din henvendelse er mottatt

Hi,

someone are sending a lot of forged e-mails in my name, (it's called spoofing I've read on Wikipedia).

This is an example from this attack.

Please start replying to my e-mails because I think I'll soon get an infamation in my arm from sending you all these unanswered crime-reports.

Please start doing your job now!

Regards,

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Widerøe kundeservice
Date: 2011/11/6
Subject: Din henvendelse er mottatt
To: eribsskog@gmail.com


Kjære kunde

Takk for din henvendelse.
Dette er en automatisk beskjed og kan ikke besvares.

Vi har normal behandlingstid på 3 uker, men du vil få svar så snart vi har anledning til å se på saken din.

Din henvendelse sendt 06. november 2011 16:37:
================================================
Fra: Frøken Ribsskog (eribsskog@gmail.com)
Adr: sunderland
1234 sunderland
Tlf: virker ikke
Eurobonus:
Vedlegg: Ingen

Ros/Ris:
Hei. Hva vet dere om Illuminati? Mvh Frøken Ribsskog
================================================

Vennlig hilsen

Widerøe kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter