Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcc2018004@ldschurch.org

dateTue, Nov 1, 2011 at 2:06 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kontaktskjema fra jesukristikirke.no
mailed-bygmail.com

hide details 2:06 PM (0 minutes ago)


Hi,

somone have sent a 'funny' message to a religious organisation in my name.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Norway Oslo Mission <2018004@ldschurch.org>
Date: 2011/10/31
Subject: RE: Kontaktskjema fra jesukristikirke.no
To: Fru Erik Ribsskog


Vi er ikke en del av Illuminatiordenen eller noen annen orden. Vi er Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige. Jesus Kristus opprettet sin Kirke da Han var her på jorden med tolv apostler og mange som fulgte Ham. Han gjenopprettet sin kirke i 1830 - med en profet og 12 apostler. Det er oss.

Er du blitt døpt inn i Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige? Dersom du ikke er det, står du ikke på noen lister hos oss. Vi har bare lister over de som er blitt døpt.

Mvh

Gullaug Pedersen
Misjonssekretær
Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige




Subject: Kontaktskjema fra jesukristikirke.no



Kontaktskjema fra jesukristikirke.no
Dato: 29.10.2011 16:01

=====================================================================

Mottaker: Fru Erik Ribsskog
Epost: eribsskog@gmail.com

Emne: Illuminati

=====================================================================

Beskjed:
Stemmer det at dere er en del av Illuminatiordenen. HAr dere meg på
listen deres?. På forhånd takk

=====================================================================
Determined geographical location of the interessted party or its internet provider: Farsund, Norway (88.91.7.30)


NOTICE: This email message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter