Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccoffice@no.redbull.com

dateSat, Nov 12, 2011 at 2:34 PM
subjectReport of crime/Fwd: Generelle spørsmål|http://www.redbull.no
mailed-bygmail.com

hide details 2:34 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone are sending forged spoofing-emails in my name.
I wanted to report this as crime.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: Fri, Nov 11, 2011 at 9:48 AM
Subject: Re: Generelle spørsmål|http://www.redbull.no
To: eribsskog@gmail.com



Hei Erik!

Nå tror jeg du er feilinformert, da dette overhode ikke stemmer.

Vedlagt ligger en link til nettsiden vår og produktbeskrivelse, der står det en detaljert oversikt over ingrediensene i Red Bull.

http://www.redbull.no/cs/Satellite/no_NO/red-bull-energy-drink/001243049218737?pcs_c=PCS_Product&pcs_cid=1243043805486&pcs_pvt=ingredients


Kind Regards,



This email is for use by the intended recipient and contains information that may be privileged, confidential and exempt from disclosure or copyrighted under applicable law. If you are not the intended recipient, you are hereby formally notified that any dissemination, use, copying or distribution of this e-mail, in whole or in part, is strictly prohibited. Please notify the sender by return e-mail and delete this e-mail from your system.


eribsskog---06.11.2011 16:21:04---Hi The following message has been received on http://www.redbull.no



From:
eribsskog@gmail.com


To:
office@no.redbull.com


Date:
06.11.2011 16:21


Subject:
Generelle spørsmål|http://www.redbull.no





Hi

The following message has been received on http://www.redbull.no
First name: Erik
Last name: Ribsskog
Email: eribsskog@gmail.com
Phone: ingen
Message: Hei. Stemmer det at red bull inneholder okseblod? Mvh Erik Ribsskog




3 attachments — Download all attachments View all images
20221068.jpg
46K View Download
graycol.gif
1K View Download
ecblank.gif
1K View Download

Reply Reply to all Forward

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter