Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcctlfser@naf.no

dateFri, Nov 4, 2011 at 1:58 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kontakt oss: MEDL_innmelding-15501-11
mailed-bygmail.com

hide details 1:58 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone have sent a forged e-mail in my name, (it's called spoofing, it seems, from Wikipedia).
(I get around around a hundred of these each day).
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: NAF Medlemsservice
Date: 2011/11/3
Subject: SV: Kontakt oss: MEDL_innmelding-15501-11
To: eribsskog@gmail.com



Takk for henvendelsen.

Du er hjertelig velkommen som medlem selv om du ikke kjører bil. Hos NAF følger medlemskapet person og ikke bil.

Med vennlig hilsen

Cecilie Willetts
Kundebehandler Medlemsservice

Norges Automobil-Forbund
tlf NAF: 08 505
adresse: Østensjøveien 14, 0661 Oslo

NAF tar ansvar og gjør Norge til et tryggere og bedre land å være trafikant i



-----Opprinnelig melding-----
Fra: eribsskog@gmail.com [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 2. november 2011 17:55
Til: NAF Medlemsservice
Emne: Kontakt oss: MEDL_innmelding-15501-11



Medlemsnummer:
Navn:
Fødselsdato:
Kjønn:


Henvendelse gjelder: Innmelding
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon: 65349823
Spørsmål: Kan jeg melde meg inn selv om jeg ikke kjører bil?

MVH

Erik

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter