Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccconfirmations@response.eweek.com

dateFri, Nov 4, 2011 at 3:00 PM
subjectReport of crime/Fwd: Added Email Confirmation
mailed-bygmail.com

hide details 3:00 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone are harassing me by registering me on a newsletter, (spoofing), and calling me Erika, (harassment, threat of demasculation), and by writing 'homofil', in the e-mail address, (harassment/bullying/lieing).

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ziff Davis Enterprise
Date: Thu, Nov 3, 2011 at 5:35 PM
Subject: Added Email Confirmation
To: eribsskog+homofil@gmail.com



Erika,
Thank you for your interest in Ziff Davis Enterprise. This email is to verify that you have added the email address: eribsskog+homofil@gmail.com to receive the following email notifications:

Invitations to attend complimentary Digital Events
Invitations to attend complimentary Face to Face Events
Invitations to participate in upcoming Research surveys
Web Buyers Guide Whitepapers
Emails from preferred business partners
Invitations to Magazine Subscriptions:
eWEEK
Baseline
CIO Insight

Please click on the link below to verify and to change your preferences:
https://enterprise-secure-registration.com/index.php?page=verifyEmail&pid=11663797&email=eribsskog+homofil@gmail.com&hlink=b21b25173e
Please email us at customerservice@ziffdavisenterprise.com if you have any questions.

Thank you for your continued support.
Ziff Davis Enterprise Customer Service

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter