Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccnewsletters@response.eweek.com

dateFri, Nov 4, 2011 at 2:23 PM
subjectReport of crime/Fwd: Newsletter Subscription Confirmation
mailed-bygmail.com

hide details 2:23 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone are harassing me by registering on a website in my name, (spoofing), and by calling me 'Erika', (harassment/bullying/threat of demasculation).

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: Thu, Nov 3, 2011 at 4:04 PM
Subject: Newsletter Subscription Confirmation
To: eribsskog@gmail.com



Dear Erika,

Thank you for subscribing to eWEEK Editor's Pick. As Editor, I am pleased to welcome you to the Ziff Davis Enterprise community.


To ensure smooth delivery, please add newsletters@response.eweek.com to your safe senders list and whitelist the domain(s) response.eweek.com.

We hope you find this coverage to be valuable and an indispensable part of your day. If you ever have any comments, questions, or suggestions to improve the publication, please send me a note.

Best,
Eric

P.S. - As a special thank you for subscribing, please feel free to check out our other valuable newsletters.
https://www.enterprise-secure-registration.com/index.php?page=subscribe



P.P.S - I would like to encourage you to register to our exclusive newsletter, eCareers.
https://enterprise-secure-registration.com/index.php?page=qSubscribe&email=eribsskog@gmail.com&newsletterId=10


You may also be subscribed to receive additional Ziff Davis Enterprise email communications. To manage your email preferences go to: https://www.enterprise-secure-registration.com/index.php?page=emailSettings&email=eribsskog@gmail.com&pid=11663797
----
Eric Lundquist
Senior Vice President, Editorial
Ziff Davis Enterprise

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter