Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org,
!enquiries

bccanders@maksimer.no

dateTue, Nov 8, 2011 at 4:08 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kontaktskjema fra Frøken Ribsskog via /kontakt-oss
mailed-bygmail.com

hide details 4:08 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone are sending a lot of forged e-mails in my name, (it's called spoofing I've read on Wikipedia).
This is an example from this attack.
Please start replying to my e-mails because I think I'll soon get an inflamation in my arm from sending you all these unanswered crime-reports.
Please start doing your job now!
Regards,
Erik Ribsskog



- Hide quoted text -
---------- Forwarded message ----------
From: Anders-Meyer Eldøy
Date: 2011/11/7
Subject: Re: Kontaktskjema fra Frøken Ribsskog via /kontakt-oss
To: eribsskog@gmail.com


Hei, det er vi litt usikker på. Hva kan du og hvilken stilling søker du på hos oss?


2011/11/6 post@maksimer.no

En ny melding fra Kontakt oss - http://www.maksimer.no/kontakt-oss/

Sendt: 11.06.2011
Via: /kontakt-oss
Fra IP: 95.154.230.191

Navn:: Frøken Ribsskog
Email:: eribsskog@gmail.com
Telefon:: ingen

Beskjed::
Hei. Har dere en jobb til meg?

Mvh Frøken Ribsskog









--


Anders-Meyer
Eldøy

Partner & Webdesigner

anders@maksimer.no
T. +47 55 55 77 46
M. +47 46 66 77 46


www.maksimer.no
www.twitter.com/maksimer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter