Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org,
"Oslo, Visa"

dateFri, Nov 11, 2011 at 3:41 PM
subjectReport of crime/Fwd: Tips fra VG Nett: Tre politidistrikt ble varslet om Breiviks bil
mailed-bygmail.com

hide details 3:41 PM (0 minutes ago)


Hi,

this is an earlier Shop Manager-college of mine, from Rimi.

He supports Liverpool, and I support Everton.

He put a Liverpool-sticker on one of the shops I later ran, Rimi Langhus.

Our Area Manager, Per Oeivind Fjellhoey mocked me since I wasn't going to the EURO2000, in Netherlands/Belgium.

Coca Cola gave away free tickets he said.

I wasn't interested, I thought it was better watching the games on the TV.

And I wasn't sure if we were allowed to be given free EURO-tickets from Coca Cola, that might be called bribing, I thought.

Risnes and some other Rimi Shop Managers went, but were stopped on the border, by Dutch/Belgian police who thought they were hooligans and refused them enterance to the championship-countries.

I don't want funny e-mails from this guy, so I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Arne Risnes
Date: 2011/11/10
Subject: Tips fra VG Nett: Tre politidistrikt ble varslet om Breiviks bil
To: eribsskog@gmail.com


Arne Risnes (arneris@msn.com) har lest denne artikkelen på VG Nett, og har benyttet tipsfunksjonen for å gjøre deg oppmerksom på den.

Tre politidistrikt ble varslet om Breiviks bil
(VG Nett) Rett etter klokken 16.00 22. juli ble Asker og Bærum politidistrikt varslet om terroristens kjøretøy. Samtidig kjørte Breivik gjennom politidistriktet - uten å bli stoppet.

Les artikkelen her: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10015871

Arne Risnes sier:
Dette er vel noe konspirasjonsgreier? KAnsje det er jødene som styrer politiet også. Husk å hold deg hjemme i morgen 11/11.

Arne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter