Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcc!enquiries

dateMon, Nov 7, 2011 at 4:45 PM
subjectReport of crime/Fwd: Trist
mailed-bygmail.com

hide details 4:45 PM (0 minutes ago)


Hi,

this is my first landlord in Oslo, from 1989/90, when I was still a teen-ager.

In Enebakkveien, in Abildsoe, in Oslo.

There I wasn't allowed to cock food, because his wife was sensitive to smell, so I lost many pounds that year, since Norway is an expensive country, so to feel full one have to use a lot of money, if one can't make Pizza Grandiosa, frozen-pizzas, which are sold for around £3 in food-shops.

I used up to £10 a day in burger-restaurants, while living at this accomodation.

So I couldn't afford to study, the next year, but had to work, for a gap-year.

They also went into my room, when I was away for Christmas etc,. to vacum-clean, etc.

They also went to the shop I worked, in another town, (Lorenskog), after I rented a room from my half-brothers family, to 'nag' about that I hadn't changed my address, so letters that were mine where still sent to them.

But my half-brother went to special school, in Majorstua, in Oslo, and was hyperactive, or had MBD, or was a 'basket case' or something, so it was hard to focus, when one lived in the same flat as him, and I didn't have like a desk there, so this dragged out, with reporting the new address.

I don't want funny e-mails from this guy, (who must be in his 90's now).

So I wanted to report this as harassment-crime.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: Sun, Nov 6, 2011 at 3:00 PM
Subject: Trist
To: eribsskog@gmail.com


Triste saker dette med alle de som er etter deg mener nå jeg. Vel vel vi får se vi får se. gunnar

An article from PC Magazine has been sent to you. Follow this link to view the article: Motorola Droid RAZR Coming 11/11/11 ... at 11:11am

Copyright © 2011 Ziff Davis Inc. All Rights Reserved

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter