Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Trenger du penger til flytting?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Trenger du penger til flytting?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 27, 2011 at 11:48 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo@unhcr.org






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård <hypertekst@gmail.com>

Date: 2011/8/11
Subject: Trenger du penger til flytting?
To: eribsskog@gmail.com


http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/08/jeg-sendte-en-ny-e-post-til-liverpool_11.html



"I've also tryed to contact all class-mates etc., in Norway, but noone

wants to help me to re-setle there, and I don't want anything more to

with my family, so I thought I could try to contact the Council."



1. Du kontaktet dem for å be om penger for under 48 timer siden.

Venter du at de skal sitte klare ved PCen og svare deg umiddelbart?

Ikke alle er som deg, noen har en jobb å gå til f.eks. Du burde være

litt mer tålmodig.

Noe som forsåvidt er bortkastet, fordi:



2. Du har jo slengt dritt og fornærmet så godt som alle du kjenner. Du

henger dem ut på bloggen din, gjerne mot deres vilje, nekter å fjerne

ting når de ber om det, og så forventer du at de skal gi deg penger og

husrom? I overkant optimistisk, spør du meg.



3. Dette hussalget som du håper å få til: om det i hele tatt lar seg

gjøre (noe jeg tviler på), så kommer det nok til å ta lang tid. Du vil

nok dessuten måtte dra til Norge for å underskrive ting. Hvordan hadde

du tenkt å komme deg til Norge uten penger og pass? Flybillett er ikke

gratis, og grensesjekk krever fortsatt pass, selv om du er nordmann.



4. Men du er jo en feiging og en "quitter", så jeg regner med enden på

visa er at du blir nødt til å be familien om hjelp uansett. Du hevder

du har brutt kontakten med dem, men du hevdet jo også at du ikke kunne

dra hjem til Norge, noe du nå er klar for etter første virkelige

utfordring.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter