Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcckundesenter@jbv.no

dateFri, Nov 4, 2011 at 3:23 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kundesenter Jernbaneverket: Henvendelse #106875 Går det alltid et tog? (Ny sak) - Oppdatert
mailed-bygmail.com

hide details 3:23 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone have sent a forged e-mail in my name, (it's called spoofing, it seems, from Wikipedia).
(I get around around a hundred of these each day).
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Kundesenter
Date: 2011/11/4
Subject: Kundesenter Jernbaneverket: Henvendelse #106875 Går det alltid et tog? (Ny sak) - Oppdatert
To: eribsskog@gmail.com




.



Kommentar:
Hei Erik!

Takk for din henvendelse. 'Det går alltid et tog' er et slagord NSB hadde tidligere.

Ønsker du å vite mer om dette eller har andre spørsmål til NSB, så anbefaler jeg deg å sende en henvendelse til dem til:

Servicesenter@nsb.no

Ønsker deg en god helg!

Mvh
Jernbaneverket
Kundesenteret
v/Oda

--------------------------------------------

Hva er bakgrunnen for ordtaket 'det går alltid et tog'?

En gang jeg skulle ta toget med fattern, i 1987 vel, til Beitostølen, venta vi i ni timer før vi dro uten at toget hadde kommet.

Hva faen er dette her?

Driver dere villedende markedsføring?

Er NSB under kontroll av noe 'mafian'?

Skjerp dere!

Mvh Erik Ribsskog


Incident Beskrivelse av henvendelsen
Incident #:106875
Dato åpnet:04/11/2011 05:23(dd/MM/yyyy HH:mm)
Klassifisering:GH
Saksbehandler:Oda F
Tjeneste:Generelle henvendelser
Tjeneste type:Generelle henvendelser
Emne:Går det alltid et tog?
Beskrivelse:Hva er bakgrunnen for ordtaket 'det går alltid et tog'?

En gang jeg skulle ta toget med fattern, i 1987 vel, til Beitostølen, venta vi i ni timer før vi dro uten at toget hadde kommet.

Hva faen er dette her?

Driver dere villedende markedsføring?

Er NSB under kontroll av noe 'mafian'?

Skjerp dere!

Mvh Erik Ribsskog



Oda F





Mvh
Kundesenter Jernbaneverket
www.jernbaneverket.no/kundesenter
Du finner oss også på Facebook og Twitter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter