Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

dateTue, Nov 1, 2011 at 2:49 PM
subjectReport of crime/Fwd: [Shared Post] Preparing for the zombie apocalypse
mailed-bygmail.com

hide details 2:49 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone I don't know, (who seems to call himselves Stein Johan from the mafia in Kvelde, or something), is sending me unwanted messages.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Hack a Day
Date: Mon, Oct 31, 2011 at 5:34 PM
Subject: [Shared Post] Preparing for the zombie apocalypse
To: eribsskog@gmail.com




Stein Johan (kvelde@mafian.no) shared a post from Hack a Day
Preparing for the zombie apocalypse
by Brian Benchoff
Every reasonable person prepares for the future. Whether it's matching your employer's 401k contributions, making sure you have bread and milk before a snow storm, or saving for your kid's college fund, planning for the future gives you a comfortable life. [Gord] has exceptional foresight; he build an awesome Louisville Decapitron for the upcoming zombie [...]
Read more of this postBrian Benchoff | October 31, 2011 at 10:30 am | Tags: defense, louisville slugger, zombie | Categories: weapons hacks | URL: http://wp.me/pk3lN-fCm
Comment See all comments


Change your email settings at Manage Notifications.
Trouble clicking? Copy and paste this URL into your browser:
http://hackaday.com/2011/10/31/preparing-for-the-zombie-apocalypse/




Thanks for flying with WordPress.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter