Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Medlemskap i NSR










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Medlemskap i NSR











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 29, 2011 at 7:53 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo@unhcr.org


Bcc:
nsr@nsr.no






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: NSR <nsr@nsr.no>
Date: 2011/9/7

Subject: RE: Medlemskap i NSR
To: eribsskog@gmail.com



Erik Ribsskog!


Du har vist interesse for medlemsskap i NSR gjennom vårt innmeldingsskjema på www.nsr.no. Det takker vi for.


Jeg antar at du har informert deg om vår virksomhet via nettopp www.nsr.no, og sikkert andre kilder også. Vedlagt finner du det sist utsendte nyhetsbrevet fra mai i år, samt en kopi av kontingentfakturaen for 2011. Disse to vil gi ytterligere informasjon.


Medlemskontingenten er kroner 100 (etthundrede) og kan betales inn til konto nr. 4901.10.83314.


Du gir informasjon om at du befinner deg utenlands. Krav fra myndighetene til medlemsregistrering medfører dog at vi behøver en faktisk adresse. Kan du sende den til oss slik at vi får registrert deg med fullstendig kontaktinformasjon?


Vi ville helst også at du ble tilknyttet et lokallag, selv om vi ikke stiller et direkte krav om det, men medlemskontakten finner best sted gjennom et lokallag. Kanskje finnes det et i nærheten av området du sokner til i Norge? Se på denne siden for informasjon om våre lokallag: http://www.nsr.no/website.aspx?displayid=12954



Da gjenstår bare å ønske deg velkommen til NSR!


Dearvvuođaiguin / regards / med hilsen


Thomas Erlend Myrnes Nygård


Čállingotti jođiheaddji / head of adm. / sekretariatsleder


Norgga Sámiid Riikkasearvi | Vuona Sámij Rijkasiebrre |


Nøørjen Saemiej Rijhkesiebrie | Norwegian Saami Association |


Norske Samers Riksforbund | NSR


www.nsr.no | nsr@nsr.no | +4778486955 | +4798850273




From: system@ikx.no [mailto:system@ikx.no]

Sent: borgemánu 26. b. 2011 02:47
To: nsr@nsr.no
Subject: Medlemskap i NSR


Felt


Verdi


Navn


Erik Ribsskog

Adresse


utlandet


Postnr


utlandet

Mobiltelefon


utlandet


Lokallag


utlandet

E-post


eribsskog@gmail.com


Fødselsdato


1970


Kommentarer


I'm in.

Sent from:


http://www.nsr.no/website.aspx?displayid=4306








2 attachments
2011-mai-nyhetsbrev-NSR.pdf
680K
2011-kontingent-NSR.pdf
624K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter