Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Your message to Events awaits moderator approval










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Your message to Events awaits moderator approval











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 27, 2011 at 9:46 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo@unhcr.org


Bcc:
events-bounces@biggayfrathouse.com






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: <events-bounces@biggayfrathouse.com>

Date: Mon, Aug 8, 2011 at 1:22 AM
Subject: Your message to Events awaits moderator approval
To: eribsskog@gmail.com


Your mail to 'Events' with the subject



Fwd: Report of crime/Fwd: confirm

e4010e85c81b4695f8bcff7f53f780ba4e262169



Is being held until the list moderator can review it for approval.



The reason it is being held:



Post by non-member to a members-only list



Either the message will get posted to the list, or you will receive

notification of the moderator's decision. If you would like to cancel

this posting, please visit the following URL:



http://biggayfrathouse.com/mailman/confirm/events_biggayfrathouse.com/bdaa8ff3b8351ca518ecf57c767fbc0d10905c6b











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter