Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 2. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

from [Available] Erik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to kundeservice@onecall.no
cc e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
bcc TAYLORG@unhcr.org
date Wed, Nov 2, 2011 at 2:54 PM
subject Re: (Saksnummer:771179) Bestilling - Annet
mailed-by gmail.com

hide details 2:54 PM (0 minutes ago)

Hei,

ja dette er en type kriminalitet, som kalles spoofing, har jeg lest, paa Wikipedia.

Noen sender forfalskede e-poster, i mitt navn, og ved aa bruke min e-post adresse, som avsender-adresse.

Jeg faar mange, mange saanne e-poster hver dag.

Mange hundre hver dag, naa i det siste.

Saa fint hvis dere kan spore opp hvem dette er, via IP-adressen deres.

Politiet her i England, de bare ignorerer mine e-poster om dette, saa fint hvis dere kan faa politiet i Norge, til aa ta ned disse kriminelle, og ogsaa fortelle meg hvem dette er.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/11/2
- Hide quoted text -

Du skrev til oss mandag 31.10;

"Hi,

someone have ordered something in my name.

Regards,

Erik Ribsskog"

Lurte på om det var noe vi skulle ta tak i?



Med vennlig hilsen

Karl Henrik
Kundekonsulent
One Call

Kontakt: www.onecall.no/kundeservice



Fri bruk av mobildata frem til 1. april 2012
Bestill ved å sende SMS med kodeord FRIDATA til 04300

Har du pakkeabonnement, får du tilbudet automatisk, uten at du trenger å foreta deg noe. Ved aktivering av Fri data på abonnementene Faktura og Aktiv videreføres abonnementet som Grunnpakka - til kr 99,- pr mnd - fra 1. april 2012, dersom du ikke selv velger annet. For våre pakkeabonnement gjelder vanlige datapriser etter endt kampanje.Fri data gjelder bruk i Norge. For bruk i utlandet gjelder egne priser.
Se vilkår og mer informasjon på www.onecall.no/fri-mobildata.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter