Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccorderconfirm@rodale.com

dateTue, Nov 1, 2011 at 2:45 PM
subjectReport of crime/Fwd: Order Confirmation
mailed-bygmail.com

hide details 2:45 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone have sent a 'funny' order, in my name, to an American magasine.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: Mon, Oct 31, 2011 at 5:25 PM
Subject: Order Confirmation
To: eribsskog@gmail.com







Thank You!

Your order is being processed. Your confirmation number is A010956763. Please print this page for your records.


Thank you for choosing Men's Health!

Your first issue of Men's Health and your FREE Big Black Book of Secrets will arrive in 4-6 weeks.




Order Summary

Erik Ribbskog
Hostell
Sunderland, AR 64537 US






Men's Health Magazine - 2 Year Subscription
Term:2 years(20 issues)
Allow 4-6 weeks for delivery
$29.80






Eat This, Not That! 2012
Allow 5-10 days for delivery
$19.99






Men's Health Big Book of Exercises Hardcover Edition
Allow 5-10 days for delivery
$31.95






Men's Health Diet
Allow 5-10 days for delivery
$31.95






Women's Health Magazine - 1 Year Subscription
Term:1 year(10 issues)
Allow 4-6 weeks for delivery
$9.90





Shipping & handling/delivery$10.35

Total$133.94*

* Important Sales Tax Message: please visit www.rodaleinc.com/salestax to see important sales tax information.




Date: October 31, 2011

Payment Information
Payment Method: Bill Me

Billing Address
Erik Ribbskog
Hostell
Sunderland,AR 64537 US

Email: eribsskog@gmail.com












Your 100% satisfaction is our goal.
Contact customer service for questions or to cancel a subscription or membership.
33 East Minor Street • Emmaus, PA 18098 • (866) 387-0509 • http://www.rodaleinc.com/customer-service
E-mail: customer_service@rodale.com • Your Privacy Rights




© 2011 Rodale Inc. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter