Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

dateWed, Nov 9, 2011 at 4:42 PM
subjectReport of crime/Fwd: Div
mailed-bygmail.com

hide details 4:42 PM (0 minutes ago)


Hi,

this is someone pretending to be my earlier Area Manager in ICA, in Norway.

She had a bad reputation among the Shop Managers.

They said she liked to sleep with Shop Managers on seminars even if she'd turned 30.

Something like this.

(This was said to me by a collegue Shop Manager in RIMI/ICA, on Rimi Shop Manager seminaar, at Storefjell, Norway, automn 2000, when I got Neteland as my new Area Manager, when I started working in a new shop, Rimi Kalbakken, (a big shop, that used to be an ICA Supermarked. This shop had a manned meat-department, around 900.000 NOK/£90.000 turnover a week, and around 20-30 employees).

What happened in connection with my switch to working in that shop, and then the next shop, is part of an employment-case, by the way, with I try to get help from the Union etc., in Norway, regarding.

Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Anne Neteland
Date: 2011/11/7
Subject: Div
To: eribsskog@gmail.com



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
This email was sent via Anonymous email service for free.
YOU CAN REMOVE THIS TEXT MESSAGE BY BEING A PAID MEMBER FOR $19/year.
CLICK HERE =>
Message ID= 141736
--------------------------------------------------------------------------------------------------------




Det er jo typisk at folk tenker slik da media (og de som leser/tror alt innen denne "søppel-ensrettet" type formidling) - og autoriteter innen mange grener (kjøpt og betalt - utbredt korrupsjon/diktat av forskningsmidler mm?) nærmest har "implantert" noe komisk etc over "konspirasjonsteoretikere"! Syntes det er temmelig logisk at "grupper, ordener, politiske/økonomiske kameratklubber, m.fl "bare snakker sammen" og legger taktiske og strategiske "planer/pr-stunt" for fremtidig "suksess"? ER ikke dette en form for "konpirasjon"? Verden er jo basert på "maktkamp, konkurranse m.m" - å tro noe annet er etter min mening temmelig naivt å tro?

MVH
Anne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter