Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 16. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccDianne.Lennox@bcwgroup.com

dateWed, Nov 16, 2011 at 3:07 PM
subjectReport of crime/Fwd: Website Enquiry
mailed-bygmail.com

hide details 3:07 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone are sending forged spoofing-emails in my name.
I wanted to report this as crime.
Regards,
Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Dianne Lennox
Date: Wed, Nov 16, 2011 at 9:46 AM
Subject: RE: Website Enquiry
To: "eribsskog@gmail.com"



Dear Mr Ribsskog

I am willing to agree to £100 per month providing you can make an immediate payment

Kind Regards

Dianne




From: eribsskog@gmail.com
To: Info Mailbox
Sent: Wed Nov 16 00:42:45 2011
Subject: Website Enquiry
NAME: Miss Erik Ribsskog
EMAIL: eribsskog@gmail.com
TELEPHONE: Don''t call me
HOUSE NUMBER:
POSTCODE:
ENQUIRY: Reference: B13953119 I would like to pay 100 each month. Hope this is alright. Best regards, Miss Erik Ribsskog

Dianne Lennox, Team Leader - BCW Group
Part of Gothia Financial Group AS
BCW House, 24 George Square, Glasgow, Scotland, G2 1EG
: +44 (0)141 221 4567 (Reception)
Extension: 5005 \ Mob:
:Dianne.Lennox@bcwgroup.com
:http://www.bcwgroup.com








All of the information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended for the recipient only and access by anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient then you must not disclose, use, distribute, print or copy this e-mail.If you have received this e-mail as the result of a transmission, addressing or related error please notify the sender by replying to the e-mail. In addition, please delete all records of the message from your computer.

Any opinions, conclusions and/or other information in this message not relating to the official business of BCW Group shall be understood and neither given nor endorsed by it. Neither the author of this message nor their employers accept any legal responsibility for the contents of the message.

Sunday Times "Top 100 Companies to Work For" 2004, 2006, 2010 & 2011
Best 100 Workplaces UK
Europe's 500 - Entrepreneurs for Growth

Registered Company: BCW Group
Place of Registration: Scotland
Registration Number: SC223606
Registered Address: 24 George Square, Glasgow, G2 1EG

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter