Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Nå har du gått for langt










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Nå har du gått for langt











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:39 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Barontulling Ribsskog <erikribsskog@hotmail.no>

Date: 2011/8/1
Subject: Nå har du gått for langt
To: eribsskog@gmail.com




Erik Ribsskog!

Det er greit at du har diagnosen Paranoid psykose, og at du burde vært innlagt for lang tid siden
Men å ødelegge minnemarkeringen etter tragediene på Utøya og i Oslo, DET er faen meg å få for langt!



De stakkars ungdommene som overlevde Utøya har traumer de må leve med resten av livet, mens du, du har fått det for deg at mafia`n er etter deg, og du har sagt dette til deg selv så lenge at du tror på det til og med!



Erik, snart forsvinner du ut på gata..
Da kan du møte opp i Norge, så legges du øyeblikkelig inn på lukket avdeling.
Frem til da kan du lese litt mer om diagnosen din; http://nhi.no/sykdommer/psykisk-helse/andre-psykoser/paranoid-psykose-27639.html


Hva er paranoid psykose?


En psykose er en alvorlig
sinnslidelse karakterisert ved vrangforestillinger, det vil si den syke
opplever verden annerledes enn det friske personer gjør. En paranoid psykose, paranoia, er karakterisert ved gradvis utvikling av "troverdige" vrangforestillinger, ofte hos personer som har en paranoid personlighetstype


"Pasienter med paranoia søker sjelden legehjelp for psykiske problemer, for de innser ikke at det er noe galt med dem."
"Politi og advokater kan også støte på slike personer fordi de føler seg forfulgte eller mener seg utsatt for urett."


Menmen.

Vi får se.

PS: Mafia`n vet hvor du bor..












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter