Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Åtgärder för att aktviera medlemsskap på Nordisk.nu!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Åtgärder för att aktviera medlemsskap på Nordisk.nu!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:59 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org


Bcc:
admin@nordisk.nu






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Nordisk.nu <admin@nordisk.nu>

Date: 2011/8/1
Subject: Åtgärder för att aktviera medlemsskap på Nordisk.nu!
To: eribsskog@gmail.com


Hej gaycons,



Tack för att du registrerat dig på Nordisk.nu. Innan vi kan aktivera ditt konto är det en sista sak som måste göras för att din registrering skall vara klar!



Notera - du måste fullgöra detta för att bli en registrerad medlem. Du behöver bara klicka på länken en gång så kommer ditt konto att uppdateras.



För att fullfölja din registrering, klicka på länken nedan:

http://www.nordisk.nu/register.php?a=act&u=29686&i=27d565c540000b6f033f9c2b736efe55517436a5



<a href="http://www.nordisk.nu/register.php?a=act&u=29686&i=27d565c540000b6f033f9c2b736efe55517436a5">AOL-användare klickar här för att aktivera sitt konto</a>



**** Fungerar inte ovanstående länk? ****

Om den ovanstående länken inte fungerar, var vänlig och använd din webbläsare och gå till:

http://www.nordisk.nu/register.php?a=ver



Var vänlig och inte lägg till några extra mellanslag. Du behöver skriva in ditt användarnamn och ditt aktiverings-id på sidan som dyker upp när du klickar på eller kopierar in ovanstående länk i din webbläsare.



Ditt användarnamn är: gaycons

Ditt aktiverings-id är: 27d565c540000b6f033f9c2b736efe55517436a5







Om du fortfarande har problem med din registrering var vänlig och kontakta oss på admin@nordisk.nu



Tack så mycket,

Nordisk.nu



--------------------

För att inte få detta e-brev mer, var vänlig och klicka här:

http://www.nordisk.nu/register.php?do=deleteactivation&u=29686&i=27d565c540000b6f033f9c2b736efe55517436a5









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter