Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org,
"Oslo, Visa"

bcckundesenter@jbv.no

dateFri, Nov 11, 2011 at 3:24 PM
subjectReport of crime/Fwd: Kundesenter Jernbaneverket: Henvendelse #106896 Report of crime/Fwd: Bekreftelse for mottatt henvendelse (Venter på tilbakemelding fra kunde) - Oppdatert
mailed-bygmail.com

hide details 3:24 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone are sending forged spoofing-emails in my name.
I wanted to report this as crime.
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Kundesenter
Date: 2011/11/10
Subject: Kundesenter Jernbaneverket: Henvendelse #106896 Report of crime/Fwd: Bekreftelse for mottatt henvendelse (Venter på tilbakemelding fra kunde) - Oppdatert
To: eribsskog@gmail.com




.



Kommentar:
Hei!

Ok, da ser vi bort fra den. Vi har dessverre ikke mulighet til å rapportere til politiet på vegne av andre eller undersøke hvem som misbruker din e-post adresse.

Kan ikke si jeg kjenner din søster, men det kan være hun jobbet for NSB og ikke Jernbaneverket?

Leit at du blir nedlesset av e-poster som du ikke har tatt initiativet til selv, men du må nesten finne ut hvem som gjør dette mot deg selv, det har ikke vi mulighet tilk å gjøre.

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh
Jernbaneverket
Kundesenteret
v/Oda

---------------------
Hei,

ja det stemmer, det er noen som tuller med meg.

Saa bare se bort fra den henvendelsen, eller raporter det til Politiet.

Du kjenner kanskje min soester Pia, som jobbet for dere tidligere?

Jeg faar mange hundre tulle e-poster om dagen, saa dere faar nesten finne
ut hvem som tuller for jeg blir nedlesset i e-poster.

Erik Ribsskog

2011/11/7 Kundesenter
---------------------



Incident Beskrivelse av henvendelsen
Incident #:106896
Dato åpnet:04/11/2011 16:12(dd/MM/yyyy HH:mm)
Klassifisering:General
Saksbehandler:Oda F
Tjeneste:100001
Tjeneste type:Unknown
Emne:Report of crime/Fwd: Bekreftelse for mottatt henvendelse
Beskrivelse:Hi,

someone have sent a forged e-mail in my name, (it's called spoofing, it
seems, from Wikipedia).

(I get around around a hundred of these each day).

Regards,

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2011/11/4
Subject: Bekreftelse for mottatt henvendelse
To: eribsskog@gmail.com

Jernbaneverket takker for din henvendelse. Saken er nå sendt til en
saksbehandler for videre behandling.

Du kan følge med på status for din sak ved å klikke på vedlagt link. Din
e-postadresse er passord og brukernavn. Link for
pålogging

Med vennlig hilsen Kundesenter Jernbaneverket
www.jernbaneverket.no/kundesenter

Du finner oss også på
Facebookog
Twitter . Du kan også sende en e-post
til kundesenter@jbv.no

http://195.18.147.199/LiveTime/WebObjects/LiveTime.woa



Oda F





Mvh
Kundesenter Jernbaneverket
www.jernbaneverket.no/kundesenter
Du finner oss også på Facebook og Twitter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter