Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcchelpdesk@dymo.com

dateSat, Nov 5, 2011 at 2:33 PM
subjectReport of crime/Fwd: SR0000000711342 - Dymo
mailed-bygmail.com

hide details 2:33 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone have sent a forged e-mail in my name, (it's called spoofing, it seems, from Wikipedia).
(I get around around a hundred of these each day).
Regards,
Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: DYMO Helpdesk
Date: Fri, Nov 4, 2011 at 5:01 PM
Subject: SR0000000711342 - Dymo
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik

Takk for at du kontakter Dymo helpdesk.

Hovedkontoret for Skandinavia ligger i Danmark.
Dymos support service er fysisk lokalisert i Amsterdam, og der jobber det over 30 personer som betjener de fleste europeiske språk.
Dette er gjort for å samle all ekspertise på ett sted og effektiv løse problemer som oppstår, samt besvare spørsmål som har med Dymo å gjøre.

Jeg håper dette ga svar på ditt spørsmål.

Vennligst ikke nøl med å kontakte oss igjen dersom du har ytterligere spørsmål

Med vennlig hilsen
Roger Bonsak
Dymo helpdesk

22 97 17 10


This message may contain information that is confidential and/or protected by law. If the reader of this message is not the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution, copying or communication of this message is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please contact the sender immediately and delete the message. Please note that although we will take all commercially reasonable efforts to prevent viruses from being transmitted from our systems, it is the responsibility of the recipient to check for and prevent adverse action by viruses on its own systems.

______________________________________________________________________
This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.
For more information please visit http://www.messagelabs.com/email
______________________________________________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter