Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: I would like to support the museums










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: I would like to support the museums











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 29, 2011 at 8:36 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo@unhcr.org


Bcc:
martin.williams@twmuseums.org.uk






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Martin Williams <martin.williams@twmuseums.org.uk>

Date: Mon, Sep 12, 2011 at 10:06 AM
Subject: I would like to support the museums
To: ERIBSSKOG@gmail.com


Dear Miss Ribsskog



Please forgive me for the delay in responding to your email of 19 August

asking how to make a donation. The email arrived whilst I was on annual

leave and has come to my attention today?



The easiest way to make a donation is to use our online service at

http://www.twmuseums.org.uk/supportus/donations/donateonline/



Click 'Donate Now' you will be taken to a a secure transaction

environment where you can choose how much you wish to donate and what

you would like to support. If you go to 'Additional details' you can

select a venue or activity., for example K - Sunderland Museum & Winter

Gardens'.



Best regards,

Martin



Martin Williams

Principal Development and Trading Manager

Tyne & Wear Archives & Museums



Tel: +44 (0) 191 277 2172

Mobile: 07917277387

Email: martin.williams@twmuseums.org.uk











Read our new blog, and get involved with our social media, games and digital projects here - http://www.twmuseums.org.uk/engage/











v.1TWAM



This email and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this email in error please notify your IT

department.



All incoming and outgoing email are monitored for compliance with Tyne and Wear Museums email, Internet and security policy.



This email has been swept by MIMEsweeper.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter