Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Ms, Make Today Rock, It Could Be Your Last...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Ms, Make Today Rock, It Could Be Your Last...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Nov 25, 2011 at 1:29 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
TAYLORG@unhcr.org






Hi,

someone are sending forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Jonathan Cohen <jonathan@gaydatingbible.com>

Date: Sat, Jul 30, 2011 at 1:19 PM
Subject: Ms, Make Today Rock, It Could Be Your Last...
To: Ms Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hey Ms,


I'm going to get serious with you for a minute...


We don't know how many days we have left on this planet anymore
than an ant knows.


Hell, I could drop dead as I'm writing this email to you. I'm
not trying to be negative, but none of us get off of this planet
alive, and there's not much we can do about it..


The only thing you can do is live life to the fullest... You've
heard it before, but have you ever really put any effort into
it?


I mean, if you died today, would you be able to say you were
happy with your life? I really hope so, but not a lot of people
can say that...


And while I talk about hooking up with guys, having amazing sex
and a lot of other topics at GayDatingBible.com, the REAL
underlying theme is living life to the fullest...


It's about being happy with who you are...


It's about not letting what other people say or think get to
you...


And it's about living everyday with a happy and positive
attitude, and learning how to enjoy every second of our short
amount of time on this planet...


http://www.GayDatingBible.com


Check it out, and if you don't agree that it's a "must read" for
any gay man, then it's yours absolutely f'ree.


Check it out, let me know what you think...


And if it helps to make your life more enjoyable and fulfilling
in ANY way, PLEASE shoot me an email and let me know.


Thanks,


~ Jonathan Cohen



P.S. I explain my big "aha" moment in life starting on page
50... Where I literally went from an emotional train wreck to
happy and confident in a manner of just a few days. Check out the
whole story here: http://www.GayDatingBible.com









Simple Media Works
Suite F4127, 1905 60th Pl E.
Bradenton, FL, California 34203
United States



You may unsubscribe or change your contact details at any time.








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter