Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til SAS




Gmail - Deres tidligere direktør, i Dusseldord, Poul Henning Ravn/Fwd: Palle Ravn, de Cote d'Ivoire










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Deres tidligere direktør, i Dusseldord, Poul Henning Ravn/Fwd: Palle Ravn, de Cote d'Ivoire











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 23, 2011 at 9:52 PM




To:
cr@sas.no






Hei,

kan dere sende dette til deres tidligere direktør, Poul Henning Ravn.

Det gjelder våpensamlingen etter Cort Adeler, mm.

Jeg ble forresten forkært behandlet av deres partner i samarbeid, Luftwaffe, nei unskyld, Lufthansa, da jeg skulle til den der Detroit i den der USA, i 2005.


Jeg fikk ikke skjema, for innreise, av den Lufthansa-mann, der delte de skema ut, på flyet.

Så sendte USA meg tilbake til Europa.

Men Lufthansa ville ikke la meg sitte på tilbake til Europa.


Jeg måtte kjøpe billett av Air France.

Er det noen ulver i mosen hos dere og Luftwaffe, lurer jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/11/21
Subject: Palle Ravn, de Cote d'Ivoire
To: "henra@esbjergkommune.dk" <henra@esbjergkommune.dk>

Cc: TAYLORG@unhcr.org


Daus,

jeg prøver å spore den Palle Ravn, i de Cote d'Ivoire, der arvede den Holger baron Adeler.

Jeg vedlegger det dokument der sier at han har avgitt deg sin generalfullmakt.


Jeg fikk så to adelsbrev for Adeler, (en Emil Johannes fra 1800-tallet, og en for de der hadde Adelerborg/Dragsholm, men der nu er dødd ut), fra Rigsarkivet.

Jeg undrede skal så Palle Ravn ha den ene baron-tittel, og så får jeg den andre siden min mor Karen var nevnt i baronesse Magna Adelers testamente, og min mormor Ingeborg var også nevnt, hun fikk mer enn halve arven etter baronessen, som min morfar Johannes, satt inn i min mors hus, i Tagtvedt, det vil si Hestehavna, i Larvik, Vestfold/Søndre Jarlsberg/Laurvigen heder det vel på dansk måske.


Jeg vedlegger så det dokument om der generalfullmakt som tiligere skrevet.

Jeg kenner også den Marion Ravn, af Lørenskog, i Oslo.

Hun var på besøk hos meg, da min butikk, Rimi Nylænde ble ranet, i år 1999 eller 2000, sammen med sin venninne Sara, (med den fleskerøv, og sin anden veninde i den HV-ungdom der fikk låne mitt automatiske gevær nummer 3, (AG3), og puslede denne sammen og ihop).


Var det så et plott fra den chess-spiller-champion, i de Cote d'Ivoire, Palle Ravn?

Var det no tullings med mich?

Mit der ran unt der madchen unt der alles?


Alles sieg heil nazi, jeg slo en gang min lærer på den folkeskole i skakk, (i Svelvik), da der friminutt ringede ud.

Heil heil igen.

Erik Ribsskog







generalfullmakt.jpg
31K







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter