Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 4. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til UIO

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tostudentinfo@admin.uio.no

dateFri, Nov 4, 2011 at 3:37 PM
subjectRe: Fwd: [postmottak] Bachelor-grad i IT
mailed-bygmail.com

hide details 3:37 PM (0 minutes ago)


Hei,

ok, saapass ja.

Naa har min halvbror Axel, som gikk paa spesialskole, paa Majorstua, jobba i kantina hos dere.

Kanskje dere kan gjoere et unntak paa grunn av dette?

Bare fleiper.

Men jeg er litt skeptisk til det Ex phil og Ex fac-greiene.

Har studert paa universitet i England, og de hadde ikke noe saant.

Men men.

Har ogsaa etterlyst kopi av min ex-phil-eksamen fra 1991.

Har dere mulighet til aa sende denne?

Hvorfor stroek jeg forresten, var det fordi ei dame prata til meg om noe etter at oppgaven var delt ut og jeg svarte?

Mvh.

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
2011/11/4 studentinfo

Hei

For å få utstedt en bachelorgrad fra UiO må minst 60 studiepoeng være avlagt ved UiO.

Ellers er kravene til en fritt sammensatt bachelorgrad ved UiO følgende:

• Examen philosophicum (10 studiepoeng)
• Examen facultatum (10 studiepoeng)
• En emnegruppe med til sammen minst 80 studiepoeng
• En emnegruppe med til sammen minst 40 studiepoeng
• De andre emnene i bachelorgraden kan velges fritt


Dersom man fyller kravene til en fritt sammensatt bachelorgrad, kan man bestille et vitnemål fra fakultetet der den faglige fordypningen i bahelorgraden er tatt.

Du finner informasjon om bachelorgrad ved UiO på denne nettsiden: http://www.uio.no/studier/om/studier-og-grader/bachelor/

Vennlig hilsen
Studentinfo
Studieavdelingen
Universitetet i Oslo



-------- Original Message --------
Subject: [postmottak] Bachelor-grad i IT
Date: Thu, 3 Nov 2011 16:45:38 +0000
From: Erik Ribsskog
Reply-To: postmottak@admin.uio.no,Erik Ribsskog
To: postmottak@admin.uio.no

Hei,

jeg ble imatrikulert ved UIO, i 1991, og lurte paa en ting angaaende en
grad i IT.

Jeg har ikke studert ved UIO etter at jeg leste til Ex Phil, som privatist,
i 1991, og mens jeg var i Gevaerkompaniet, paa Terningmoen, i Elverum, i
1992/93.

Men jeg har studert ved NHI og UIO IU som er paa universitetsnivaa.

(Og ogsaa litt ved University of Sunderland, selv om jeg maatte avbryte
studiene der, foer jeg fikk godkjent noen fag grunnet problemer med
Laanekassa, mm).

Problemet mitt er at ingen i England, vet hva en Hoegskolekandidat-grad er.

Og jeg har mer enn de 180 studiepoengene, som egentlig trengs, for aa faa
en Bachelor-grad.

Men likevel vil ikke HiO IU sende noe mer enn en Hoegskolekandidatgrad, og
NITH, (som har tatt over for NHI), vil ikke sende noen grad i det hele
tatt, (ikke engang en kandidat-grad).

Kan dere hos UIO eventuelt faa ordnet med en Bachelor-grad i IT, fra de
dokumentene jeg sender med denne e-posten.

Siden jeg bor som flyktning i England, (etter aa ha overhoert at jeg var
forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003).

Og en Bachelor-grad, det veit folk i England hva er ogsaa.

Paa forhaand takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter