Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til UIO




Gmail - Oppdatering/Fwd: Klage på trakassering fra UIO's datasal










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Klage på trakassering fra UIO's datasal











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 26, 2011 at 3:17 PM




To:
postmottak@uio.no


Cc:
gbrlo@unhcr.org, ku@ku.dk


Bcc:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk






Hei,

nå ser jeg at noen søker på 'erik ribsskog psykologi eksperiment', hos dere.

Hva er det dere driver å kødder med egentlig?

Norge er allerede kjent for å ha lobomert et skyhøyt antall pasienter, på Gaustad, i etterkrigstiden.


Har folk sluttet på Gaustad og begynt å jobbe hos UIO?

Hva er dette for noe tullball?

Dere burde legges under Københavns Universitet, eller noe, synes jeg, når dere driver med sånne her ting som Mengele ville ha vært stolt av.


Heil Hitler!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/11/26
Subject: Klage på trakassering fra UIO's datasal
To: postmottak@uio.no


Hei,

to person, som chatter under nickene 'jorunn' og 'geirarne' driver å trakasserer meg på nettet, og kommer med æreskrenkelser ved at de insinuerer at jeg er sinnsyk osv.



Jeg ønsker å få vite hvem dette er.

Vedlegger skjermbilde som viser dette.

Mvh.

Erik Ribsskog







2 attachments
mer fra quiz show.JPG
186K
erik ribsskog psykologisk eksperiment.JPG
114K








PS.

Her er vedleggene:

mer fra quiz show

erik ribsskog psykologisk eksperiment

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter