Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. november 2011

Jeg soekte om Fri Rettshjelp, i forbindelse med omsorgssviktsak, mot min far, Arne Mogan Olsen, fra Fylkesmannen i Vestfold

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to"postmottak@fmve.no"

dateMon, Nov 14, 2011 at 6:07 PM
subjectSoeknad om Fri Rettshjelp i Omsorgssvikt-sak
mailed-bygmail.com

hide details 6:07 PM (0 minutes ago)


Hei,

Politiet i Drammen har fortalt meg at det er vanlig aa faa Fri Rettshjelp i omsorgssviktsaker.

Jeg har flyktet til England, etter at jeg overhoerte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Men jeg var en tur tilbake i Norge, i noen maaneder, i 2005, hvor jeg bodde paa min onkel Martin Ribsskog sin samboer sin gaard i Kvelde og ble da registert der, i Folkeregisteret.

Jeg soeker hos FN osv., om aa bli flyktning.

Men for dere saa blir jeg fortsatt aa regne som norsk statsborger, mener jeg.

Jeg har soekt mye om Fri Rettshjelp til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, siden jeg bor i utlandet.

Men naa tenkte jeg det, at jeg har jo folkeregister-adresse, i Kvelde, i Vestfold.

Saa jeg kan proeve aa soeke hos dere og, om Fri Rettshjelp, i denne saken.

Saken er at min far, Arne Mogan Olsen, lot meg bo alene, fra jeg var ni aar, til jeg fylte 18 aar da, paa Bergeraasen, nord i Vestfold, fra 1980 til 1989.

Jeg mener at dette er omsorgssvikt, og vil gjerne anmelde min far for det.

(Eventuelt gaa til sivilt soeksmaal, hvis ikke politiet foelger opp).

Men da kunne jeg trengt raad og hjelp fra advokat, for jeg er selv utdannet innen IT og oekonomi og ikke innen jus.

Saa jeg soeker derfor herved om Fri Rettshjelp til Omsorgssviktsak, mot min far, Arne Mogan Olsen.

Paa forhaand takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter