Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. november 2011

Mer fra Godtebutikken.net




Gmail - godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




godtebutikken.net











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Nov 21, 2011 at 4:37 PM




To:
Morten Johnsen <morten@hotmail.no>






Hei,

har du mulighet til å skrive om det her på Facebook-siden til Godtebutikken.net:



For da får jeg vite at det er en ekte person, som skriver.

Jeg har hatt litt problemer med tulle-mailer, og jeg kjenner ikke igjen e-post adressen eller navnet ditt fra noen tidligere bestillinger sånn med en gang heller.


Fint om du kan ta dette fra en Facebook-konto, (siden den vel da er verifisert av Facebook).

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog



2011/11/21 Morten Johnsen <morten@hotmail.no>
Yo, jeg prøvde å gå inn på godtebutikken nå men får bare beskjed om at den er blokkert fra Telenor..hva skjer?!











PS.

Dette var visst en e-post-adresse som Hotmail/Microsoft har problemer med:




Gmail - godtebutikken.net










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




godtebutikken.net











postmaster@hotmail.com
<postmaster@hotmail.com>



Mon, Nov 21, 2011 at 4:37 PM




To:
eribsskog@gmail.com






This is an automatically generated Delivery Status Notification.



Delivery to the following recipients failed.



      morten@hotmail.no








Final-Recipient: rfc822;morten@hotmail.no

Action: failed

Status: 5.5.0

Diagnostic-Code: smtp;550 Requested action not taken: mailbox unavailable (-1992558197:3674:-2147467259)



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
To: Morten Johnsen <morten@hotmail.no>
Date: Mon, 21 Nov 2011 16:37:33 +0000
Subject: Re: godtebutikken.net
Hei,

har du mulighet til å skrive om det her på Facebook-siden til Godtebutikken.net:



For da får jeg vite at det er en ekte person, som skriver.

Jeg har hatt litt problemer med tulle-mailer, og jeg kjenner ikke igjen e-post adressen eller navnet ditt fra noen tidligere bestillinger sånn med en gang heller.


Fint om du kan ta dette fra en Facebook-konto, (siden den vel da er verifisert av Facebook).

Med Godtebutikken.net-hilsen

Erik Ribsskog



2011/11/21 Morten Johnsen <morten@hotmail.no>
Yo, jeg prøvde å gå inn på godtebutikken nå men får bare beskjed om at den er blokkert fra Telenor..hva skjer?!










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter