Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. november 2011

Mer om Harry Wad




Gmail - Harry Wad










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Harry Wad











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Nov 29, 2011 at 1:01 AM




To:
runed@newmail.every1.net






Hei,

jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette.

Hvis du kan kontakte meg på Facebook, for å bekrefte at du er en virkelig person:



(Jeg får nemlig mye tulle e-poster, dessverre).

Eventuelt om du kan linke til det Harry Wad skriver.

Mvh.

Erik Ribsskog


PS.

Men jeg har fått en annen henvendelse, for ikke så lenge siden, om Harry Wad, så dette virker ikke helt utroverdig.

Harry Wad er en administrator på Wikipedia, (ettersom jeg har forstått), som har forfulgt og trakassert meg på forskjellige nettportaler og på irc.


PS 2.

Her er den andre henvendelsen jeg har fått om dette:

Hilde Klarforlittaction Fandrem

søndag

Hilde Klarforlittaction Fandrem


Hei du!

Ser du har en blogg ute, der du har skrevet litt om Harry Wad. Kan du fortelle meg litt om han?


Han var medlem på et nettfora jeg er på, og for å gjøre en lang historie kort - det var et babyforum og han ble kastet ut.


Mvh.

Hilde

Erik Ribsskog

for 22 timer siden

Erik Ribsskog


Hei,


Harry Wad er en administrator paa norsk Wikipedia, som trakasserte meg der og paa Facebook og andre steder paa nettet.


Jeg kjenner kun Harry Wad fra nettet.


Jeg sendte en klage paa han til Pressens Faglige Utvalg, men de sa at hans nettavis, Koordinatoren, (eller noe), ikke var en avis men registrert som noe innen skole/utdanning.


Jeg saa ogsaa at Harry Wad pleide aa dra paa landsmoetene i Arbeiderpartiet og ta fotografier der forresten.


Ellers vet jeg ikke mye om han.


Er noen aar siden jeg skrev om dette paa bloggen, saa jeg husker ikke alle detaljene i hodet, men det staar mye mer under tagen 'Harry Wad'.


Mvh.


Erik Ribsskog

Hilde Klarforlittaction Fandrem

for 20 timer siden

Hilde Klarforlittaction Fandrem


Takk for svar.


2011/11/28 Rune Dahl <runed@newmail.every1.net>

Ser du har en del erfaring med Harry Wad. Møtte ham på nett (småbarnsforum) og han snakket masse om deg, om at du skulle få en urte han laget(?). Lurer på hva det handlet om? Han virket veldig opptatt av deg og sa at han hadde tatt flere bilder av deg i sommer og vist frem for en tingrett eller noe. (han ble utestengt fra det forumet)


Rune



Get email for your site ---> http://www.everyone.net









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter