Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. november 2011

Snodig Ingeus

Jeg fikk en voicemail, fra Ingeus, i går.

Det var ei som heter Alison der, som sa at 'Linda', på the Jobcentre, har ringt henne.

Også sa hu noe vagt om hvorfor de har brukt tre måneder, på å innkalle meg til et møte.

(Jeg var jo på et 'programme' med Ingeus i Liverpool.

Og skulle jo ha fortsatt på det, da jeg flytta til Sunderland).

Og at jeg skulle møte der på torsdag, klokken 14.

Men hu fra the Jobcentre, hu heter jo Anita Ford, og ikke Linda.

Selv om jeg sa feil navn, til hu mørkhåra, på the Jobcentre, da jeg var der, på torsdag 10. november.

Så her gjentar de altså min 'feilings'.

Hva er dette for noe 'merklings'?

Hva er det med Ingeus?

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter