Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. desember 2011

Jeg sendte en e-post til Akademikerne




Gmail - Akademikernes Fellesorganisasjon










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Akademikernes Fellesorganisasjon











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 20, 2011 at 3:09 AM




To:
post@akademikerne.no






Hei,

jeg var på noe bryllup, i Kristiansand, i juni 1989, den helgen Heysel-tragedien var.

Da gikk fra toget til Norrøna Hotell, så gikk vi forbi en fra Akademikernes Fellesorganisasjon, som jeg prata litt med, om hva var, i en Gågate, (eller noe), i Kristiansand.


Jeg har senere blitt akademiker, på den måten at jeg har studert i to år på NHI, to år på HiO IU og et år ved University of Sunderland.

Jeg ble bare tulla med i NITO, og skriver derfor til dere.


Jeg har blitt tulla fælt med, i Norge og England.

I 2003 og 2004, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, og i 2005, så ble jeg forsøkt drept, av et jaktlag, i Kvelde.


Jeg har vært flyktning i England, siden 2005.

Jeg får ikke lov å være flyktning her offisielt.

Politiet vil ikke etterforske drapsforsøk, og heller ikke fortelle meg hvem den her 'mafian' er.


Jeg har blitt kastet ut i Liverpool og fra University of Sunderland, på nazi-aktig måte.

Det er som at det er noen nazister, noe sted, som tuller med meg, fra noe hovedkvarter.


Jeg har arbeidssaker mot Rimi og Bertelsmann Arvato's Microsoft Scandinavian Product Activation, med adokater i England bare tuller med meg.

Fylkesmennene i Norge vil ikke gi meg Fri Rettshjelp for omsorgssviktsak mot min far, enda jeg vet at det er vanlig at folk får Fri Rettshjelp i slike saker, (Politiet i Drammen sa dette).


Sånn fortsetter det og fortsetter det.

Det siste var at politiet i England, pratet med Sunderland Council, om meg, bak ryggen min, og fikk meg plassert på et hostell, hvor husvertinnen sier at de er 'very though and very friendly', og han som er sjef for klesvask og postutdeling mm., driver å kiler meg, når jeg snakker med folk på kontoret her osv.


Kan dere hjelpe med noe av dette siden jeg har vært i kontakt med Akademikernes Fellesorganisasjon tidligere.

Har bare fått svada, (må jeg nok si), fra NITO og LO, (og mange flere).


Så jeg prøver å kontakte dere og.

Siden jeg har vært i kontakt med Deres forløper-organisasjon, på slutten av 80-tallet, mener jeg.

Jeg har bare en Høgskolekandidatgrad, i IT, fra HiO IU.


Enda jeg mener at jeg burde fått en bachelor-grad, ihvertfall.

Fra alle tre akademiene egentlig.

Men jeg blir tulla fælt med da, over hele linja.

Kan dere hjelpe med noe av dette?


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter