Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post angående jobbsøking i England




Gmail - EasyWebRecruitment - Important Update On Your Application










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




EasyWebRecruitment - Important Update On Your Application











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 6, 2011 at 3:09 PM




To:
Graham Jameson <Graham@easywebrecruitment.com>






Hi,

I completed one test, last week.

But I now see that there are two tests.

(I've been a bit busy with a web-shop I run, you see, so I was perhaps a bit stressed when I did the Javascript-test).


I tried to log on again now, but it seems the session-number has expired.

Do you want me to take the other test as well, this week?

Thanks again for the e-mail!


Best regards,

Erik Ribsskog


On Thu, Dec 1, 2011 at 11:54 AM, Graham Jameson <Graham@easywebrecruitment.com> wrote:




Hi Erik,



Thank you for recently applying with our client, Line
Communication for the JavaScript Developer role. As part of the recruitment
process it is requested that candidates are tested on their JavaScript skills /
ability.



In order to assess this we are asking all potential
candidates to complete a short online technical assessment. It is requested
that these tests me completed ASAP at a time convenient to you. As these tests
will be used in part to assess your suitability for this role please make sure
you have no distractions when completing these tests.



In order to start the test please visit http://www.proveituk.com/



And enter the following session ID into the ‘Take a
Test’ field on the left hand side of the page. They will be 2 tests and
each test can be completed separately but you will need to use the same Session
ID.



Session ID: 45001098



Please note that these tests are registered to Verticality
Ltd, who is our parent company.



Kind Regards


0845 880 5848


EasyWebRecruitment.com


On behalf of IG Group












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter