Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 11. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med online trakassering




Gmail - Report of crime/Fwd: Kontaktskjema










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Kontaktskjema











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Dec 11, 2011 at 7:55 PM




To:
Mona Amundsen <Mona.Amundsen@kondomeriet.no>


Cc:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Bcc:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>






Hei,

hvis jeg husker det riktig, så var det min tidligere kamerat, Magne Winnem, som var glad i å dra innom Kondomeriet, i Karl Johan, for å kikke.

Jeg syntes det var litt flaut, husker jeg.


Dere kan jo prøve å få en IT-ekspert til å sjekke om det er Magne Winnem som sender e-poster i mitt navn eventuelt.

Med hilsen

Erik Ribsskog



2011/12/7 Mona Amundsen <Mona.Amundsen@kondomeriet.no>


Hei.


Vi antok at det kunne være det ut i fra hvordan eposten var formulert, men gir tilbakemeldinger på alle henvendelser. Takk for at du tok kontakt og sa i fra. Jeg vil informer de andre som sitter på kundeservice slik at vi muligens kan plukke det opp dersom det kommer igjen. Det skal samtidig sies at vi får så mange henvendelser hver dag, at vi ikke kan garantere at vi ikke vil svare på en epost i ditt navn i fremtiden.


Ønsker deg en fin juletidJ


Med vennlig hilsen


Mona Amundsen

Markedssjef

Kondomeriet


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 29. november 2011 20:50
Til: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
Kopi: gbrlo@unhcr.org

Emne: Report of crime/Fwd: Kontaktskjema

Hi,


someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.


Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Mona Amundsen <Mona.Amundsen@kondomeriet.no>

Date: 2011/9/5
Subject: SV: Kontaktskjema
To: eribsskog@gmail.com

Hei.


Takk for at du tok kontakt.


Her er oppskriften for hvordan man tar på en kondom:


http://www.ung.no/prevensjon/725_Hvordan_trer_man_p%C3%A5_et_kondom.html


Ønsker deg en fin dag. J


Med vennlig hilsen


Mona Amundsen

Markedssjef

Kondomeriet


Fra: Kondomeriet [mailto:kondomeriet@ikkesvar.oxx.no]

Sendt: 26. august 2011 03:29
Til: Mona Amundsen
Emne: Kontaktskjema

Hei. Hvordan bruker man en kondom? Har dere bruksanvisning?

PS2 Jeg er homofil. Avsender: Erik Ribsskog Epost: eribsskog@gmail.com










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter