Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 18. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Kontakt skjema










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Kontakt skjema











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Dec 18, 2011 at 4:07 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Bcc:
post@urmakerforbundet.no






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: <post@urmakerforbundet.no>

Date: 2011/12/13
Subject: Kontakt skjema
To: eribsskog@gmail.com
Cc: post@urmakerforbundet.no















Norges Urmakerforbund


Takk for at du benytter våre automatiske systemer for å henvende deg til oss. Dette er en automatisk generert bekreftelse på informasjon som er sendt til Norges Urmakerforbund.
Vi vil behandle deres henvendelse så raskt som mulig.









Kontakt skjema










































Navn/Bedriftens navn:
Fornavn: Erik
Etternavn: Ribsskog
Postadresse: Azaela Lodge, 1-2 Azaela Terrace North
Postnummer: SR2 7ES
Poststed: Sunderland&#65279;
Telefon: +44 0790 5206018
Telefaks:
E-post: eribsskog@gmail.com
Kommentar/spørsmål: Kan jeg melde meg inn hos dere? Trenger hjelp i forbindelse med rettigheter osv. Håper dette er i orden! Mvh Erik Ribsskog










Merk at denne bekreftelsen i seg selv ikke er en egen indikasjon på at henvendelsen er lest eller behandlet av Norges Urmakerforbund.












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter