Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post til Handelsbanken




Gmail - Forespørsel om lån










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Forespørsel om lån











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Dec 13, 2011 at 3:32 PM




To:
Kirsti Jensås <kije01@handelsbanken.no>






Hei,

vel på det tidspunktet jeg nevner så gikk jeg ihvertfall på Gjerdes Handelsskole.

Og der lærte vi ikke å behandle kundene som om man var født i går, for å si det sånn.

Betyr det at du ikke skal behandle lånesøknaden det da, at dere ikke var der i 1989?


Jeg trenger like mye lån for å si det sånn.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/12/13 Kirsti Jensås <kije01@handelsbanken.no>



Takk for din henvendelse.

Du har nok kommet til feil bank, Handelsbanken
var ikke i Drammen på det tidspunktet du nevner.




Med vennlig hilsen



Kirsti Jensås





Handelsbanken

Kirsti Jensås

Drammen

Bragernes Torg 4 A

Postboks 1031

3017 DRAMMEN, Norge

Telefon: +47 32219102

Mobil: +47 91795552

Faks: 32219101

kije01@handelsbanken.no

drammen@handelsbanken.no

www.handelsbanken.no



This e-mail may be confidential.
If you have received this e-mail in error please note that you may not
copy or use the contents or attachments in any way, and in that case please
destroy this entire message and notify the sender. E-mails are not secure
and Handelsbanken NUF cannot accept responsibility if they are intercepted,
diverted or corrupted or contain viruses. Handelsbanken NUF, Registered
in Norway No. 971 171 324 a part of Svenska Handelsbanken AB (publ). Registered
in: Stockholm. No. 502007-7862.














Forespørsel om lån





Erik Ribsskog
to:
kije01

11.12.2011 00:39








Cc:
post.sondre.buskerud














Hei,



skoleåret 1988/89, så gikk jeg på Gjerdes Videregående,
i Drammen.



En gang, så dro vi på bedriftsbesøk, hos en bank, på Bragernes Torg.




(Med klasseforstander Arne Karlsen vel).



De hadde personalinngang fra Gågata, mener jeg.




Jeg lurer på om det er den banken dere har kjøpt opp?



Uansett så bor jeg nå på et hostell i England, og jeg
prøver å få solgt noe eiendom, som jeg har har, i Holmsbu.




Jeg har arvet cirka 1/18 av eiendommen Bergstø, i Holmsbu.




(For min far ville ikke arve sine barnløse onkler, av
en eller annen grunn.




Og Tingretten i Drammen driver og surrer og vil ikke oppløse
dette sameie, av en eller annen grunn.




Noe som jeg egentlig har kontaktet Namsmannen i Røyken
og Hurum og Høyseter i Tingretten i Drammen om, men de har slutta å svare).




Hvor mye kan jeg eventuelt få i lån for denne eiendommen?



Min far sa på telefon, for noen år siden, at eiendommen var verdt 'mange
millioner'.




Og det skulle også være malerier av Kittelsen der.




(Hvis faren min, Arne Mogan Olsen, tidligere Vannsengbutikk-driver, på
Strømsø, ikke skrøner da).




Så hvis verdien er 18 millioner for eiendommene med malerier
osv., så er min del verdt en million da.




(Det er praktfull panoramautsikt til Drammensfjorden der, og egen strandlinje
og muligens brygge, osv).




Jeg sender med noen dokumenter om dette.



Sender også kopi til Namsmannen i Røyken og Hurum, (som har e-post adresse
pollitiet visstnok), og Drammen Tingrett.




Jeg savner tilbakemeldinger fra disse om hva som foregår.




Jeg har krevet oppløsing av sameie, noe som blir sabotert, virker det som
for meg.




Håper dere kan tilby meg lån, for jeg er litt lei av å bo på hostell.




Vil gjerne kjøpe/leie leilighet, et annet sted i England, hvor det er letter
å få jobb.




Er flyktning, siden jeg overhørte i 2003 og 2004, i Oslo, at jeg var forfulgt
av noe de kalte 'mafian' der.




Har blitt nektet rettighetene mine av politiet, i en årerekke, så befinner
meg i en tilstand av konstant tortur, siden jeg fikk høre dette i 2003,
kan man si.




Blir nektet muligheten til å leve et normalt liv av politiet vil jeg si.




Så håper dere kan hjelpe!



Mvh.



Erik Ribsskog[attachment "bergstø 1.jpg" deleted by Kirsti Jensås/KIJE01/SHB]
[attachment "bergstø 2.jpg" deleted by Kirsti Jensås/KIJE01/SHB]
[attachment "bergstø 3.jpg" deleted by Kirsti Jensås/KIJE01/SHB]
[attachment "bergstø 4.jpg" deleted by Kirsti Jensås/KIJE01/SHB]










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter