Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. desember 2011

Jeg sendte en ny e-post til Fylkesmannen i Vestfold




Gmail - vedr. søknad om fritt rettsråd










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




vedr. søknad om fritt rettsråd











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Dec 14, 2011 at 3:46 PM




To:
"Rustan, Anne-Mari Kirkevold" <Anne-Mari.Kirkevold.Rustan@fmve.no>


Cc:
postmottak@fmoa.no, gbrlo <gbrlo@unhcr.org>, mail.gva@efta.int






Hei,

jeg mener at siden min Folkeregisteradresse er i Norge, så må jeg søke til Vestfold og ikke til Oslo.

For Fylkesmannen i Oslo og Akershus gir meg ikke Fri Rettshjelp.


Sikkert fordi min Folkeregisteradresse er i Vestfold.

Er dere sikker på at dere gjør dette riktig?

Vil gjerne klage til Statens Sivilrettsforvaltning.

Jeg har blitt kastet ut i Liverpool, (etter en urettferdig rettsprosess, hvor jeg blant annet ikke ble informert om en høring), og bor nå på et hostell i Sunderland, og synes det er kjempe-ergerlig at jeg skal være som en kasteball i systemet i Norge, fordi jeg er forfulgt av noe 'mafian', og er i flyktning i England.


Har derfor ikke sett Deres avgjørelse før i dag, og vil anke til Statens Sivilrettsforvaltning.

For Politiet i Drammen sier det er vanlig å få Fri Rettshjelp i saker som dette.


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Grunnen til at jeg ikke har meldt flytting til utlandet er at man på de skjemaene må oppgi når man skal flytte tilbake.


Dette avhenger av når jeg får rettighetene mine av norsk politi, mm., og det kan ikke jeg vite, så jeg kan ikke si noe dato for dette, og derfor ikke sende inn skjemaet om adresseforrandring i utlandet på en ordentlig måte, så derfor har jeg ikke sendt dette, det er vel ikke ment å være for flyktninger, mener jeg.



2011/12/14 Rustan, Anne-Mari Kirkevold <Anne-Mari.Kirkevold.Rustan@fmve.no>

Vi viser til din e-post av 13.12.2011, der du etterlyser svar på din søknad om fritt rettsråd av 14.11.2011.


Fylkesmannen avgjorde din søknad om fritt rettsråd ved sitt vedtak av 17.11.2011, og vi sendte vedtaket til den postadressen vi hadde registrert på deg. Vedtak om fritt rettsråd er underlagt taushetsplikt, og vi oversender normalt ikke taushetsbelagte opplysninger per e-post. I og med du ikke har mottatt vedtaket sender vi det imidlertid nå som vedlegg i denne e-posten.


Med vennlig hilsen


Anne-Mari Kirkevold Rustan


rådgiver


Fylkesmannen i Vestfold


Postboks 2076

3101 Tønsberg


Tlf. 33 37 11 31

amr@fmve.no


www.fylkesmannen.no/vestfold












PS.

Her er e-brevet fra Fylkesmannen i Vestfold:

fritt rettsrad

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter