Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til min søster, Pia Ribsskog, angående arv etter vår mormor, Ingeborg Ribsskog




Gmail - Hei.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 15, 2011 at 10:02 PM




To:
Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


Cc:
post.vestfold@politiet.no


Bcc:
hv-02.kontakt@mil.no, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, larvik.tingrett@domstol.no, agder.lagmannsrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hei,

du ville ikke være venn med meg på Facebook, i 2008, så jeg sa vi fikk ta en pause.

Det er nå cirka tre år siden vel.

Noe sånt.

Så nå sender jeg e-post, (selv om jeg fortsatt er skeptisk).


Jeg har ikke fått noe regnskap av tante Ellen.

Jeg har ikke fått noen penger av deg, bortsett fra 300 på min paypal-konto, (i noen donasjon vel), som jeg sendte tilbake, siden jeg hadde kutta deg ut.


Jeg tenkte å få en advokat, men det har jeg ikke fått, av fylkesmenna og Fri Rettshjelp i Norge, for å ta arve-tingene etter bestemor Ingeborg, for meg.

Siden jeg har kutta ut familien, etter at jeg jo ble forsøkt myrdet, på gården til Martin og Grete, i 2005, da jeg flyktet til Liverpool.


Hvorfor kontakter ikke Ellen meg om arv, når det er hun og Martin som har ansvaret for å fordele arven?

Faren vår, Arne Mogan Olsen, ringe så mye, så jeg anmeldte han for telefonterror, i forfjor vel.


Han sa at jakka mi fra HV, var hos deg.

Hvordan kan dette henge sammen, jeg la jo HV-tinga mine, hos City Self-Storage, i 2004, ved Colusseum.

Vet du hvor kofferten min som lå på gården til Grete, da jeg måtte flykte etter mordforsøket, og ikke rakk å ta med meg tingene mine er?


Jeg har lest på nettet at vi er etter de gamle danske konger, etter Ingeborg, hun var etter Heegaard, Nyholm, Fog, Foss, Løvenbalk og kong Erik Klipping osv., av Danmark, som går tilbake til Plantagenet, og Balder og Frigg og Odin!


Vi er visst også etter Karl den Store, Gange-Rolf, Kong David av Israel, Batseba og Cleopatra, osv.

Men men.

Har du visst om dette?

Hvorfor sa du i 'familie/søsken-rådet' jeg kalte inn til, hos Martin og Grete, påsken 2005, at du 'måtte bo i Oslo'?


(Da du brøt sammen).

Axel, (som sa jeg virka sinnsyk, men du sa mot han vel), dro meg da med på en gåtur i skogen/på fjellet der, bak den uisolerte lille hytta, som jeg ble satt til å bo i, og sa han kjente en av lederne i A-gjengen, og derfor ikke var redd for å bo i Oslo, selv om jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Kjenner du også han lederen i A-gjengen.

Er din samboer, Negib, fra Etiopia, også med i A-gjengen?

Hva med Daniels far, Keyton, er han med i A-gjengen?

Hva er det som foregår i Oslo egentlig?


Jeg sender kopi om dette til noen myndigheter i Norge, som jeg har begynt å ta opp disse tingene med.

Erik Ribsskog

PS.

Så jeg er altså ikke så god venn med deg, siden du ikke ville være venn med meg på Facebook.


Men vi kan sende e-post, men ikke mer, tenkte jeg.

Jeg vil ikke ha deg på besøk, eller noe, sånn som du var i Sunderland, da hun venninna di Siv var med.

Hvordan går det med henne forresten, du sa i 2005, at hu hadde fått diagnosen manisk-depresiv?


Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

2009/12/3 Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>




Hei Erik.


Håper at du har det bra.



Jeg ser at du etterlyser arven din etter bestemor.


Du skal selvfølgelig få det du har krav på.


Alt har tatt litt tid, og boet er ikke gjort opp ennå.


Ingen av møblene eller bildene er solgt.


Det var litt penger igjen på kontoen etter at begravelsen og
regninger var betalt.


Dette har nå blitt fordelt og du jeg og Axel får litt hver
av disse pengene.



Så venter vi fremdeles på oppgjør av en forsikring.


Jeg vet ikke helt hva slags forsikring dette er.


Det er Ellen og Martin som har ansvar for å gjøre opp boet.



Hvis du sender meg kontoinformasjonen din så kan vi overføre
det beløpet som er klart i dag.


Det er ikke mye, 3000,- til hver av oss. Ellen sier det
kommer litt til når forsikringen er klar.


Jeg har bedt Ellen lage et regnskap og sende til deg slik at
du ikke skal tro at noe er galt.


Det kan sikkert ta litt tid, men jeg håper det er i orden.



Mvh Pia













Jeg fant ut at jeg var etter Odin, enda en gang, samt Frigg og Balder, siden Løvenbalk, (som min mormor, Ingeborg, var etter), var etter Plantagenet

odin frigg balder

løvenbalk er etter plantagenet

http://gw5.geneanet.org/index.php3?b=tondhwr&lang=en&m=D&p=woden&n=van+asgard&v=62&x=21&y=9&t=L&alwsurn=yes&sosab=10&color=

PS.

Jeg lurer på om det søstera mi, Pia Ribsskog, sa en gang.

Den gangen jeg sparka en fotball i veggen, en søndag morgen, etter at søstera mi hadde tatt med tre negre hjem, fra byen i Oslo, en natt til søndag, etter at jeg hadde hjulpet henne med å få et rom, i et Ungbo-bofelleskap, hvor jeg selv bodde først, i Skansen Terrasse 23, på Ellingsrudåsen.

(Siden noen hadde rappa appelsinjuice, fra meg, i kjøleskapet).

Da sa Pia, et par dager seinere vel, at 'vi har jo ikke noe saks'.

Og nå lurer jeg på om det er noe med Sachsen, som i Frithogar van Sachsen, som er etter Balder, står det i det første bildet ovenfor.

Så jeg er kanskje etter Balder og Odin og Frigg jeg da.

Så er søstera mi Pia Charlotte Ribsskog, etter Karl den Store aka. Charlesmagne?

Også er kanskje halvbroren min Axel Nicolay, etter Odin og Rind, (det stod jo noen steder at Rind var en russisk eller ukrainsk prinsesse, og Axel Nicolay, er jo et ganske russisk-klingende navn, vil jeg si.

Men men).

Er det sånn dette henger sammen?

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/09/jeg-fikk-en-e-post-fra-det-norske.html

Ingen har skrevet noe svar, på det jeg skrev om Willoch og Mette-Marit-videoen, på Facebook, på onsdag. Men han spiller kanskje maraton-bridge? Hm

ingen har skrevet noe mer på willoch sin facebook side

http://www.facebook.com/pages/Kare-Willoch/220906906699?v=wall

Jeg sendte en ny e-post angående Mette-Marit-videoen




Gmail - Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 15, 2011 at 8:12 AM




To:
Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>


Cc:
post@slottet.no


Bcc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

ok, jeg så jo nå, at det var noe om et hode på et fat, som Willoch holdt.

Så jeg regner med at det er noe om Johanitterordenen.

Men du får bare si fra hvis du ombestemmer deg, og vil bidra mer.


Takk for svar ihvertfall!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/15 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>



Sorry kompis, men jeg tør ikke si mer om denne saken, og jeg vil råde deg til å legge den død.

- Leif aka Espen Askeladd(som er mitt anonyme navn i denne korrespondansen)


Date: Sat, 15 Jan 2011 07:34:12 +0000


Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no

Hei,

sorry at jeg maser.

Jeg fikk Facebook-melding fra Jonna, og han var veldig vag.


Han sier at filmen ble laget da han var 15 år.

Er det noe seksuell utnyttelse av barn, fra Kåre Willoch og/eller Mette-Marit?


Jeg lurte også på hvordan sermoniell drakt, som Kåre Willoch skulle ha på seg i den videoen.

Var det som en djeveldyrker i svart munkekappe, eller hva var det igjen forresten?


Beklager hvis jeg sender mye e-poster.

Jeg skal finne igjen den Facebook-meldingen.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har sendt om dette til politiet siden jeg lurer på om det er seksuell utnyttelse av barn med i bildet.


PS 2.

Her er Facebook-meldingen fra Jonna:



Erik Ribsskog 12. januar kl. 16:53

en som kaller seg skorpion, på irc, på EFnet, og sier han er sønn av en brande, ved navn 'Velte Petter', sier at du har vært med i Mette-Marit-vidoen, hvor hun sniffer kokain av dine private deler, mens Kåre Willoch, står i bakgrunnen.


Har du noe kommentar til dette som 'skorpion', (sønn av Velte Petter), fra EFnet på irc, på internett, sier?

Mvh.

Erik Ribsskog



Jonna Støme 12. januar kl. 19:17 Rapporter

da den videoen ble spilt inn tror jeg at jeg var 15 år eller yngre, så det stemmer nok ganske dårlig, hva er irc forresten?




Erik Ribsskog 12. januar kl. 20:30

Ok,

da skal jeg høre med han skorpion, om hvorfor han skriver sånt tull.


IRC er et chatte-program på internett, (som ble kanskje mer brukt førs MSN osv. dukka opp, men jeg fikk internett før MSN dukka opp, så derfor er jeg vant til å chatte der).

Mange takk for svar ihvertfall!



Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
Cc: post@slottet.no




Hei,

ja, jeg lurte litt på det selv og.

Jeg har ikke helt fått med meg den historien, angående hvordan de navnene havnet på TV2 sin webside.

Det må vel ha vært noen høyt oppe i Landslosjen, eller noe, som har gitt de videre da.


Nye tider, det høres litt ut som noe New World Order-greier.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>



Hei,



Tror du TV2 hadde fått publisere navnene på frimurere dersom frimurerlosjen fremdeles hadde reell makt? Tror ikke det altså. Dette er nye tider, herr Ribsskog.



Hilsen Leif aka Espen Askeladd(et navn jeg har valgt for å være anonym i denne mailkorrespondansen)




Date: Tue, 11 Jan 2011 03:00:24 +0000
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit

From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no

Hei,


altså, for å ta det første.


Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?


Mvh.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
Cc: post@slottet.no


Hei,


er det her bare tull?


Mvh.

Erik Ribsskog




2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,

Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.


Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.


Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

Lykke til!

Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no




Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog















Jeg oppdaterte på Xiandos Information, angående den siste e-posten, som jeg sendte angående Mette-Marit videoen

oppdaterte xiandos information

https://nb.xiandos.info/Mette-Marit-videoen

Jeg sendte en ny e-post i forbindelse med Mette-Marit videoen




Gmail - Opplysninger om Mette Marit










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Opplysninger om Mette Marit











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 15, 2011 at 7:34 AM




To:
bulldozer86@live.com


Cc:
post@slottet.no


Bcc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

sorry at jeg maser.

Jeg fikk Facebook-melding fra Jonna, og han var veldig vag.

Han sier at filmen ble laget da han var 15 år.

Er det noe seksuell utnyttelse av barn, fra Kåre Willoch og/eller Mette-Marit?


Jeg lurte også på hvordan sermoniell drakt, som Kåre Willoch skulle ha på seg i den videoen.

Var det som en djeveldyrker i svart munkekappe, eller hva var det igjen forresten?


Beklager hvis jeg sender mye e-poster.

Jeg skal finne igjen den Facebook-meldingen.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har sendt om dette til politiet siden jeg lurer på om det er seksuell utnyttelse av barn med i bildet.


PS 2.

Her er Facebook-meldingen fra Jonna:



Erik Ribsskog 12. januar kl. 16:53

en som kaller seg skorpion, på irc, på EFnet, og sier han er sønn av en brande, ved navn 'Velte Petter', sier at du har vært med i Mette-Marit-vidoen, hvor hun sniffer kokain av dine private deler, mens Kåre Willoch, står i bakgrunnen.


Har du noe kommentar til dette som 'skorpion', (sønn av Velte Petter), fra EFnet på irc, på internett, sier?

Mvh.

Erik Ribsskog



Jonna Støme 12. januar kl. 19:17 Rapporter

da den videoen ble spilt inn tror jeg at jeg var 15 år eller yngre, så det stemmer nok ganske dårlig, hva er irc forresten?




Erik Ribsskog 12. januar kl. 20:30

Ok,

da skal jeg høre med han skorpion, om hvorfor han skriver sånt tull.


IRC er et chatte-program på internett, (som ble kanskje mer brukt førs MSN osv. dukka opp, men jeg fikk internett før MSN dukka opp, så derfor er jeg vant til å chatte der).

Mange takk for svar ihvertfall!


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit
To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
Cc: post@slottet.no



Hei,

ja, jeg lurte litt på det selv og.

Jeg har ikke helt fått med meg den historien, angående hvordan de navnene havnet på TV2 sin webside.

Det må vel ha vært noen høyt oppe i Landslosjen, eller noe, som har gitt de videre da.


Nye tider, det høres litt ut som noe New World Order-greier.

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>



Hei,



Tror du TV2 hadde fått publisere navnene på frimurere dersom frimurerlosjen fremdeles hadde reell makt? Tror ikke det altså. Dette er nye tider, herr Ribsskog.



Hilsen Leif aka Espen Askeladd(et navn jeg har valgt for å være anonym i denne mailkorrespondansen)




Date: Tue, 11 Jan 2011 03:00:24 +0000
Subject: Fwd: Opplysninger om Mette Marit

From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no

Hei,


altså, for å ta det første.


Frimurerlosjen er da vel ikke nedlagt den?


Mvh.


Erik Ribsskog




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/1/11
Subject: Re: Opplysninger om Mette Marit

To: Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>
Cc: post@slottet.no


Hei,


er det her bare tull?


Mvh.

Erik Ribsskog




2011/1/11 Espen Askeladd <bulldozer86@live.com>





Hei,

Ja, det er riktig som Velte-Petter sier, men det er ikke frimurerlosjen som er involvert. Den er nedlagt såvidt jeg vet, men en del av de gamle frimurerne har gått over til denne nye ordenen som driver på med det her. Visstnok skal Kåre Willoch være en sentral figur og fungere som en slags yppersteprest under ritualene som foregår ca. hver annen uke på tirsdager og torsdager(fredager når Willoch har bridgeklubb). Kanalen #smil_norge på Undernet skal fungere som en form for rekrutteringssentral, og er en del av det sadomachosistiske miljøet i Norge. Disse ritualene er visst ganske vanlige blant den norske makteliten, og har foregått over lang tid.


Når det gjelder videoen, så viser den Mette-Marit sammen med to karer, hvorav den ene er Jonna(kjent fra barne-tv), med Willoch i bakgrunnen iført kappe og med en stav med et slags hode plassert på et fat på toppen. Willoch er forøvrig adoptert inn i Løvenskiold-slekten og fungerer som en offentlig person satt til å fremme familiens interesser. Ellers kan jeg si at det finnes 3 kopier av videoen. Én som John Ognby, ekskjæresten til Mette-Marit besitter, én som Willoch har, og som han oppbevarer i nattbordsskuffen sin og ser på hver kveld før han skal legge seg, og til slutt én som befinner seg her hos oss på PST. Den vi har er av ekstremt dårlig kvalitet, dog, for dette er jo en VHS-tape og vi har ikke hatt råd til å kjøpe utstyr til å overføre dette til DVD enda, da stort sett alt av våre midler har gått med til å etterforske Mullah Krekar de siste 10 årene. Så sånn er det.


Jeg kan dessverre ikke fortelle deg mer detaljert enn dette, av hensyn til min egen sikkerhet. Det skjønner du sikkert!

Lykke til!

Hilsen Leif aka Espen Askeladd (som jeg har valgt som navn for å skjule min identitet i denne eposten)





Date: Tue, 11 Jan 2011 01:07:09 +0000
Subject: Opplysninger om Mette Marit
From: eribsskog@gmail.com
To: bulldozer86@live.com

CC: post@slottet.no




Hei,



skorpion aka. sønnen til Velte-Petter, sa på irc, at du kanskje hadde opplysninger om Mette-Marit-videoen, som jeg har skrevet om på blogg.



Mette Marit hadde visst hatt sex med masse kjendiser som del av et frimurer-rituale.



Er dette riktig?



Jeg har begynt å skrive om Mette-Marit videoen, siden jeg har lurt på om den kan være en risiko for rikets sikkerhet.


Har også Johanitterordenen i slekta, som tuller med meg, virker det som, så lurer på om de er involvert.


Sender kopi til Slottet, siden jeg har begynt å oppdatere de.


Mvh.


Erik Ribsskog













Mer fra skorpion, fra ef-net




Session Start: lø jan 15 03:09:30 2011
[03:09] <skorpion> vet du hvem gorg og tailpush er?
[03:09] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)

[03:09] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla
[03:09] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:09] ->> skorpion :End of /WHOIS list.

[03:33] <john_cons> nei jeg har ikke peiling
[03:33] <john_cons> ingen av de gamle folka fra #blablabla
[03:34] <john_cons> er her lenger, for å si det sånn
[03:34] <john_cons> kanskje dem ikke liker at jeg skriver om dem på bloggen

[03:34] <john_cons> hvem vet
[03:34] <skorpion> ok
[03:34] <john_cons> men men
[03:34] <skorpion> det er mange med lik IP her
[03:34] <skorpion> lurer på om ntnu-folkene kan være kloner

[03:34] <skorpion> for de maskinene befinner seg i samme maskinpark på ntnu, har jeg lest
[03:35] <john_cons> åkey heh
[03:35] <john_cons> jeg får sjekke det på pc-en min og

[03:36] <skorpion> samme det
[03:36] <skorpion> er vel en del folk som bare er der for å lese
[03:41] <john_cons> ja, han tosh som vanka på #blablabla før
[03:41] <john_cons> han var student-assistent, eller noe på ntnu

[03:41] <john_cons> rundt 2002-2005 vel
[03:42] <john_cons> så kanskje det er noen kjente av han?
[03:42] <john_cons> hm
[03:42] <skorpion> kan det være et slags ntnu-plott?

[03:42] <john_cons> han bor vel nå i oslo men
[03:42] <john_cons> men men
[03:42] <john_cons> hvem vet
[03:42] <skorpion> for det har vært mange ntnu'ere der

[03:42] <john_cons> jeg får ikke så mange svar fra han
[03:42] <john_cons> han heter thorstein bjørnstad vel i virkeligheten
[03:42] <skorpion> okei
[03:42] <john_cons> skal se om jeg finner han på facebook

[03:42] <john_cons> et sec
[03:42] <skorpion> ntnu er jo feminismens høyborg da
[03:42] <skorpion> egne kvinnegrupper og sånt
[03:45] <john_cons> hm
[03:45] <john_cons> ja det var en som het laly der

[03:46] <john_cons> som var op på #quiz-show
[03:46] <john_cons> da jeg var op der
[03:46] <john_cons> som kødda og ville ha meg til å miste op-en der osv., rundt år 2000 vel

[03:46] <john_cons> men husker ikke hva hu heter egentlig
[03:46] <skorpion> og hun var ntnu?
[03:48] <john_cons> ja stemmer
[03:48] <john_cons> som mange andre av quiz-show folka

[03:48] <john_cons> som chetil vel
[03:48] <john_cons> og andre som jeg ikke huser nå
[03:48] <john_cons> men men
[03:48] <skorpion> hmmm, han hørtes kjent ut

[03:48] <john_cons> ja han var quiz-show champen
[03:49] <john_cons> heter det vel
[03:49] <john_cons> ihvertfall i et år eller to vel
[03:49] <john_cons> noe sånt

[03:49] <skorpion> og det var de som fikk deg til å miste open?
[03:49] <john_cons> ja jeg mener det var hu laly
[03:49] <john_cons> og da klagde jeg
[03:49] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)

[03:49] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla
[03:49] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:49] ->> skorpion :End of /WHOIS list.

[03:49] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)
[03:49] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla

[03:49] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:49] ->> skorpion :End of /WHOIS list.
[03:49] <skorpion> skjønner

[03:49] <john_cons> for jeg pleide å starte quizzen om kvelden
[03:49] <john_cons> når ikke de ntnu folka var der
[03:50] <john_cons> og da fikk jeg tilbake op, i noen år
[03:50] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)

[03:50] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla
[03:50] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:50] ->> skorpion :End of /WHOIS list.

[03:50] <john_cons> og glenn hesler aka. kazuya
[03:50] <skorpion> men det er mannfolka som styrer de ntnu-kvinnfolka har jeg hørt
[03:50] <john_cons> som hang på #blablabla

[03:50] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)
[03:50] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla

[03:50] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:50] ->> skorpion :End of /WHOIS list.
[03:50] <john_cons> han bytta filmer med laly

[03:50] <john_cons> okey
[03:50] <john_cons> det visste jeg ikke
[03:50] <skorpion> sånn feminismen fungerer
[03:50] <skorpion> kvinner gir menn sex i bytte mot makt

[03:51] <skorpion> sånn er det på UiO og
[03:51] <john_cons> ja det er mulig
[03:51] <john_cons> men du sier det en noen mannfolk som styrer dem
[03:51] <john_cons> noe illluminati eller noe eller

[03:51] <skorpion> vet ikke
[03:51] <skorpion> vet ikke hvordan de står på universiteter
[03:51] <john_cons> jeg skal se om jeg finner den meldingen fra han tosh
[03:51] <john_cons> nei det var noe rare greier på HiO IU

[03:51] <skorpion> men det er jo tradisjonelt marxismen som har hatt makt på norske akademiske institusjoner
[03:51] <john_cons> der jeg studerte
[03:51] <john_cons> jepp

[03:52] <john_cons> har du hørt om et band fra hamar som heter autopulver?
[03:52] <skorpion> hmm, nei
[03:52] <skorpion> bare autokarma
[03:52] <john_cons> ihvertfall så gikk han vokalisten, i klassen min

[03:52] <skorpion> ah
[03:52] <john_cons> ja autopulver var for 10 år siden eller noe
[03:52] <skorpion> ok
[03:52] <john_cons> dag anders rougseth aka. dagga

[03:52] <john_cons> og han skulle gå gjennom hio iu uten å lære seg programmering
[03:52] <john_cons> og få seg en bachelor grad i it
[03:53] <skorpion> såpass
[03:53] <john_cons> så det er mye basert på utnyttelse

[03:53] <john_cons> ja
[03:53] <skorpion> hvordan skulle han klare det+
[03:53] <john_cons> fordi at det går mye på gruppeoppgaver
[03:53] <john_cons> og gruppeeksamener

[03:53] <skorpion> ja, ikke sant
[03:53] <skorpion> får andre til å gjøre jobben
[03:53] <john_cons> for eksempel så måtte jeg sitte i uker, og lage et program
[03:53] <john_cons> ja

[03:53] <john_cons> og han dagga kunne ikke bidra
[03:53] <john_cons> noe java-prosjekt
[03:54] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)

[03:54] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla
[03:54] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:54] ->> skorpion :End of /WHOIS list.

[03:54] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)
[03:54] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla

[03:54] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[03:54] ->> skorpion :End of /WHOIS list.
[03:54] <john_cons> så det er liksom noen som er sjefer alt på høyere utdanning

[03:54] <john_cons> det er ikke helt bra system, synes jeg
[03:54] <skorpion> ja, det er psykopater vil jeg si
[03:54] <skorpion> psykopatene som tar makten
[03:54] <john_cons> men når det var fremvisning, av web-prosjekt

[03:54] <john_cons> så var han dagga som en skuespiller
[03:54] <john_cons> han hoppa rundt og lot som om han var engasjert
[03:55] <skorpion> skjønner
[03:55] <john_cons> også så de damen hans på meg liksom, som om jeg var deres 'eier' da

[03:55] <john_cons> så de prøvde å lure lærerne osv
[03:55] <john_cons> til å tro at jeg var den som utnytta dagga
[03:55] <skorpion> mhm
[03:55] <john_cons> og ikke omvendt

[03:55] <john_cons> men men
[03:55] <john_cons> han dagga
[03:55] <john_cons> han har også regisert en film
[03:55] <john_cons> sammen med enten wam eller vennerøed

[03:56] <john_cons> jeg skal se om jeg finner det
[03:56] <skorpion> ok

[03:56] <john_cons> han dagga
[03:56] <john_cons> han jobber nå i tono
[03:56] <john_cons> heter det vel
[03:57] <john_cons> en organisasjon for fordeling av musikk-intekter vel

[03:57] <john_cons> med it vel
[03:57] <john_cons> uten å ha lært seg programmering
[03:57] <john_cons> vil jeg nok tippe på
[03:57] <john_cons> men men

[03:57] <john_cons> så det systemet som er på norske høyere utdanningssteder
[03:57] <skorpion> kun bløff altså
[03:57] <john_cons> er lett å utnytte vil jeg si
[03:57] <john_cons> ja, man kan bløffe seg til bachelor ihvertfall

[03:58] <john_cons> sikkert master og
[03:58] <john_cons> ved å utnytte medstudenter
[03:58] <john_cons> bedre i england da
[03:58] <john_cons> synes jeg

[03:58] <skorpion> ja, og usa og vil jeg tro
[03:58] <john_cons> hvor det er mindre gruppe-eksamener osv
[03:58] <john_cons> ja, det er det sikkert
[03:58] <skorpion> litt mer individuelet

[03:58] <john_cons> selv om jeg aldri har studert i usa
[03:58] <john_cons> jepp
[03:58] <john_cons> jeg tenker på om jeg skal publisere den samtalen her på bloggen, eller ikek

[03:58] <john_cons> siden jeg forklarer noen viktige ting da
[03:59] <john_cons> om han dagga osv
[03:59] <skorpion> jepp
[03:59] <john_cons> og hvordan utdanningssystemet i norge kan utnyttes

[03:59] <john_cons> jeg tar den med jeg, hvis det er greit
[03:59] <skorpion> det er helt i orden
[03:59] <john_cons> jeg skal finne den facebook-meldingen til tosh
[03:59] <john_cons> ok, ikke dårlig

[03:59] <john_cons> et sec
[04:00] <skorpion> "tosh"...høres litt ut som "tailpush" hvis man sier det fort
[04:02] <john_cons> her er han dagga:

[04:02] <john_cons> tosh kommer vel av fornavnet hans thorstein, tror jeg
[04:03] <skorpion> er han nordlending, han dagga?
[04:03] <john_cons> Dag Anders Rougseth 3. september 2008 kl. 14:15 Rapporter

[04:03] <john_cons> Bra til her. Jeg jobber hos Tono på Grønland i Oslo www.tono.no
[04:03] <john_cons> Mye rart du sier om dette rundt skolen. Jeg husker lite om noen dame fra vestlandet men jeg finner ikke hva du skrev på din blogg.

[04:03] <john_cons> Alt bra ellers?
[04:03] <john_cons> nei han er fra hamar
[04:03] <skorpion> ok
[04:03] <john_cons> dama fra vestlandet, hu var på gruppa vår, i programmering, i 2002/03

[04:03] <john_cons> og det var dagga som kjente henne
[04:03] <skorpion> ok
[04:04] <john_cons> fineste dama på skolen kanskje
[04:04] <john_cons> men nå har han liksom glemt hu

[04:04] <john_cons> enda han klagde fælt, etter at hu dro tilbake til vestlandet
[04:04] <skorpion> han har sikkert lurt mange damer opp igjennom årene
[04:04] <john_cons> om at det ikke var noe fine damer der på 2. året

[04:04] <john_cons> ja, han juger i den meldingen der, mistenker jeg
[04:04] <john_cons> for man husker vel den fineste dama på skolen, hvis man kjente hu og var på gruppe med hu
[04:05] <john_cons> men men

[04:05] <john_cons> tosh ja
[04:05] <skorpion> ja, det vil jeg tro
[04:05] <john_cons> et sec

[04:06] <john_cons> det er han tosh, som hang på #blablabla før
[04:06] <john_cons> jeg hadde chatta med ei ung dame fra halden
[04:06] <john_cons> som kalte seg Zera
[04:06] <skorpion> hmmm

[04:06] <john_cons> så hu var og på #blablabla
[04:06] <skorpion> han så litt jødisk ut nesten
[04:06] <john_cons> men det tok ikke lang tid før han Tosh hadde 'rappa' henne

[04:06] <john_cons> ja ikke umulig
[04:06] <john_cons> han var på besøk hos meg i oslo en gang
[04:06] <john_cons> vi dro på So What
[04:06] <john_cons> enda han vel ikke likte den musikken

[04:07] <john_cons> og han dansa som en robot, eller noe, på dansegulvet
[04:07] <john_cons> jeg holdt meg unna dansinga, for det kan jeg ikke
[04:07] <john_cons> men men

[04:07] <john_cons> han skreiv også jævli raskt på pc-en
[04:07] <skorpion> jaja
[04:07] <john_cons> for han lånte min pc da, mens han var på besøk
[04:07] <skorpion> kan denne "tosh" være tailpush?

[04:07] <john_cons> men men
[04:07] <john_cons> jeg vet da f. jeg
[04:07] <john_cons> tosh er visst i oslo nå
[04:07] <john_cons> et sec
[04:07] <skorpion> ok

[04:07] <john_cons> tosh hadde en bekjent som het
[04:08] <john_cons> hva søren var det da
[04:08] <john_cons> en bekjent som tok
[04:08] <john_cons> 'take-over'

[04:08] <john_cons> på #blablabla
[04:08] <john_cons> men jeg husker ikke hva han het
[04:08] <john_cons> et sec
[04:08] <skorpion> ser ut som han er i oslo ja

[04:10] <john_cons> Torstein Bjørnstad 7. februar 2008 kl. 18:51 Rapporter
[04:10] <john_cons> Hei! Lenge siden sist!
[04:10] <john_cons> Høres ut som du har drevet med veldig mye de siste årene! Jeg har nok ikke si jeg har gjort like mye spennende :)

[04:10] <john_cons> Jeg har nå iallfall endelig blitt ferdig med skolen, og nå jobber jeg som konsulent/.net systemutvikler for Objectware, her i Oslo hvor jeg bor sammen med kjæresten min.
[04:10] <john_cons> Det var egentlig litt skuffende å begynne å jobbe.. Har jo ikke noe fritid lenger! Sånn sett var det litt mer behagelig å studere, fikk litt mer tid til å drikke øl :)

[04:10] <john_cons> Men jeg har det iallfall bra! Spennende jobb, og jobber sammen med veldig trivelige folk. :)
[04:10] <john_cons> Du har det bra i Livepool? Hva du driver med som Company Researcher?

[04:10] <john_cons> - Tosh
[04:11] <john_cons> men etter det så har jeg vel ikke hørt mer
[04:11] <john_cons> skal sjekke
[04:11] <skorpion> ok, da er det ikke han

[04:11] <skorpion> men men
[04:11] <john_cons> han var liksom #blablabla sin it-guru
[04:11] <john_cons> litt som han kia
[04:12] <john_cons> jævlig smart/intelligent osv

[04:12] <john_cons> han tosh da
[04:12] <john_cons> og han rappa hun zera og, fra halden
[04:12] <skorpion> skjønner
[04:12] <john_cons> plutselig hadde begge skrevet samme dikt, som begge sendte meg

[04:12] <john_cons> ikke dikt men sang-tekst
[04:12] <john_cons> men men
[04:12] <skorpion> hm?
[04:12] <skorpion> hva slags sangtekst?
[04:12] <john_cons> en fra en sang

[04:13] <john_cons> av et eller annet engelsk/amerikansk band
[04:13] <skorpion> okei
[04:13] <john_cons> så skreiv begge teksten med formskrift
[04:13] <john_cons> og sendte til meg

[04:13] <skorpion> hvorfor det+
[04:13] <skorpion> ?
[04:13] <john_cons> uten at jeg skjønte mest
[04:13] <john_cons> nei, jeg skjønte ikke helt det
[04:13] <john_cons> de likte visst den samme sangen, eller noe

[04:13] <john_cons> hu cilla
[04:13] <john_cons> som også var på #blablabla
[04:13] <john_cons> ble sur på tosh
[04:14] <john_cons> etter det her
[04:14] <john_cons> og forlot kanalen vel

[04:14] <john_cons> jeg skal se om jeg finner noe fra henne
[04:14] <skorpion> okei

[04:14] <skorpion> [03:38] <gorg> skorpion: Men jeg lurer litt - hva er målet/poenget ditt? Du fucker jo opp hodet til Erik ti ganger verre enn han klarer selv gjennom blogg-kommunikasjonen
[04:14] <john_cons> det er hu der

[04:14] <skorpion> mener du jeg fucker opp hodet ditt?
[04:15] <john_cons> nei jeg kan ikke si det
[04:15] <john_cons> høres ut som noe spinn
[04:15] <john_cons> men men

[04:15] <skorpion> han gorg mener jeg gjør det
[04:15] <john_cons> et sec
[04:15] <john_cons> jeg har prøvd å få kontakt med hu cilla, men har ikke fått svar
[04:15] <john_cons> mulig hu svarer noen andre, hu er fra bergen

[04:15] <skorpion> okei
[04:15] <skorpion> hun så jo søt ut
[04:15] <john_cons> jeg stikker til #blablabla
[04:16] <skorpion> roger
[04:16] <john_cons> ja, hun ser litt ung ut for alderen men

[04:16] <john_cons> hu også var på besøk hos meg
[04:16] <skorpion> kanskje hun har lagt ut bilder av seg selv som ung
[04:16] <john_cons> men jeg rørte henne ikke
[04:16] <john_cons> hu var så spinkel

[04:16] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)
[04:16] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla

[04:16] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[04:16] ->> skorpion :End of /WHOIS list.
[04:16] <skorpion> hehe
[04:16] <john_cons> men da dukka også glenn hesler opp

[04:16] <john_cons> for cilla ville møte han
[04:16] <john_cons> aka. kazuya
[04:17] <john_cons> som også var mye på #blablabla
[04:17] <john_cons> og jeg hadde spleisa med glenn på å kjøpe 5 g hasj

[04:17] <john_cons> bare for å prøve det
[04:17] <john_cons> som 28-30 åring
[04:17] <john_cons> men likte det ikke
[04:17] <john_cons> så de røyka den siste tjallen

[04:17] <john_cons> vi satt og chatta hele natta
[04:17] <skorpion> skjønner
[04:18] <john_cons> før jeg kjørte hu til en neger på nordstrand hu kjente vel
[04:18] <john_cons> hu kjente også en på frogner

[04:18] <john_cons> nei majorstua
[04:18] <john_cons> som hu kalte degos
[04:18] <skorpion> ah
[04:18] <john_cons> som skaffa tjallen
[04:18] <skorpion> hehe

[04:18] <john_cons> en kamerat av han
[04:18] <john_cons> det var også hu som hadde ei kusine i oslo som var hore
[04:18] <john_cons> uten at jeg vet helt hvordan det var

[04:18] <john_cons> det var ikke noe jeg hadde lyst til å grave i
[04:19] <john_cons> mens jeg bodde i oslo
[04:19] <john_cons> for å si det sånn
[04:19] <john_cons> men jeg ga det rådet, å flytte til usa

[04:19] <john_cons> hvis jeg hadde vært faren til hu kusina hennes, som var hore
[04:19] <john_cons> men men
[04:20] <skorpion> det høres ut som du har kjent en del folk opp igjennom åra

[04:20] <skorpion> synd ingen av dem er her lenger da
[04:20] <john_cons> jepp
[04:20] <john_cons> sant nok
[04:21] <john_cons> gorg chatter vel ikke fra ntnu?

[04:21] <skorpion> nei, han gjorde visst ikke det
[04:22] <skorpion> bare jeg som er en smule paranoid
[04:22] <skorpion> jeg må ha meg en pause jeg...har litt hodepine her

[04:22] <john_cons> [04:21] ->> gorg is ~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no (fisemink)
[04:22] <john_cons> [04:21] ->> gorg is on: #blablabla #oslo @#sexbomb #johncons #Bergen

[04:22] <john_cons> [04:21] ->> gorg using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:22] <john_cons> [04:21] ->> gorg :End of /WHOIS list.
[04:22] <john_cons> ok np

[04:22] <skorpion> jeg skal traceroute den ip'en for sikkerhets skyld
[04:23] <skorpion> men *bbl*
[04:37] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)

[04:37] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla
[04:37] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[04:37] ->> skorpion :End of /WHOIS list.

[04:37] ->> skorpion is ~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net (sadfsdfgsd)
[04:37] ->> skorpion is on: #oslo #johncons #blablabla

[04:37] ->> skorpion using irc.inet.tele.dk (Better than WoW)
[04:37] ->> skorpion :End of /WHOIS list.
[04:38] <john_cons> hva er den kanalen #johncons skorpion?

[04:38] <john_cons> hvis du dukker opp igjen da
[04:39] <skorpion> det skjer lite der egentlig. bare noen folk som prater om deg. vil du jeg skal lefte den?
[04:43] <john_cons> nei det blir kanskje dumt

[04:43] <john_cons> men jeg kicka de andre
[04:43] <john_cons> men jeg poster jo om dette på bloggen
[04:43] <john_cons> så det er greit
[04:43] <john_cons> det er bare meg som er op på blablabla

[04:43] <john_cons> du er ikke interessert i å hjelpe til å kicke?
[04:43] <skorpion> jo, gjerne det
[04:44] <john_cons> et sec, jeg kan se om jeg klarer det i blablabot

[04:44] <john_cons> du må finne på et passord
[04:44] <john_cons> brb
[04:44] <skorpion> hmm, skal vi se
[04:44] <skorpion> (sensurert av johncons-blogg)
[04:46] <skorpion> ah, der ja

[04:46] <skorpion> takker
[04:47] <skorpion> hvordan bruker jeg passordet?
[04:49] -> *blablabot* pass <passord>
[04:49] --blablabot-- Du hast bereits ein Passwort eingestellt.

[04:49] <john_cons> du må msg-e blablabot og skrive pass <passord>
[04:49] <john_cons> tror jeg
[04:50] <skorpion> ok, jeg tester ut nå
[04:50] <john_cons> /msg blablabot pass <passord>

[04:50] <john_cons> noe sånt
[04:50] -> *blablabot* pass (sensurert av johncons-blogg)
[04:50] --blablabot-- Du hast bereits ein Passwort eingestellt.
[04:50] <john_cons> funka det?

[04:51] <skorpion> jepp
[04:51] <skorpion> hvordan kan jeg få den til å ope meg da?
[04:52] <john_cons> /msg blablabot op <passord>
[04:52] <john_cons> mener jeg

[04:53] <skorpion> hmm, ser ikke ut som det virker
[04:53] <skorpion> men 'pass' funka
[04:53] <john_cons> ok
[04:53] <john_cons> prøv det her

[04:53] <john_cons> /msg blablabot ident <passord>
[04:54] <skorpion> [05:58] -blablabot- Ich erkenne Dich dort.
[04:54] <john_cons> ja
[04:54] <john_cons> og så den andre

[04:54] <john_cons> /msg blablabot op <passord>
[04:54] <skorpion> nei virker ikke. hm
[04:54] <skorpion> betyr ikke "ich erkenne dich dort" "jeg kjenner deg ikke"?

[04:54] <skorpion> mulig tysken min er litt rusten men
[04:54] <john_cons> jeg vet ikke
[04:54] <john_cons> et sec
[04:55] <john_cons> funka det ikke nå heller?

[04:55] <john_cons> med op?
[04:55] <john_cons> jeg får lese litt mer
[04:55] <skorpion> nei
[04:55] <skorpion> okei
[04:55] <john_cons> er ikke så ekspert på de botene

[04:55] <john_cons> et sec
[05:03] <skorpion> ser ikke ut som jeg har høye nok privilegier til op kommandoen
[05:03] <skorpion> kun ADDHOST HELP IDENT INFO PASS VOICE WHO WHOIS jeg kan bruke

[05:08] <john_cons> Channel flags for skorpion on #blablabla are now +lo.
[05:08] <john_cons> nå er du ihvertfall op
[05:08] <skorpion> der funka det ja!
[05:08] <skorpion> woho

[05:08] <john_cons> ok ikke dårlig
[05:08] <skorpion> ikke verst
[05:09] <john_cons> mange år sida jeg dreiv med det her
[05:09] <john_cons> sorry jeg roter

[05:09] <skorpion> hehe, np
[05:09] <john_cons> jeg får prøve å huske det
[05:09] <john_cons> ok jeg får poste litt på blogg osv
[05:09] <john_cons> bbl

[05:09] <skorpion> jau
[05:14] <skorpion> forresten så må jeg nesten vite hva kriteriene for ban/kick er? skal jeg bare ta det på skjønn?
[05:15] <john_cons> ja ta det på skjønn

[05:15] <john_cons> har ikke noe regler for øyeblikket
[05:15] <skorpion> greit
[05:15] <john_cons> får heller ta det etterhvert hvis det trengs
[05:16] <skorpion> forresten så er tailpush, gorg og de ganske sure nå

[05:16] <skorpion> for at de ble kicka og jeg fikk op
[05:16] <john_cons> vi kan jo bare chatte om det hvis det er noe spes
[05:16] <john_cons> ok
[05:16] <john_cons> si at einstein2

[05:16] <john_cons> unbanner
[05:16] <john_cons> etter en hvis tid
[05:16] <skorpion> ok
[05:16] <john_cons> så de får chatte igjen i morgen
[05:16] <skorpion> men de kommer med en del ganske sjofle ting om meg

[05:16] <skorpion> så bare for å ha sagt det
[05:16] <john_cons> ja men det er mellom deg og dem
[05:16] <skorpion> deal
[05:17] <john_cons> okey du skulle hjelpe å være op

[05:17] <john_cons> men kanskje vi burde ha noen regler
[05:17] <john_cons> men hvis du sier at dem får chatte i morgen da
[05:17] <john_cons> for einstein2 er ganske snill

[05:17] <skorpion> greit, skal si det
[05:17] <john_cons> for den unbanner alle, etter ganske kort tid
[05:17] <john_cons> okey
[05:17] <skorpion> jepp

[05:17] <john_cons> takk for hjelp med op-ing forresten
[05:17] <john_cons> bare si fra hvis det er noe spes
[05:18] <skorpion> np
[05:18] <skorpion> det skal jeg









Mer fra #blablabla




[18:53] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablabla
[18:56] <@john_cons> hallå ØA
[18:56] <@john_cons> long see
[18:56] <@john_cons> åssen går det da
[18:56] <@john_cons> hvordan går det da?

[18:57] <@john_cons> jeg har lagd avstemning om deg
[18:57] <@john_cons> bare så du veit det
[18:58] <Oystein_A> jaha, hvor da, på bloggen?
[18:58] <@john_cons> stemmer

[18:58] <@john_cons> et sec
[19:00] <Oystein_A> jeg finner ingen avstemning jeg

[19:01] <@john_cons> joda
[19:01] <@john_cons> fant den nå
[19:01] <@john_cons> du må bare sjekke den linken der
[19:01] <@john_cons> det er for å huske hva som har skjedd, med forskjellige folk

[19:01] <@john_cons> for det har vært ganske mye
[19:01] <@john_cons> det er lett å glemme mye
[19:01] <@john_cons> for jeg har hatt et hektisk liv
[19:01] <@john_cons> ihvertfall til tider

[19:01] <@john_cons> men men
[19:01] <@john_cons> brb
[19:02] <@john_cons> vi får ta punkt for punkt, forresten
[19:02] <@john_cons> brb
[19:02] <Oystein_A> jeg husker ikke halvparten av det, men du har kanskje bedre husk enn meg, jeg har hatt så mye annet å tenke på

[19:06] <@john_cons> ok, ja jeg har ikke husket alt på en gang
[19:06] <@john_cons> men jeg har gått og grubla da vet du
[19:06] <@john_cons> i forkant av avstemningen

[19:06] <@john_cons> det er derfor jeg må ha sånn liste
[19:06] <@john_cons> for ellers glemmer jeg det jeg og
[19:06] <@john_cons> men men
[19:07] <@john_cons> hvorfor var det du skulle ha meg til å stå som ansvarlig for ulovlige pokermaskiner i skedsmo igjen?

[19:08] <Oystein_A> hadde politiet kommet og konfiskert de maskinene så ville jeg bli tatt selvfølgelig....og fått bot og/eller fengsel
[19:09] <@john_cons> og så ville du at jeg skulle ta risikoen?

[19:09] <@john_cons> jeg var ikke så mye verdt som deg jeg da
[19:09] <@john_cons> jeg var bare en sånn tufs, som skulle ta på seg skylda
[19:09] <@john_cons> fy faen
[19:09] <Oystein_A> bakmenn bruker jo buffere vet du, slik at businessen kunne fortsette hvis noe gikk overende

[19:09] <@john_cons> bakmenn, hva mener du med bakmenn?
[19:10] <@john_cons> kriminelle?
[19:10] <@john_cons> jeg skulle liksom være din undersott jeg da
[19:10] <@john_cons> det er det jeg sa på den tida og

[19:10] <@john_cons> 'øystein fascisme'
[19:10] <@john_cons> var det jeg pleide å si
[19:10] <Oystein_A> de som styrer nettverket, og ikke alltid det er lovligheter i bildet, og da må bakmennene bli skjermet

[19:10] <@john_cons> men jeg holdt ut og stod opp mot denne fascismen
[19:11] <@john_cons> ok, så du styrer nettverk ja
[19:11] <@john_cons> jeg ønsker ikke å være del av noe nettverk

[19:11] <@john_cons> jeg trives best om uavhengig
[19:11] <Oystein_A> det snakker jeg ikke høyt om her
[19:11] <@john_cons> dessverre
[19:11] <@john_cons> du sa jo nettopp at du var bakmann og at de hadde nettverk

[19:11] <@john_cons> eller styrte nettverk
[19:11] <@john_cons> så da sier du jo at du styrte nettverk
[19:11] <@john_cons> men men
[19:12] <@john_cons> jeg er litt skeptisk til sånne bakmenn/'øa-fascister'/nettverk-styrere

[19:12] <Oystein_A> ja, men HVA og HVOR og HVORDAN er det ingen som skal vite noe om
[19:12] <@john_cons> som du sikkert har skjønt
[19:12] <@john_cons> ok, du vil ikke si hvilket (kriminelt) nettverk du er i?

[19:13] <@john_cons> eller er leder for
[19:13] <@john_cons> men men
[19:13] <@john_cons> liker ikke sånn caps heller forresten
[19:13] <@john_cons> men men

[19:13] <@john_cons> ja vi får ta neste punkt da
[19:14] <@john_cons> hvis det er greit
[19:14] <@john_cons> som jeg husker i hue
[19:14] <Oystein_A> jeg sier ikke mer....jeg logget meg inn her bare for å se om du kunne kutte ut å skrive om meg i bloggen din....det gjør businessen mer risky når jeg blir outet

[19:14] <@john_cons> åja
[19:14] <@john_cons> jeg skriver liksom en biografi da
[19:14] <@john_cons> om mitt liv
[19:14] <@john_cons> og jeg skriver om alt muilg

[19:14] <@john_cons> siden jeg ikke får rettighetene mine
[19:14] <@john_cons> har sagt til han advokat elden osv
[19:14] <@john_cons> at jeg ikke sletter noe
[19:14] <@john_cons> før jeg får rettighetene mine

[19:15] <@john_cons> men men
[19:15] <Oystein_A> ok...vi får ta neste punkt senere, jeg må gå, har en viktig leveranse jeg må ordne opp i
[19:15] <@john_cons> leveranse ja

[19:15] <@john_cons> jeg kan tenke meg at det sikkert noe narkotika eller noe
[19:15] <@john_cons> men men
[19:15] <@john_cons> visste ikke at du dreiv med det øystein

[19:15] <@john_cons> men men
[19:15] <@john_cons> hva har du rota deg opp i nå øystein
[19:16] <Oystein_A> you do the math....vi snaiks :)
[19:16] * Oystein_A (~oa@ti0083a340-dhcp0288.bb.online.no) Quit ( )

[19:16] <@john_cons> åkey matte ja det får vi se
[19:16] <@john_cons> hejdå
[19:16] <@john_cons> hm
[19:16] <@john_cons> jeg glemte å da ip location på ØA

[19:16] <@john_cons> men men
[19:16] <@john_cons> samma det
[19:17] <@john_cons> derfor jeg har vært litt skeptisk til ØA på #blablabla tidliger
[19:17] <@john_cons> tidligere

[19:17] <@john_cons> for han så mange kjente osv
[19:17] <@john_cons> og oppfører seg så rart
[19:17] <@john_cons> med boikott osv
[19:17] <@john_cons> han kutta meg ut, på en formell måte

[19:17] <@john_cons> når søstera mi var der
[19:17] <@john_cons> i 1993 vel
[19:17] <@john_cons> også dukka han plutselig opp
[19:18] <@john_cons> fem år seinere, på #blablabla

[19:18] <@john_cons> og skulle være kamerat
[19:18] <@john_cons> da ble jeg litt skeptisk gitt
[19:18] <@john_cons> må jeg innrømme
[19:18] <@john_cons> men men

[19:18] <@john_cons> så sånn var det
[19:18] <@john_cons> og da ble også mp3-ene mine sletta av en hacker
[19:18] <@john_cons> kanskje en som er i det nettverket som ØA styrte?

[19:18] <@john_cons> eller en bekjent av ØA?
[19:18] <@john_cons> hvem vet
[19:18] <@john_cons> antagelig noe sånt
[19:18] <@john_cons> eller at ØA var synsk som Snåsamannen

[19:18] <@john_cons> det er mulig
[19:18] <@john_cons> men men
[19:19] <@john_cons> stille det var her i dag da
[19:19] <@john_cons> jeg får oppdatere bloggen igjen jeg da

[19:19] <@john_cons> vi får se om jeg klarer det
[19:19] <@john_cons> vi får se
[19:19] ->> You are now known as jc_away
[19:37] * WildThing (~eat@20.85-200-22.bkkb.no) Quit ( Ping timeout: 483 seconds )

[19:38] * gorg (~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no) has joined #blablabla
[20:07] * WildThing (~eat@20.85-200-22.bkkb.no) has joined #blablabla

[20:29] * Oystein_A (~oa@ti0083a340-dhcp0288.bb.online.no) has joined #blablabla
[20:29] * Oystein_A (~oa@ti0083a340-dhcp0288.bb.online.no) Quit ( )

[21:40] * Erketor (~raeg@89-162-34-29.insignal.net) has joined #blablabla
[21:40] <Erketor> Hei og hopp.
[21:40] <Erketor> Blirre no mafian i kveld eller?

[21:54] * Erketor was kicked by jc_away (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (mafian)
[21:54] * Erketor (~raeg@89-162-34-29.insignal.net) has joined #blablabla

[21:54] * jc_away sets mode +b *!*@89-162-34-29.insignal.net for #blablabla
[21:54] * Erketor was kicked by jc_away (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (auto join)

[22:13] <gorg> jc_away: Jeg lurte på en ting ang. laptopen din som konker ned grunnet overoppheting. Har du renset viften for årevis med støv? Jeg fikk min renset i dag vha. denne linken:

[22:14] <gorg> det er en hp rett nok, aner ikke hva du har, men samme oppskriften kan funke
[22:14] <gorg> Så slipper du å sette maskinen oppå en kald vannflaske, mener jeg
[22:15] <gorg> Jeg fraktet bort et kilo med FILT oppå viften, fikk sirkulasjonen i gang, og nå funker den minst to år til

[22:26] <gorg> jc_away: Jeg lurer på en ting: Hvordan funker det å drive business i GB som selvstendig kombinert med å motta arbeidsledighetstrygd? Jeg tenker på nettbutikkene. Må du skrive to selvangivelser som i Norge eller er det et enklere system der borte? Og hva med mva?

[22:31] * gorg was kicked by jc_away (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (mas)
[22:32] * jc_away sets mode +b *!*@ti0210a340-0098.bb.online.no for #blablabla

[22:32] <@jc_away> besserwisser og maser altså
[22:32] <@jc_away> men men
[22:38] <Sjutten> Ja, det er helt forjævlig at noen prøver å hjelpe deg, og stiller et par spørsmål.

[22:38] <Sjutten> Makan til frekkhet.
[22:41] * Sjutten was kicked by jc_away (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (frekk kan du være selv)

[22:41] * jc_away sets mode +b *!*@92.71.34.95.customer.cdi.no for #blablabla
[22:41] <@jc_away> patronisernde frekkas tenker jeg vi sier
[22:49] * tavarich (~ribbed@c0E4401C3.dhcp.bluecom.no) has joined #blablabla

[22:50] * Oystein_A (~oa@ti0083a340-dhcp0288.bb.online.no) has joined #blablabla
[22:51] * Oystein_A (~oa@ti0083a340-dhcp0288.bb.online.no) Quit ( )

[22:51] <@jc_away> hva er det ØA driver med da
[22:51] <@jc_away> hm
[22:51] <@jc_away> eller er det noen andre?
[22:51] <@jc_away> hm
[22:52] <tavarich> mistenksomt

[22:52] <tavarich> evt. mistenkelig
[22:54] <@jc_away> hvem er du da tavarich
[22:54] ->> tavarich is ~ribbed@c0E4401C3.dhcp.bluecom.no (Gregers)

[22:54] ->> tavarich is on: #blablabla #johncons
[22:54] ->> tavarich using irc.homelien.no (Who Cares)
[22:54] ->> tavarich :End of /WHOIS list.

[22:54] ->> c0E4401C3.dhcp.bluecom.no resolved to 195.1.68.14
[22:54] <tavarich> en herremann av beste rang
[22:55] <@jc_away> 195.1.68.14 NO NORWAY SOGN OG FJORDANE FORDE IPCONNECT TI411310A080 FRDE

[22:55] <tavarich> leser bloggen din fra tid til annen
[22:55] <@jc_away> du er i førde, stemmer det
[22:55] <@jc_away> okey
[22:55] <tavarich> nei, det er ruterent

[22:55] <tavarich> jeg er nærmere sogndal
[22:55] <@jc_away> sogndal ja
[22:55] ->> You are now known as john_cons
[22:56] <@john_cons> kjenner du solveig fra rimi nylænde

[22:56] <@john_cons> på lambertseter
[22:56] <@john_cons> og datteren betina, eller noe
[22:56] <@john_cons> hvis ikke de bor i stryn, eller noe da
[22:56] <@john_cons> hm

[22:56] <tavarich> gjør nok ikke det altså, er de herifra ?
[22:56] <@john_cons> ja de er fra oppi der
[22:56] <tavarich> sliter med fogderistridene her fortsatt
[22:56] <@john_cons> der hvor flo-brødrene var fra vel

[22:57] <@john_cons> fogderistridene?
[22:57] <tavarich> sterke skiller mellom gamle fogderier
[22:57] <tavarich> prest og fut o.s.v.
[22:57] <@john_cons> åkey, ja det er mulig de fra nabobygda osv

[22:57] <@john_cons> åkey, ja det er mye det samme der jeg er fra
[22:57] <@john_cons> berger
[22:57] <@john_cons> dem hata selvik for eksempel
[22:57] <@john_cons> eller hata og hata

[22:58] <@john_cons> ole i klassen
[22:58] <tavarich> stemmer det ja
[22:58] <@john_cons> og de fra nesbygda opp mot der
[22:58] <tavarich> har lest om det på bloggen din

[22:58] <@john_cons> de ble kalt tangen-dyra
[22:58] <@john_cons> av sten rune og dem
[22:58] <@john_cons> åkey
[22:58] <@john_cons> var det vel
[22:58] <@john_cons> men men

[22:59] <@john_cons> hu der syngedama deres er jo fin da
[22:59] <@john_cons> hun der fra idol osv
[22:59] <tavarich> stemmer det
[22:59] <@john_cons> tone?

[22:59] <tavarich> Tone
[22:59] <tavarich> sogndals store datter
[22:59] <@john_cons> okey
[22:59] <@john_cons> har fått med meg litt selv om jeg har bodd i england

[22:59] <@john_cons> men men
[23:00] <@john_cons> har vært på et par vålerenga-kamper
[23:00] <@john_cons> dem kaller dere for saftpressere
[23:00] <tavarich> i london ?

[23:00] <@john_cons> nei på bislett
[23:00] <@john_cons> da jeg bodde i oslo
[23:00] <@john_cons> var tippeansvarlig
[23:00] <@john_cons> så fikk gratis-billetter

[23:00] <tavarich> saftkokaradn er liksom den offisielle fanklubben til Sogndal
[23:00] <tavarich> fra Lerum som har vært her i alle år
[23:00] <@john_cons> okey kul dialekt

[23:01] <@john_cons> ser og hører ikke så mye dialekt her i england
[23:01] <@john_cons> for får ikke med nrk
[23:01] <@john_cons> kun nettaviser
[23:01] <@john_cons> men men

[23:01] <@john_cons> har dere moreller oppi der?
[23:01] <kia> NRK er gratis på nett john_cons
[23:01] <@john_cons> for jeg har hevd på en gård i kvelde
[23:01] <kia> de har alle programmene sine som gratis nett-tv

[23:01] <kia> Bare til informasjon :)
[23:01] <@john_cons> ja, men jeg ser bare der hvis det er noe spes
[23:01] <kia> okey
[23:02] <@john_cons> harald eia sin hjernevask fikk jeg ikke sett

[23:02] <kia> Ville bare si ifra
[23:02] <@john_cons> den var ikke lov å sende til utlandet
[23:02] <tavarich> det ligger ute det og
[23:02] <tavarich> ånei

[23:02] <tavarich> stemmer det
[23:02] <@john_cons> ja, jeg prøvde å se de hjernevask-programmene
[23:02] <@john_cons> men det funka ikke
[23:02] <@john_cons> noe med rettigheter kanskje

[23:02] <@john_cons> men men
[23:02] <@john_cons> kanskje de blir å finne på torrent
[23:02] <@john_cons> vi får se
[23:02] <tavarich> vi får se hva som skjer

[23:02] <tavarich> tror nok de kommer ut etter hvert
[23:02] <@john_cons> tavarich: har en gård i kvelde skjønner du som jeg skal ha moreller på tenkte jeg
[23:03] <@john_cons> har hevd på en gård der

[23:03] <tavarich> aha, moreller er jo gode saker
[23:03] <@john_cons> kjenner du noe til morell-dyrking?
[23:03] <@john_cons> er du russer forresten?
[23:03] <tavarich> ikke helt

[23:03] <tavarich> men ene morfaren min
[23:03] <tavarich> var visstnok kosakk
[23:04] <tavarich> kjempet for tsaren
[23:04] <tailpush> den ene morfaren din?

[23:04] <tavarich> spennende greier faktisk
[23:04] <@john_cons> åja, kosakk ja, jøss, okey
[23:04] <tailpush> de fleste har bare én morfar
[23:04] <@john_cons> ja jeg er etter noen fyrster av novgorod osv har jeg funnet ut

[23:04] <tavarich> de fleste, men mitt tilfelle er litt spesiellt
[23:04] <tavarich> ja se der
[23:04] <@john_cons> men har bare sett det på slektstre osv
[23:04] <@john_cons> er en del generasjoner siden, for å si det sånn

[23:04] <@john_cons> men men
[23:04] <@john_cons> jeg skal sjekke et sec
[23:04] <tavarich> interessant med sånne slektsgreier
[23:05] <tavarich> ser du har et ganske imponerende slektstre

[23:06] <tavarich> hvordan klarte du å spore deg fram til Odin ?
[23:06] <@john_cons> Direkte ane (27 generasjoner)
[23:06] <@john_cons> Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog din mor Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (Heegaard) hennes mor Karen Margrethe Heegaard (Nyholm) hennes mor Mary Eva Carla Nyholm (Fog) hennes mor Ludolph Erasmi Fog hennes far Henrik Georg Fog hans far Rasmus Jørgensen Fog hans far Jørgen Rasmussen Fog hans far Rasmus Jørgensen Fog hans far Magdalene Davidsdatter Fog (Foss) hans mor David Lauritsen Foss hennes far Laurits Foss hans far Maren Foss (Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk) hans mor Peder Thøgersen Løvenbalk hennes far Thøger Jensen Løvenbalk hans far Jens Lauridsen Løvenbalk hans far Laurits Mogensen Løvenbalk hans far Mogens Jensen Løvenbalk hans far Jens Nielsen Løvenbalk hans far Niels Eriksen Løvenbalk hans far Erik Christoffersen Løvenbalk hans far Christoffer II Klipping, Konge af Danmark hans far Erik V Glipping, Konge af Danmark hans far Christoffer I Konge af Danmark hans far Valdemar II Sejr Konge af Danmark hans far Sophia Dronning av Danmark (von Minsk Poloz, Fürstinn zu Novgorod) hans mor Vladimir "Wolodar" von Minsk Poloz. Fyrste av Novgorod hennes far

[23:06] <@john_cons> en wolodar fyrste av novgorod

[23:07] <@john_cons> jeg fant min grandtante, unse, sitt stamtre på nettet, tilfeldigvis, unse i danmark
[23:07] <@john_cons> unse heegaard f. trock-jansen
[23:07] <@john_cons> og så raskt at hun var etter kongelige osv

[23:07] <@john_cons> og kikka og så tilfeldigvis odin
[23:08] <@john_cons> seinere, så så jeg det, at også min mormor var etter fog, som var etter foss, (som var unse sin linke etter trock-jansen)

[23:08] <tavarich> litt av et tilfelle, får en si !
[23:08] <tavarich> allfaderen sjøl
[23:08] <@john_cons> ja det var veldig artig
[23:08] <@john_cons> det er helt sikkert

[23:08] <@john_cons> jeg fikk det sånn gradvis da
[23:08] <@john_cons> først så trodde jeg at det bare var via inngifte
[23:09] <@john_cons> så fant jeg ut at bestemor ingeborg også var etter foss

[23:09] <@john_cons> men det er nok flere i danmark som etter løvenbalk
[23:09] <@john_cons> det har jeg også sett på facebook
[23:09] <@john_cons> så det er visst ikke helt uvanlig kanskje

[23:09] <@john_cons> men veldig artig
[23:09] <@john_cons> men men
[23:10] <@john_cons> kosakk ja, er det det samme som hunerne?
[23:10] <@john_cons> med han atilla osv?

[23:11] <tavarich> nja
[23:11] <tavarich> det var jo hunerne
[23:11] <tavarich> Atilla the Hun
[23:11] <tavarich> kosakkene var garden til tsaren, før revolusjonen

[23:11] <tavarich> stammer vel fra kaukasus traktene
[23:13] <@john_cons> åkey, er ikke så god på russiske ting
[23:13] <@john_cons> men men
[23:13] <@john_cons> min bror axel, heter også axel nicolay

[23:13] <@john_cons> så mulig han er oppkalt etter noe tsar, eller noe
[23:13] <@john_cons> hvem vet
[23:14] <@john_cons> vi har ikke samme far, så jeg har ikke helt fått med meg hvorfor han har et russisk-klingende navn

[23:14] <@john_cons> men men

[23:22] <@john_cons> her er noen av odins etterkommere, ifølge et nederlandsk nettsted vel
[23:22] <@john_cons> det er ganske mange, så bør ha rask prosessor, tror jeg, for å sjekke den linken

[23:22] <@john_cons> men men

Session Start: lø jan 15 00:01:09 2011
Session Ident:#blablabla
[00:01] ->> You joined channel #blablabla
[00:01] ->> Topic is: Ny Isbre-mint butikk: www.Isbre.net

[00:01] ->> Topic set by john_cons!~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 13.01.2011 21:28:15
[00:01] ->> Attempting to join #quiz-show

[00:01] ->> Channel Modes are: +tn
[00:01] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40
[00:05] <tavarich> var aw en stund der
[00:05] * WildThing (~eat@20.85-200-22.bkkb.no) Quit ( Ping timeout: 483 seconds )

[00:18] * tavarich (~ribbed@c0E4401C3.dhcp.bluecom.no) Quit ( Ping timeout: 483 seconds )
[00:43] * WildThing (~eat@20.85-200-22.bkkb.no) has joined #blablabla

[00:51] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[00:54] * Einstein2 sets mode -b *!*@89-162-34-29.insignal.net for #blablabla

[00:56] * Bergkamp (Bergkamp@bl192a.studby.ntnu.no) has joined #blablabla
[01:05] <skorpion> hallois
[01:16] <john_cons> heisan skorpion

[01:17] <john_cons> what up?
[01:27] * Arcadia is now known as Mama
[01:31] * Bergkamp (Bergkamp@bl192a.studby.ntnu.no) has left #blablabla

[01:31] * Einstein2 sets mode -b *!*@ti0210a340-0098.bb.online.no for #blablabla
[01:38] <skorpion> lite
[01:38] <skorpion> ser du har fått gavekort

[01:39] <john_cons> ja jeg vet da søren hvem som sendte det
[01:39] <john_cons> jeg fikk et gavekort i posten ifjor og
[01:39] <john_cons> fra tesco på 100 pund
[01:39] <skorpion> kan det ha vært noe slags plott?

[01:39] <john_cons> også anonymt
[01:39] <john_cons> ja jeg vet da faen jeg
[01:39] <kia> Det er nok bare noen som prøver å hjelpe deg tror jeg.
[01:39] <john_cons> det er noen i london som sender dem

[01:39] <john_cons> litt rart at de sender julekort midt i januar kanskje
[01:39] <john_cons> men jula varer jo helt til påske så
[01:39] <skorpion> sant
[01:40] <john_cons> sier dere det på nordmøre kia

[01:40] <kia> Ja
[01:40] <john_cons> at jula varer helt til påske
[01:40] <kia> Jepp
[01:40] <john_cons> åkey ikke dårlig
[01:40] <john_cons> da er det kanskje greit da

[01:40] <john_cons> å få julegaver midt i januar
[01:40] <john_cons> hvem vet
[01:40] <john_cons> men men
[01:40] <john_cons> litt spesielt at de er anonyme kanskje

[01:40] <john_cons> men men
[01:40] * Einstein2 sets mode -b *!*@92.71.34.95.customer.cdi.no for #blablabla
[01:40] <john_cons> eneste julegaven jeg fikk så

[01:40] <john_cons> men men
[01:41] <skorpion> jaja
[01:41] <skorpion> får bruke den på noe nyttig
[01:41] <john_cons> ja jeg synes jeg må kjøpe noe til bloggen

[01:41] <john_cons> siden det er noen lesere av bloggen som har sendt det
[01:42] <john_cons> så kan jeg kjøpe et sånt kamera dem har i den butikken tenkte jeg
[01:42] <john_cons> siden det er for en spesiell butikk

[01:42] <john_cons> de andre gavekortene var bare på et pund
[01:42] <john_cons> fem gavekort av et pund
[01:42] <john_cons> det er jo ikke så mye akkurat
[01:42] <john_cons> så det har jeg ikke akkurat planlagt hvordan jeg skal bruke

[01:42] <john_cons> men men
[01:43] <john_cons> jeg finner nok på noe
[01:43] <skorpion> et kamera hørtes lurt ut
[01:43] <skorpion> så får du bedre bilder til bloggen

[01:43] <john_cons> ja, det jeg har nå er ikke så bra oppløsning
[01:43] <john_cons> jepp, jeg kan bare kjøpe mat for fem pund på iceland
[01:43] <john_cons> synd at det andre gavekortet ikke funker i matbutikk

[01:43] <john_cons> men men
[01:43] <john_cons> det er jo bloggrelatert
[01:43] <john_cons> så jeg får bruke det på nettsteder/blogg, synes jeg
[01:44] <john_cons> men men

[01:44] <skorpion> ja, bloggen er vel viktigst
[01:44] <john_cons> ja, men det skal liksom være sånn
[01:44] <john_cons> hva heter det
[01:44] <john_cons> johncons.org er jo en organisasjon

[01:44] <john_cons> så hvis jeg blir donert f.eks. penger
[01:44] <john_cons> eller ihvertfall en .org
[01:44] <john_cons> så burde jeg jo bruke det for min kamp for å få mine rettigheter osv

[01:45] <john_cons> eller i forbindelse med de nettestedene da
[01:45] <skorpion> ja du tenker på øremerkede midler
[01:45] <john_cons> ja, at jeg øremerker det gavekortet til bloggen

[01:45] <skorpion> nettopp
[01:45] <john_cons> for da veit leserne av bloggen
[01:45] <john_cons> at hvis dem donerer penger f.eks.
[01:45] <john_cons> så bruker jeg det på fornuftige ting, som å få bloggen bedre osv

[01:46] <john_cons> det er ikke sånn at jeg kommer til å bruke sånne penger på fyll på byen f.eks.
[01:46] <skorpion> nei, leserne må jo kunne stole på deg
[01:46] <john_cons> selv om jeg ikke er så 100% fanatiker heller, så de gavekortene på 5x1 pund

[01:46] <skorpion> at du har integritet
[01:46] <john_cons> dem kan jeg bruke på noe mat da
[01:46] <skorpion> ja
[01:46] <john_cons> jeg kan jo ta ut lønn som bloggmedarbeider og

[01:46] <john_cons> men men
[01:46] <john_cons> det er lov å drømme
[01:46] <skorpion> sant
[01:46] <john_cons> hittil er den eneste som har donert
[01:47] <john_cons> det er søstera mi

[01:47] <john_cons> og hu donerte 300 kroner
[01:47] <john_cons> men dem sendte jeg tilbake
[01:47] <john_cons> for jeg har kutta ut søstera mi
[01:47] <john_cons> pga. masse tull fra henne hele livet

[01:47] <skorpion> ja, jeg leste det
[01:47] <john_cons> men men
[01:47] <john_cons> så jeg venter fortsatt på min første ordentlige donasjon
[01:47] <john_cons> men vi får se hva som skjer

[01:47] <john_cons> wikileaks får jo masse penger, mener jeg
[01:47] <skorpion> ja, vi får se
[01:48] <skorpion> ja
[01:48] <skorpion> men de er store da

[01:48] <john_cons> og jeg har jo f.eks. den arbeidssaken min mot microsoft og bertelsmann
[01:48] <skorpion> du er ikke blitt så poppis enda
[01:48] <john_cons> som burde være ganske viktig, mener jeg da

[01:48] <john_cons> men men
[01:48] <john_cons> nei det er jo sant
[01:48] <skorpion> og folk er gjerrige
[01:48] <john_cons> jeg får prøve å skjerpe meg å få flere lesere

[01:48] <john_cons> vi får se
[01:48] <skorpion> ja, jeg tror den blogglisten hadde hjulpet
[01:48] <john_cons> ja det er jo nedgangstider g så
[01:48] <skorpion> om du hadde kommet inn der

[01:48] <john_cons> jeg har meldt meg på den
[01:49] <john_cons> men det er nettavisen
[01:49] <john_cons> da
[01:49] <john_cons> kanskje det er derfor stavrum rapper fra meg

[01:49] <john_cons> trokke jeg skal melde meg på den igjen nei
[01:49] <skorpion> www.blogglisten.no ?
[01:49] <john_cons> ja det er jo noe nettavisen-greier, er det ikke det da

[01:49] <john_cons> et sec
[01:50] <skorpion> sant
[01:50] <skorpion> men jeg finner deg ikke der
[01:50] <john_cons> ja, hvis jeg melder meg på der
[01:50] <john_cons> nei, jeg har meldt meg på

[01:50] <john_cons> men dem har vel sletta meg da
[01:50] <john_cons> jeg blir sletta overalt i norge
[01:50] <john_cons> på blogg.no osv

[01:50] <john_cons> men
[01:50] <john_cons> hvis jeg melder meg på der
[01:51] <john_cons> så kommer sikkert stavrum til å rappe alt inneholdet på bloggen min
[01:51] <john_cons> og si at det er en nettavisen-blogg

[01:51] <skorpion> det gjør han vel uansett
[01:51] <john_cons> ja du snakker jo om integritet
[01:51] <john_cons> hvis jeg skal beholde min integritet
[01:51] <john_cons> etter at han stavrum har rappa

[01:51] <skorpion> jeg syns du skal høre med dem om hvorfor du ikke har kommet med der
[01:51] <john_cons> nei
[01:51] <john_cons> jeg skal ikke skrive til dem eller noe

[01:51] <john_cons> vil ikke ha noe mer med nettavisen å gjøre
[01:52] <john_cons> før de har betalt penger for den artikkelen de rappa av meg
[01:52] <john_cons> ellers kan de si at jeg godtar rappinga

[01:52] <skorpion> skjønner
[01:52] <john_cons> siden jeg fortsetter vanlig kontakt med de
[01:52] <john_cons> men men
[01:52] <john_cons> samma det
[01:52] <john_cons> jeg holdt på med noe webdesign-greier

[01:52] <john_cons> johncons-shop.co.uk
[01:52] <john_cons> laster opp ny logo
[01:52] <john_cons> bbl
[01:53] <skorpion> enda en butikk?

[01:53] <john_cons> ja
[01:53] <john_cons> jeg hadde en avstemning på bloggen
[01:53] <john_cons> og de fleste trodde at .co.uk var det beste domene-navnet

[01:53] <john_cons> et sec
[01:53] <skorpion> ah

[01:55] <john_cons> den avstemningen er fra desember
[01:55] <john_cons> men jeg har hatt en del å gjøre
[01:55] <john_cons> så har ikke kommet så langt enda
[01:55] <john_cons> har hatt problemer med at prøvetiden på cuteftp gikk ut

[01:55] <john_cons> så jeg har måttet finnet et annet ftp-program
[01:55] <john_cons> men men
[01:55] <kia> prøv filezilla
[01:55] <john_cons> ja jeg bruker leechFTP nå

[01:55] <john_cons> det funker greit
[01:55] <john_cons> selv om navnet er litt rart
[01:55] <kia> filezilla er open source, og veldig bra funksjonalitet
[01:56] <john_cons> men det er gratis ihvertfall

[01:56] <john_cons> nå har jeg allerede begynt å bruke leechFTP
[01:56] <john_cons> så jeg orker ikke å bytte igjen
[01:56] <john_cons> for det er stress å bytte og
[01:56] <john_cons> synes jeg

[01:56] <skorpion> ser ut som om håndskriften på det kortet ditt er kvinnelig. kan det tenkes at du har en hemmelig beundrer?
[01:57] <john_cons> ja kanskje jeg har en kvinnelig beundrer

[01:57] <john_cons> det hadde vært artig
[01:57] <john_cons> men men
[01:57] <john_cons> kanskje det bare er tull og
[01:57] <john_cons> hvem vet
[01:57] <skorpion> du har jo ikke så mye tid til kvinnfolk akkurat

[01:57] <john_cons> nei, det vet jeg ikke
[01:57] <john_cons> når man har overhørt at man er forfulgt av 'mafian'
[01:57] <john_cons> så blir man skeptisk til folk, inkludert kvinner, vil jeg si

[01:57] <john_cons> så jeg vet ikke hvem jeg kan stole på
[01:57] <skorpion> ja, og så vil man vel ikke utsette noen for risiko heller
[01:58] <john_cons> så lenge politiet ikke engang vil forklare meg hvem den her 'mafian' er

[01:58] <john_cons> nemlig
[01:58] <john_cons> så det tærer på
[01:58] <john_cons> at dette varer så lenge
[01:58] <john_cons> for dette var noe jeg overhørte i 2003

[01:58] <skorpion> skal det ingen ende ta
[01:58] <john_cons> poltiet må jo nesten gi meg noen råd
[01:58] <john_cons> og forklare hva som foregår
[01:58] <john_cons> sånn at jeg kan vite hvordan jeg skal leve med det her

[01:58] <john_cons> men det er visst helt umulig
[01:58] <Mama> hvordan overhørte du det?
[01:58] <skorpion> ja, det er snodig
[01:58] <john_cons> det eneste de gjør er at de sier jeg må lese i leksikon

[01:59] <john_cons> det var på rimi bjørndan i 2003 og på st. hanshaugen i 2004
[01:59] <skorpion> i leksikon? hvorfor det?
[01:59] * WildThing (~eat@20.85-200-22.bkkb.no) Quit ( Ping timeout: 483 seconds )

[01:59] <Mama> hvem overhørte du?
[01:59] <john_cons> jeg spør politiet i oslo, politisjefen, om 'hvem er "mafian"
[01:59] <john_cons> også sier de: les i leksikon

[01:59] <skorpion> hm.
[01:59] <john_cons> men der står det jo bare hva 'mafia' er
[02:00] <skorpion> ja, sant
[02:00] <john_cons> men de sa "mafia'n" i oslo

[02:00] <skorpion> det er hva jeg vil kalle et skikkelig goddagmannøkseskaft-svar
[02:00] <john_cons> så jeg vet ikke om det skal bety den italienske mafiaen?
[02:00] <john_cons> ja nemlig goddag mann økseskaft

[02:00] <john_cons> og det har holdt på siden jeg ringte kripos i 2005
[02:00] <john_cons> altså i fem og et halvt år
[02:00] <john_cons> men men
[02:00] <skorpion> syke greier

[02:00] <john_cons> så når skal politiet få ut fingeren liksom
[02:00] <john_cons> jepp
[02:00] <john_cons> men jeg får fikse den nettsiden
[02:00] <john_cons> bbl

[02:01] <skorpion> jepp
[02:01] ->> You are now known as jc_away
[02:01] <Mama> men HVEM var det som sa dette?
[02:01] <skorpion> det var en kollega om jeg ikke husker helt feil

[02:06] <jc_away> noen tilbakemeldinger på den nye logoen?
[02:06] <jc_away> Mama: hvem er du da?

[02:06] ->> You are now known as john_cons
[02:07] <john_cons> det var en butikksjef i kiwi, som heter tom, på kiwi st. hanshaugen, som jeg overhørte det her fra i 2004
[02:07] <john_cons> og i desember 2003, så overhørte jeg det fra ei god voksen dame, som var kunde, på rimi bjørndal

[02:07] <Mama> hva mener du med "overhørte"?
[02:07] <john_cons> ei som anbefalte oss å skifte vaskeselskap til kvalitetsrengjøring vel
[02:07] <john_cons> noen år tidligere mener jeg

[02:07] <john_cons> at jeg overhørte at dem prate med andre om meg
[02:08] <john_cons> hu dama stod i butikken og prata med ei annen dame
[02:08] <Mama> om deg?
[02:08] <john_cons> han butikksjef tom stod uta for kiwi-butikken og prata med en kollega

[02:08] <john_cons> når jeg gikk forbi, på vei hjem fra toget hjem fra jobb, eller om det var studier
[02:08] <john_cons> jepp om meg ja, sånn som jeg skjønte det
[02:09] * gorg (~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no) has joined #blablabla

[02:09] <john_cons> jeg får skrive på bloggen at jeg har begynt å lage på johncons-shop.co.uk
[02:09] <john_cons> bbl
[02:10] <Mama> bbl

[02:10] <gorg> Jeg er litt såret her må jeg få lov til å si
[02:10] <john_cons> du får slutte å mase da vet du
[02:10] <john_cons> det er ikke noe tvang å henge her
[02:10] <john_cons> for å si det sånn

[02:10] <gorg> Har jeg mast?
[02:10] <gorg> Det vet jeg
[02:11] -> *blablabot* op (sensurert av johncons-blogg)
[02:11] * blablabot sets mode +o john_cons for #blablabla

[02:11] * gorg was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (orker ikke syting heller)

[02:19] <skorpion> john_cons, jeg likte den nye logoen. "shop" har en noe mer profesjonell klang over seg enn "butikk"/"kiosk"
[02:21] <Party> Mulig å få op her eller?

[02:21] * john_cons sets mode +b *!*@cm-84.215.21.101.getinternet.no for #blablabla
[02:21] * Party was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (nei)

[02:22] <@john_cons> skorpion: ja, det har vært avstemning om det og, på bloggen
[02:22] <@john_cons> og shop vant over butikk og kiosk
[02:22] <@john_cons> et sec

[02:23] <@john_cons> johncons-shop vant knepent foran johncons-kiosken
[02:24] <@john_cons> med 15 mot 12 stemmer
[02:24] <@john_cons> men men
[02:24] <@john_cons> jeg syntes det litt nazi-aktig ut med brun skrift på 'shop'

[02:24] <@john_cons> så jeg tar sånne 'klovne-farger' istedet tenker jeg
[02:24] <@john_cons> jeg får se om jeg får til det
[02:24] <@john_cons> vi får se
[02:24] <@john_cons> bbl

[02:26] <skorpion> hehe
[02:27] <skorpion> john_cons, har du noen gang opplevet noe overnaturlig?
[02:27] <skorpion> om jeg kan spørre
[02:30] <@john_cons> nei, trokke det

[02:30] <@john_cons> har du?
[02:30] <@john_cons> jeg kjente ei dame som hadde sett ufo en gang da
[02:30] <@john_cons> men men
[02:30] <@john_cons> ei fra skøyen

[02:32] <@john_cons> men det er vel over 20 år sida jeg har sett henne
[02:32] <@john_cons> møtte nyttårsaften 1989 vel
[02:32] <@john_cons> laila johansen het vel hun

[02:32] <@john_cons> men men
[02:32] <@john_cons> bbl
[02:32] <skorpion> nei, kan ikke si det
[02:32] <skorpion> bare lurte
[02:33] <@john_cons> ok, hvorfor det, har jeg sagt noe rart?

[02:34] * Sjutten (~stjele@92.71.34.95.customer.cdi.no) has joined #blablabla
[02:35] <Sjutten> wazzup in da hood yo
[02:36] <skorpion> john_cons: nei?

[02:39] * gorg (~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no) has joined #blablabla
[02:41] <tailpush> jeg tror skorpion bare kødder med deg, john_cons

[02:43] <gorg> Jeg også
[02:44] <skorpion> jeg stilte bare et spørsmål
[02:44] <skorpion> mange som har opplevd overnaturlige ting
[02:44] <tailpush> nå mente jeg ikke bare det spørsmålet

[02:44] <tailpush> men hele din eksistens
[02:47] <@john_cons> tailpush: ja jeg vet ikke, det virka vel litt på han jonna, som at det hadde skjedd noe mette-marit-film greier vel?
[02:47] <@john_cons> men men

[02:47] <@john_cons> han jonna var litt vag, synes jeg
[02:47] <@john_cons> men men
[02:48] <skorpion> og jeg har IKKE gått god for det Leif i PST sier
[02:48] <tailpush> etter hva jeg forstår så var jonna bare en liten drittunge på det tidspunktet den filmen skal ha blitt laget

[02:48] <skorpion> det får andre vurderer sannhetsgehalten av
[02:48] <tailpush> og at du syns han svarte vagt tror jeg kan skyldes at han tok en ironisk tone i svaret
[02:50] <@john_cons> ja, men så lenge han jonna ikke var helt 100% klar

[02:51] <@john_cons> så er det vanskelig for meg å si at han nekta for at det var sånn
[02:51] <@john_cons> men men
[02:51] <@john_cons> så da synes ikke jeg at jeg kan konludere om noe angående det enda

[02:51] <@john_cons> hvis du skjønner hva jeg mener
[02:51] <@john_cons> men men
[02:51] <@john_cons> jeg får skrive mer på blogg her
[02:51] <@john_cons> bbl

[02:52] <skorpion> greia er jo den, at vi ikke VET
[02:53] <skorpion> det betyr jo ikke at vi skal ignorere den informasjonen som foreligger
[03:01] <gorg> Kanskje vi skal søke litt mer informasjon for slik å finne ut mer.

[03:03] <tailpush> mette-marit og denne ognby-fyren var sammen til 1995. jonna er født i 1978. altså var jonna MAX 17
[03:03] <tailpush> når er den filmen laget, 1993? tidligere?
[03:04] <@john_cons> ja jonna nevnte jo at han var 15 da den filmen ble laget

[03:05] <@john_cons> så kanskje det var hans måte å si at han var med i den filmen da han var 15 år på
[03:05] <@john_cons> for han var så vag
[03:05] <tailpush> har du sett filmen?

[03:05] <@john_cons> nei
[03:05] <@john_cons> den skulle visst bare finnes i tre eksemplarer
[03:05] <@john_cons> en som ognby har og en som kåre willoch har
[03:05] <@john_cons> og en som pst har

[03:05] <@john_cons> men men
[03:05] <tailpush> men hvordan vet du at at det var eller kan ha vært jonna
[03:05] <@john_cons> nei det var skorpion og leif som sa det
[03:05] <@john_cons> men men

[03:05] <skorpion> egentlig bare 2, for den hos PST var så dårlig
[03:06] <@john_cons> åkey
[03:06] <@john_cons> han ognby er visst umulig å finne på nettet
[03:06] <skorpion> etter at han vippe-rolf eller hva ahn het, hadde sett på'n

[03:06] <@john_cons> hehe
[03:06] <@john_cons> han hadde sett så mye på filmen
[03:06] <@john_cons> ikke bra
[03:06] <tailpush> vippe-rolf? jeg tror du tuller nå, skorpion

[03:07] <@john_cons> jeg har skrevet til høyre og på kåre willoch in facebook-side
[03:07] <@john_cons> men ikke fått svar
[03:07] <skorpion> ja, jeg var inne på facebook og så

[03:07] <skorpion> de hadde ikke sletta det heller
[03:07] <@john_cons> nei, facebook er litt treig noen ganger kanskje
[03:07] <@john_cons> men men
[03:07] <@john_cons> jeg vet da søren hva mer jeg kan gjøre med det greiene der

[03:07] <skorpion> ingenting tror jeg
[03:07] <@john_cons> men jeg får ha det litt i bakhue
[03:08] <@john_cons> kunne ha oppdatert på xiandos kanskje
[03:08] <skorpion> bedre å bare la det ligge, inntil det dukker opp noe nytt

[03:08] <@john_cons> tenkte jeg nå
[03:08] <@john_cons> mette-marit-filmen har jo en egen side på xiandos
[03:08] <gorg> john_cons: Du har ikke fått svar fra Kåre Willoch fordi det er en fanside som administreres av andre enn ham. Kåre er nærmere nitti, og to steg unna graven. Tviler på at han leser Facebook.

[03:08] <@john_cons> men xiando sletta jo bloggen min for noen år siden på trykker.com
[03:08] <tailpush> ja den ognby-fyren er neppe mye på nett. 51 år nå.

[03:08] <@john_cons> gorg: men kåre willoch må vel være ansvarlig
[03:09] <skorpion> ognby har eget galleri på nett, så det er feil
[03:09] <gorg> john_cons: Vel, hvem som helst kan opprette en fanside på Facebook

[03:09] <@john_cons> men han har ikke noe kontaktinfo, mener jeg
[03:09] <@john_cons> nei, det er ikke lov for hvem som helst
[03:09] <@john_cons> for jeg husker jeg fikk fjernet en sånn fan-side

[03:09] <gorg> Jeg kan opprette en fanside for min lillesøster uavhengig av hennes profil
[03:09] <@john_cons> som noen hadde laget i mitt navn
[03:10] <@john_cons> ja, det kan du sikkert, men da kan søsteren din kontakte facebook

[03:10] <gorg> ja
[03:10] <tailpush> skorpion; hvor da?
[03:10] <@john_cons> og da vil de fjerne den siden
[03:10] <@john_cons> siden det er bare de som heter kåre willoch osv

[03:10] <@john_cons> som har lov å ha fan-side
[03:10] <skorpion> tailpush: husker ikke
[03:10] <@john_cons> eller en som har tillatelse
[03:10] <@john_cons> mener jeg å huske

[03:10] <@john_cons> fra da jeg kontakta facebook
[03:10] <gorg> john_cons: Søk på Winona Ryder f.eks, og du havner på en milliard fansider
[03:10] <@john_cons> jeg skal se om jeg finner det på bloggen gorg

[03:10] <gorg> john_cons: Ok
[03:11] <@john_cons> jeg får sjekke på bloggen da, et sec
[03:11] <gorg> john_cons: Jeg så at det ble fjernet en side "Vi som ønsker å se Erik Ribsskog i Paradise Hotel" eller noe. Var det du som fikk den fjernet?

[03:12] <gorg> I så fall: Hvorfor? Slike sider er jo genial PR.
[03:12] <skorpion> slike ting er bare useriøst
[03:13] <skorpion> kan ikke være med på PH og samtidig drive en seriøs blogg

[03:13] <tailpush> heh. ingen har da sagt at man må være med i PH bare fordi en fan-side ønsker det.
[03:14] <skorpion> spiller ingen rolle. det er assosiasjonen til paradise hotel som teller

[03:14] <tailpush> javel.
[03:16] <gorg> skorpion: Omtale er gull, så er det opp til vedkommende hvordan de forvalter den.
[03:16] <gorg> I dette tilfellet Erik
[03:16] <skorpion> kanskje

[03:16] <gorg> Å jobbe for å stenge en fanblogg ser jeg ikke helt poenget med.
[03:16] <gorg> All pr er god pr
[03:18] <gorg> _spesielt_ i john_cons sitt tilfelle, der et av mange problemer er mangel på redaksjonell omtale. At ingen aviser skriver om saken

[03:18] <gorg> og trakasseringen
[03:19] <tailpush> men jeg fant dyna, dere. hadet.
[03:19] <skorpion> jada
[03:19] <skorpion> hadet ja
[03:26] <Sjutten> Jeg har allerede funnet dyna, men det hjalp ikke.

[03:26] <Sjutten> Får prøve igjen.

[03:27] <@john_cons> det tok lang tid
[03:27] <@john_cons> for det var en stund siden
[03:28] <@john_cons> men det står forklart her:

[03:28] <@john_cons> noen kuppa erik ribsskog fan-side på facebook
[03:28] <@john_cons> men da fikk jeg den tilbake av facebook
[03:28] <@john_cons> siden jeg er erik ribsskog da

[03:28] <@john_cons> mener jeg det var, at jeg sendte en sånn klage til facebook
[03:28] <@john_cons> den er sikkert på bloggen den og
[03:28] <@john_cons> men men
[03:29] <skorpion> ja, jeg husker å ha lest om det

[03:30] <skorpion> faen for en døgnrytme vi har
[03:31] <skorpion> klokken er halv fem og jeg er ikke det minste trøtt
[03:31] <@john_cons> her fant jeg kalgen og:

[03:31] <@john_cons> nei klokka er bare halv fire her
[03:31] <@john_cons> klagen
[03:31] <skorpion> jepp, en times forskjell
[03:32] <@john_cons> husker ikke hvordan jeg fikk den døgnrytmen jeg har nå

[03:32] <@john_cons> men det varierer en del her
[03:32] <@john_cons> men men
[03:32] <@john_cons> noen ganger har jeg tidligere døgnrytme, for å si det sånn
[03:32] <@john_cons> men men

[03:32] <skorpion> jeg og
[03:32] <@john_cons> samma det
[03:32] <skorpion> det går litt opp og ned
[03:32] <@john_cons> men å skrive om mette-marit videoen

[03:32] <@john_cons> på xiandos
[03:33] <@john_cons> det hadde kanskje vært noe
[03:33] <@john_cons> det er jo nesten som noe slags wikipedia
[03:33] <skorpion> kanskje

[03:33] <@john_cons> du fant jo om meg der tenkte jeg
[03:33] <skorpion> det står jo litt der fra før av
[03:33] <@john_cons> mener jeg
[03:33] <skorpion> vent litt

[03:33] <@john_cons> ja, men det var jo en dekk-historie
[03:33] <@john_cons> var det ikke det?
[03:33] <@john_cons> om det biljardbordet osv
[03:33] <@john_cons> men men

[03:33] <skorpion> der
[03:33] <skorpion> jo, i følge leif

[03:34] <skorpion> det der er jo den vanlige historien
[03:34] <skorpion> kunne kanskje gått an å redigere den
[03:34] <@john_cons> ja, det var det jeg tenkte på
[03:34] <@john_cons> å oppdatert om det med kåre willoch og jonna osv

[03:34] <@john_cons> hvis ikke det står der fra før da
[03:34] <@john_cons> en stund sida jeg har vært å lest der
[03:34] <@john_cons> men men
[03:35] <@john_cons> det kommer opp sånn advarsel her, når jeg går inn på xiandos information

[03:35] <@john_cons> men men
[03:35] <skorpion> jeg tror ikke det med jonna osv. er kjent informasjon
[03:35] <skorpion> ja, sammme her
[03:35] <skorpion> har med sertifikatet å gjøre

[03:35] <@john_cons> okey i c
[03:36] <@john_cons> nei jeg har ikke hørt det greiene der før heller
[03:36] <@john_cons> og det står på xiandos er jo bare et rykte
[03:36] <@john_cons> så der er det lov å skrive rykter tydeligvis

[03:36] <@john_cons> hvis jeg ikke tar helt feil
[03:36] <@john_cons> men men
[03:36] ->> gorg is ~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no (fisemink)

[03:36] ->> gorg is on: #blablabla #oslo @#sexbomb #johncons #Bergen
[03:36] ->> gorg using irc.homelien.no (Who Cares)
[03:36] ->> gorg :End of /WHOIS list.

[03:36] <skorpion> ja, litt sånn usikker informasjon
[03:37] <@john_cons> ja, men det står der fra før, er ikke fra aviser det heller
[03:37] <@john_cons> mens på wikipedia, så må det være fra aviser

[03:37] <@john_cons> wikipedia skal reflektere media
[03:37] <@john_cons> men xiandos er litt mer 'cowboy', eller noe
[03:37] <@john_cons> jeg kan ikke regla på xiandos i hue

[03:37] <@john_cons> men dem er nok ikke så strenge som på wikipedia
[03:37] <@john_cons> om at man skal kunne dokumetere
[03:38] <skorpion> ja, veit
[03:38] <skorpion> bare for å tulle litt her nå

[03:38] <@john_cons> for da tror jeg ikke det om mette marit og kristiana klubben hadde stått der
[03:38] <@john_cons> men men
[03:38] ->> ti0210a340-0098.bb.online.no resolved to 88.89.131.98

[03:38] <skorpion> sånn omtrent tror jeg kåre willoch ser ut i den videoen: http://4.bp.blogspot.com/_bRIlS6RWl_k/TLPXDwZPlzI/AAAAAAAAFOo/pV3HOU1gfgc/s1600/emperor_palpatine.jpg

[03:38] <skorpion> hehe
[03:38] <skorpion> gamle grisen
[03:38] <@john_cons> fy faen
[03:39] <@john_cons> har du sett videoen?
[03:39] <skorpion> nei

[03:39] <@john_cons> er det illuminati/djeveldyrkere tror du?
[03:39] <skorpion> jeg bare forestiller meg at han kan se sånn ut
[03:39] <@john_cons> skull and bones?
[03:39] <@john_cons> okey

[03:39] <skorpion> nei, det der er jo star wars
[03:39] <skorpion> empereror palpatine
[03:39] <@john_cons> hadde han svart eller hvit kappe
[03:39] <@john_cons> åja, lenge siden jeg har sett star wars

[03:39] <@john_cons> men men
[03:39] <skorpion> hmmm, svart var det vel
[03:39] <@john_cons> åkey, da er det nok ikke johanitterordenen
[03:39] <skorpion> jeg er ikke sikker

[03:39] <@john_cons> for dem har vel hvite kapper/drakter tror jeg
[03:39] <skorpion> spør leif
[03:39] <@john_cons> okey np
[03:40] <@john_cons> ja jeg kan se over de e-postene igjen fra han buldozer

[03:40] <@john_cons> og eventuelt spørre mer
[03:40] <skorpion> ja
[03:40] <@john_cons> det kan jeg prøve å få gjort seinere i dag
[03:40] <@john_cons> vi får se

[03:40] <skorpion> ja, vi får se hva som skjer
[03:41] <@john_cons> jepp
[03:41] <skorpion> uansett tror jeg ikke dette er noe pressen kommer til å skrive om noen gang

[03:41] <skorpion> det er altfor top secret
[03:42] <kia> Er det mobilen du tar bilder med Erik? De blir ganske uklare enkelte ganger.. er det for at du beveger kameraet, eller er det bare dårlig kvalitet?

[03:43] <skorpion> blir vel bedre bilder etter hvert hvis erik kjøper seg det kameraet
[03:43] <kia> Å? Skal han kjøpe seg kamera?
[03:43] <skorpion> ja, muligens
[03:43] <kia> Det er vel ikke dumt

[03:43] <skorpion> for de pengene han fikk
[03:43] <kia> På det gavekortet? Var ikke det på en klesbutikk?
[03:44] <skorpion> de hadde visst et kamera der, såvidt jeg forstod

[03:44] <kia> Okey, det høres ut som en god ide
[03:44] <kia> Kan vi kanskje få se flere bilder fra Liverpool også
[03:44] <skorpion> ja, bilder får vi aldri nok av

[03:47] <@john_cons> kia: jeg fant ut at dem hadde andre ting enn klær på debenhams og
[03:47] <@john_cons> men men
[03:47] <@john_cons> det kameraet der har sånn bilde-stabilisator

[03:47] <skorpion> *brb*
[03:47] <@john_cons> hvis jeg kjøper det
[03:47] <@john_cons> så da blir det forhåpentligvis bedre bilder
[03:48] <@john_cons> vi får se

[03:53] <kia> Ja, det høres ut som en veldig god investering det
[03:56] <gorg> Trenger ikke nytt kamera for å forbedre kvaliteten. Det er hendene bak kamera som styrer prosessene
[03:57] <gorg> Kompis av meg bruker samme kamera som før digitalkameraene kom. Siste bildet solgte han for 350 000,-

[03:57] <gorg> Eget mørkerom har han, det må sies
[03:57] <skorpion> gorg, er du på ntnu?
[03:58] <gorg> skorpion: Jeg? Er du gal
[03:58] <gorg> Aldri har jeg vært, og aldri skal jeg til Trondheim

[03:58] <gorg> Jeg er bergenser
[03:58] <skorpion> hmm, hvorfor var det så rart spørsmål?
[03:59] <gorg> Fordi det kom ut av ingenting
[04:00] <gorg> ntnu er der Maria Amelie har begått, og den kjerringen der har satt Kaukasus igjen i veggene

[04:00] <gorg> Urk
[04:00] <skorpion> hmm, hva har det med saken å gjøre?
[04:02] <kia> gorg, såklart hjelper et nytt kamera. om det er et mobilkamera med fast iso og fast brennvidde og begrenset fokus, så vil et vanlig kamera være et stort sprang opp

[04:04] <kia> gamle kameraer kan være gode, men da må de også være av en god kvalitet. det er kommet mye ny tekonologi som gjør det veldig mye lettere å ta bilder
[04:04] <kia> som du får i selv de billigste digitalkameraene nå

[04:05] <gorg> kia: Jeg vet ikke hva kamera man har fra før. Valg mellom et mobilkamera med fast iso/brennvidde/fokus vs. et speilreflekskamera (eller lignende) har mindre betydning dersom man knipser i hytt og pine og poster hele minnekortet på blogg

[04:07] <gorg> jeg tar mest bilder med min gamle Nikon FM3a: http://jfmstatic.net/images/uploads/blog/fm3a-review/fm3abody_l.jpg

[04:07] <gorg> Kostet meg flesk, men det var det verdt. Det kommer en tid der vi alle må flykte i fjellene. Dette kameraet trenger ikke strøm.
[04:07] <gorg> F.eks
[04:08] <kia> Du har mye større muligheter med det kameraet der enn et mobilkamera, og sikkert ikke et nytt mobilkamera engang

[04:08] <kia> Den dagen vi må flykte i fjellet er det sikkert greit å ha et kamera ja......
[04:08] <gorg> kia: Jeg vet ikke hvor du vil med dette, men at Erik burde redigere bildene dine litt før posting var vel poenget mitt

[04:09] <skorpion> hvorfor skal du alltid klage og kritisere, Erik, gorg?
[04:09] <gorg> kia: Nja, jeg kan ta bilder i temperaturer ned mot 30 minus. Om jeg kommer til å få bruk for det, se, det er en halt annen sak :)

[04:09] <kia> Det er ganske klart at kameraet hans ikke er veldig lyssterkt, alle bilder han tar utenfor dagslys blir helt på trynet. Det er det lite du får gjort med i etterkant
[04:10] <kia> Prøver ikke å være vanskelig eller noe, jeg bare sier at han kan ha godt av et nytt kamera.

[04:10] <kia> For det er tydeligvis ikke av nyere dato.
[04:11] <gorg> skorpion: Jeg klager ikke og kritiserer, slik jeg ser det. Jeg registrerer ting han kanskje har (eller kan komme til å få) trøbbel med, og så tipser jeg. Eks. skru opp PC og fjerne støv. Eller dette med business kombinert med a-penger

[04:11] <skorpion> du er bare så negativ hele tiden, virker det som
[04:12] <skorpion> eg berre spyr
[04:12] <gorg> Om noen synes tips er galt, vel, så bør jeg ikke henge her.

[04:12] <gorg> Tips bør man alltid kunne diskutere, mener nå jeg
[04:15] <gorg> Kanskje jeg tar feil, men jeg er jo for et fritt samfunn som er preget av åpenhet. Ikke sensur
[04:15] <gorg> john_cons er jo imot sensur

[04:15] <skorpion> blablabla
[04:15] <gorg> I så fall bør man få tipse eller snakke om egne erfaringer, mener nå jeg
[04:15] <gorg> dersom det kan komme andre mennesker til gode, altså

[04:15] <gorg> men men
[04:20] <@john_cons> hva er det her for noe da
[04:20] <@john_cons> hva skjer her?
[04:20] <@john_cons> var det noe klagings gorg?

[04:21] ->> gorg is ~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no (fisemink)
[04:21] ->> gorg is on: #blablabla #oslo @#sexbomb #johncons #Bergen

[04:21] ->> gorg using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:21] ->> gorg :End of /WHOIS list.
[04:21] ->> tailpush is ~efustrex@rainbow.nvg.ntnu.no (Fender Heaven Wiener Seven)

[04:21] ->> tailpush is on: #johncons #blablabla #oslo #Bergen #atheism
[04:21] ->> tailpush using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:21] ->> tailpush :End of /WHOIS list.

[04:22] <kia> Det var vel egentlig ikke noe, jeg argumenterte for at det kunne være smart å kjøpe seg et nytt kamera, men han mente at det ikke var noe vits
[04:22] <@john_cons> ja men det har jeg bestemt meg for

[04:22] <kia> Men det er jo ganske tydelig at det på mobilen din ikke er kjempebra, så jeg syns det er en god ide fortsatt
[04:22] <kia> Ja
[04:22] <@john_cons> jeg må nesten kjøpe noe til bloggen

[04:22] <@john_cons> siden det var noe blogg-greier
[04:22] <@john_cons> så derfor kamera
[04:22] <kia> Jeg mener det er en god ide, jeg vil se mere bilder fra Liverpool også

[04:22] * Thomas_Lo (~Lvenskiol@ti0169a380-0783.bb.online.no) has joined #blablabla
[04:23] <@john_cons> kia: ja jeg tar litt blandings

[04:23] <Thomas_Lo> God natt Ribsskog. Jeg ser du har fått gavekort. Jeg har et forslag. Du kan ha reklame på siden din kanskje? Bloggere i Norge tjener jo masse på litt reklame. Kanskje du også kunne fått en del. Du har jo mange lesere

[04:25] * john_cons sets mode +b *!*@ti0169a380-0783.bb.online.no for #blablabla
[04:25] * Thomas_Lo was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (Thomas_Lo)

[04:25] <@john_cons> fake løvenskiold
[04:26] <@john_cons> Thomas Løvenskiold 10. januar kl. 23:54 Rapporter
[04:26] <@john_cons> Hei Erik, det var jammen lenge siden, jobber ikke med medisin, så det er nok min navn-bror. husker ikke selv episoden med den komentaren, den var sikkert helt malplasert fra min side. hvordan er det med deg?

[04:26] <@john_cons> det skreiv han etter at thomas_lo dukka opp her
[04:26] <@john_cons> så de er nok ikke samme person
[04:26] <@john_cons> vil jeg tippe på
[04:26] <@john_cons> men men

[04:27] <kia> Det er nok noen som prøver å lure deg kanskje
[04:27] <@john_cons> ja det virker nesten sånn
[04:27] <@john_cons> ikke bra
[04:27] <@john_cons> men men

[04:27] <kia> eller så kan det jo være noen med likt navn da
[04:28] <kia> det vet jeg ikke
[04:28] <@john_cons> ja det er jo sant
[04:28] <@john_cons> kanskje det er navne-broren hans

[04:28] <@john_cons> men jeg har sendt han e-post
[04:28] <@john_cons> så da burde han vel ha nevnt det
[04:28] <@john_cons> men men
[04:28] <gorg> john_cons: Neida, det var ikke klaging fra min side, vi diskuterte fotografering og hvorvidt det er apparatet eller mennesket bak som lager gode bilder

[04:29] <@john_cons> hvordan er været opp imot trøndelag da kia
[04:29] <@john_cons> gorg: ok har du foto som hobby
[04:29] <gorg> john_cons: Hobby og delvis jobb
[04:29] <@john_cons> gorg: åja ikke dårlig

[04:29] <@john_cons> hva jobber du med igjen da
[04:30] <gorg> Markedsføring. Og da hender det at kunder vil at jeg skal fotografere for dem
[04:30] <gorg> derfor delvis

[04:30] <@john_cons> ok, jobber du også opp mot trøndelag gorg
[04:30] <gorg> john_cons: Nei, jeg jobber på vestlandet
[04:31] <@john_cons> ok, mange vestlendinger her
[04:31] <@john_cons> gorg: jeg har dessverre glemt hvor på vestlandet du var fra

[04:31] <@john_cons> jeg husker at han russeren var fra sogndal
[04:32] <@john_cons> og kia er fra nesten opp mot trøndelag, langs kysten vel
[04:32] <gorg> john_cons: Ingen fare, det er mange som ramler inn her på kanalen. Jeg jobber sør i Hordaland, men jeg vil ikke si konkret hvor. Det forstår du sikkert

[04:32] <@john_cons> ok, hu christell, som det er mye om på bloggen, er fra tysnes
[04:32] <@john_cons> like sør for bergen vel
[04:33] <@john_cons> der dem har neanderthaler, eller noe

[04:33] <@john_cons> men men
[04:33] ->> gorg is ~gorg@ti0210a340-0098.bb.online.no (fisemink)
[04:33] ->> gorg is on: #blablabla #oslo @#sexbomb #johncons #Bergen

[04:33] ->> gorg using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:33] ->> gorg :End of /WHOIS list.
[04:33] ->> ti0210a340-0098.bb.online.no resolved to 88.89.131.98

[04:33] <@john_cons> 88.89.131.98 NO NORWAY OSLO OSLO TELENOR BUSINESS SOLUTIONS AS

[04:34] <@john_cons> det står du er fra oslo gorg
[04:34] <@john_cons> på ip location
[04:34] <@john_cons> ip2location.com
[04:34] <@john_cons> men men

[04:35] <gorg> john_cons: Æh. I så fall må det være fordi jeg har Telenor.
[04:35] <@john_cons> gorg is on: #blablabla #oslo @#sexbomb #johncons #Bergen
[04:35] <gorg> Jeg er ikke fra Oslo

[04:35] <@john_cons> du er på #johncons
[04:35] <@john_cons> det mener jeg er kickgrunn alts
[04:35] <@john_cons> men men
[04:35] * john_cons sets mode +b *!*@ti0210a340-0098.bb.online.no for #blablabla

[04:35] * gorg was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (gorg)
[04:36] ->> kia is ~kiiiia@178.248.96.87 (Tore Barman)

[04:36] ->> kia is on: #oslo #johncons #blablabla
[04:36] ->> kia using irc.colosolutions.net (I'M ON A BOAT)
[04:36] ->> kia :End of /WHOIS list.

[04:36] * john_cons sets mode +b *!*@178.248.96.87 for #blablabla
[04:36] * kia was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (er på #johncons)

[04:36] ->> Lillegutt is hanboh@thinks.ur.a.slut.no (Lillegutt)
[04:36] ->> Lillegutt is on: #blablabla #Bergen @#oslo
[04:36] ->> Lillegutt using irc.homelien.no (Who Cares)

[04:36] ->> Lillegutt :End of /WHOIS list.
[04:37] ->> Mama is 1029@intim.ed.ntnu.no (Free-floating hostility)
[04:37] ->> Mama is on: #blablabla #Bergen #atheism #oslo

[04:37] ->> Mama using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:37] ->> Mama :End of /WHOIS list.
[04:37] ->> Proactive is proactive@2001:470:1f09:b:eef::41 (proactive)

[04:37] ->> Proactive is on: #blablabla #oslo
[04:37] ->> Proactive using irc.efnet.nl (We worship Optimus Prime)
[04:37] ->> Proactive :End of /WHOIS list.

[04:38] ->> tailpush is ~efustrex@rainbow.nvg.ntnu.no (Fender Heaven Wiener Seven)
[04:38] ->> tailpush is on: #johncons #blablabla #oslo #Bergen #atheism

[04:38] ->> tailpush using irc.homelien.no (Who Cares)
[04:38] ->> tailpush :End of /WHOIS list.
[04:38] * john_cons sets mode +b *!*@rainbow.nvg.ntnu.no for #blablabla

[04:38] * tailpush was kicked by john_cons (~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com) Reason (er på #johncons)

[04:46] * blablabot sets mode +o skorpion for #blablabla
[04:50] * skorpion sets mode -o skorpion for #blablabla
[04:52] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has left #blablabla

[04:52] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[05:01] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has left #blablabla

[05:01] * skorpion (~asdfasdfa@116.79-160-164.customer.lyse.net) has joined #blablabla
[05:08] * blablabot sets mode +o skorpion for #blablabla

[05:19] * Einstein2 sets mode -b *!*@cm-84.215.21.101.getinternet.no for #blablabla
[06:06] ->> You joined channel #blablabla
[06:06] ->> Topic is: Ny Isbre-mint butikk: www.Isbre.net

[06:06] ->> Topic set by john_cons!~v_beider@host86-148-252-176.range86-148.btcentralplus.com on 13.01.2011 21:28:15
[06:06] ->> Attempting to join #quiz-show

[06:06] ->> Channel Modes are: +tn
[06:06] ->> Channel created on 31.12.2010 09:58:40








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter