Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til en leser av bloggen




Gmail - Mobilselskap










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Mobilselskap











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 29, 2012 at 3:04 AM




To:
Jon Hansen <jonhansen@fastmail.fm>






Hei,

ja jeg venter på informasjon fra Politiet om hvem den her 'mafian' osv., er vet du.

På at de skal begynne å gjøre jobben sin.

Så jeg følger med på e-postene her vet du.


Med johncons-blogg hilsen

Erik Ribsskog


2012/1/29 Jon Hansen <jonhansen@fastmail.fm>

Da skal jeg sjekke ut Virgin. Tusen takk for kjapt svar. :)



Mvh Jon



On Sun, Jan 29, 2012, at 02:47, Erik Ribsskog wrote:

> Hei,

>

> ja, da jeg begynte å studere ved University of Sunderland, i september 2004.

>

> Så gikk jeg litt ut på byen, fordi jeg hadde sitti så mye hjemme, i

> månedene før, etter at jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian',

> i desember 2003.

>

> Så da jeg kom meg over til England, så måtte jeg liksom ut og feire litt da.

>

> At jeg hadde klart å flytte til utlandet.

>

> Enda jeg bare var en fattig student.

>

> Så jeg festa en del i Sunderland og Newcastle, de første dagene, som

> student i England.

>

> Jeg hadde jo en del penger og, etter å ha jobbet som en slags ansvarlig,

> hele sommeren, på Rimi Nylænde.

>

> Og en av de første dagene i England, så traff jeg tilfeldigvis ei norsk

> dame, som hadde studert en stund i Sunderland allerede, utafor et utested,

> i Sunderland.

>

> Og hu anbefalte Virgin Mobile, for meg.

>

> Jeg fikk litt bakoversveis, for virgin betyr jo jomfru.

>

> Så det er kanskje litt rart navn.

>

> Men jeg har havnet på det selskapet til slutt jeg og.

>

> Så det er et greit mobil-firma tror jeg.

>

> Selv om de vel er ganske like hele hopen, hvis jeg skulle tippe vel.

>

> Jeg har også hatt flere andre mobil-leverandører.

>

> Norske folk er ikke nevnt i valg-registeret, her i England, og da får man

> bare lov å kjøpe kontant-kort-mobiler oftest.

>

> (Sånn som jeg har skjønt det).

>

> Dette er jo et brudd på EØS-avtalen, og hindrer vel at nordmenn får

> lån/kredittkort i England.

>

> Sender derfor også kopi til EFTA.

>

> Kanskje de kan rydde opp.

>

> Med johncons-blogg hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

> 2012/1/29 Jon Hansen <jonhansen@fastmail.fm>

>

> > Hei!

> >

> > Jeg skal flytte til England, og lurte på om du kunne anbefale en

> > mobiloperatør.

> > Virker kanskje litt rart at jeg spør deg om dette. Grunnen er rett og

> > slett at du ville ha skrevet på bloggen hvis du hadde problemer med den du

> > bruker,

> > og siden jeg ikke kunne finne noe om dette tipper jeg at du har funnet deg

> > en bra mobilleverandør. :)

> >

> >

> > Fortsatt god helg!

> > Mvh Jon Hansen

> >

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter