Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN




Gmail - Report of crime/Fwd: Hei Erik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Hei Erik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 27, 2012 at 11:58 AM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
gudmundur.einarsson@efta.int


Bcc:
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, anniken.huitfeldt@kud.dep.no






Hi,


someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.


(I also get a lot of harrassing e-mails).


I wanted to report the forwarded e-mail as crime.

Regards,


Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Cathrine Huitfeldt <cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no>

Date: 2012/1/27
Subject: Re: Hei Erik
To: eribsskog@gmail.com


Erik,



Jeg tror ikke det er rettferdig at jeg skal fungere som et mellomledd mellom grand onkel og deg. Din far er med å bidra til å opptre som mellommann. Jeg forstår hva du mener om "Dr Hyde", men folk kan endre deres personlighet over tid.



Har du din grand onkler E-post adresse? Jeg kan spørre din far om å kjøpe det for meg.



Mvh,







--- Original Message ---

To : cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no

From : eribsskog@gmail.com

Subject : Re: Hei Erik



Hei,

takk for svar!

Er Idar onkelen din alts�?

Jeg har nemlig pr�vd � f� oppl�st sameie, p� Bergst�, for jeg har blitt

kastet ut fem ganger, her i England, siden august.

S� har trengt penger til bolig og s�nn da.

N�r det gjelder min far, s� kan han v�re overtalende og sympatisk, det vet

jeg.

Men han har ogs� en Dr. Hyde-side, mener jeg.

S� jeg har n� valgt � kutte han ut da.

Det er derfor jeg har sendt til deg, og hu kusina di, for jeg synes ikke at

jeg kan kontakte Idar Sandersen direkte n�.

Han fikk ikke til � sende meg slektsforskinga engang, da jeg ringte han,

for et par �r siden, her fra Liverpool.

Bergst� er jo et klenodium av en eiendom, m� man vel kanskje si.

Kanskje dere Huitfeldt har lyst til � eie den, siden dere har bodd p� Hurum.

Jeg �nsker ihvertfall ikke � eie noe sammen med min slekt, som kutta meg

ut, for noen �r siden, etter � ha latt meg bo alene siden jeg var ni �r.

Jeg har anmeldt for omsorgssvikt, under oppveksten osv., for � liksom ta et

oppgj�r da.

Du husker kanskje det, at p� Unge H�yre-m�tene, i H�yres Hus, i

Stortingsgata, v�ren 1991, s� gikk jeg med hullete svarte bomullsbukser,

osv.

Jeg hadde allerede da kuttet ut min slekt, etter at min s�ster og

stes�ster, (som jeg ogs� har kutta ut n�), sa at faren min hadde misbrukt

min s�ster Pia som lita jente.

Men takk for at du kunne svare ihvertfall!

Det var ikke d�rlig!

Med tidligere Unge H�yre-hilsen

Erik Ribsskog

2012/1/27 Cathrine Huitfeldt <cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no>

>

> Hei Erik,

>

> Onkel Idar er veldig syk, mener han at han snart vil d�. Han har hatt lyst

> til � diskutere arven etter han d�r. Han har snakket med alle

> familiemedlemmer, men han trenger fortsatt � diskutere arven med deg.

>

> Jeg beklager men jeg vet ikke hva dette itc128 telefon terrorist er. Du

> b�r snakke med faren din som han savner deg og er ikke lenger en

> alkoholiker.

>

> Mvh,

>

> Cathrine

>

>

>

>

>

>

>

> Report of crime/Fwd: Hei

>

>

>

>

>

>

>

>

>

> Erik Ribsskog

> <eribsskog@gmail.com>

>

>

>

> Fri, Jan 27, 2012 at 5:44 AM

>

>

>

>

> To:

> cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no

>

>

> Cc:

> anniken.huitfeldt@kud.dep.no

>

>

>

>

>

>

> Hei,

>

> sorry at jeg sender mange e-poster!

>

> Hadde du giddi � h�re hva min grandonkel Idar Sandersen vil prate med meg

> om?

>

> Han er jo etter Iver Huitfeldt, s� da er han jo i samme slekta som deg,

> mener jeg.

>

>

> (S� vi er vel i slekt, mener jeg).

>

> Jeg veit ikke om den e-posten er fra faren min, jeg f�r s� mange rare

> e-poster.

>

> Og jeg har kutta ut faren min, han lot meg bo aleine siden jeg var ni �r

> og har drevet med telefonterror seinere.

>

>

> Det der itc128, det skj�nner jeg heller ikke noe av.

>

> P� forh�nd takk for eventuell hjelp.

>

> Sender ogs� en kopi til din kusine Anniken, siden hu ogs� er i den samme

> slekta.

>

>

> H�per dette er i orden, og takk for sist fra Unge H�yre-m�ter, p�

> begynnelsen p� 90-tallet.

>

> Hvordan var det p� leir i Oslofjorden?

>

> Winnem og jeg og tre andre kamerater av meg, vi hadde allerede avtalt

> ferietur til G�teborg, den sommeren, s� vi droppa Unge H�yre-leir i

> Oslofjorden.

>

>

> Mvh.

>

> Erik Ribsskog

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>

> Date: Fri, Jan 27, 2012 at 5:37 AM

> Subject: Report of crime/Fwd: Hei

> To: gbrlo <gbrlo@unhcr.org>

> Cc: gudmundur.einarsson@efta.int

>

>

>

> Hi,

>

>

> someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

>

>

> (I also get a lot of harrassing e-mails).

>

> I wanted to report the forwarded e-mail as crime.

>

>

>

>

> Regards,

>

> Erik Ribsskog

>

>

> PS.

>

>

> I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never

> reply, when I send crime-reports to them.

>

>

>

> Hope this is alright!

>

>

> ---------- Forwarded message ----------

> From: Arne Mogan Olsen itc128 <arne.mogan.olsen@gmail.com>

>

> Date: 2012/1/27

> Subject: Hei

> To: eribsskog@gmail.com

>

>

> Erik,

>

>

>

> Hvor er du n�? Hvorfor ikke kontakte oss?

>

>

> Jeg har pr�vd � ringe deg.

>

> Din grand onkel har v�rt sv�rt syk nylig, og han �nsker � snakke med deg,

> vet jeg ikke om hva.

>

>

> Mvh,

>

> pappa

>

>



----------------------------









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter