Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 1. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: You have a Christmas Card waiting for you!










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: You have a Christmas Card waiting for you!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 1, 2012 at 3:59 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Bcc:
OnePlace@salememail.net






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

(I also get a lot of harrassing e-mails).

I wanted to report the forwarded e-mail as crime.


Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: OnePlace Presents <OnePlace@salememail.net>

Date: Fri, Dec 23, 2011 at 2:50 PM
Subject: You have a Christmas Card waiting for you!
To: "eribssko.g@gmail.com" <eribssko.g@gmail.com>














View this Message in a Browser
|
Subscription Preferences
|
Unsubscribe

























A Christmas eCard for you!

Season’s Greetings!


It’s been a pleasure helping you share God's words with your loved ones. Now it's our turn to share with you! Please enjoy this online Christmas Card on behalf of the employees of OnePlace.






Click Here to Get Your Ecard!

View your online eCard at http://www.crosscards.com/cards/holidays/christmas/joy-and-peace.html


God bless,

The OnePlace Team










Crosscards.com

Crosscards.com is a Christian website designed to provide the online faith-based audience with great looking e-cards with unique messages of God's love, inspiration, encouragement and fun!


For comments or suggestions, contact us at cardcomments@crosscards.com.

Join us on facebook!.











E-CARDS |
WALLPAPER |
GIFT SHOP





















Read about Salem Web Network | Send us your Feedback | Subscription Preferences | Unsubscribe



© 2011 Salem Web Network. All rights reserved.


111 Virginia Street, Suite 500


Richmond, VA 23219




This email is never sent unsolicited. You are receiving this email because your email address, eribssko.g@gmail.com, is signed up to receive newsletters, updates, and special offers from OnePlace.




To ensure that you continue to receive emails from OnePlace, please add our "From" address, OnePlace@crosswalkmail.com and OnePlace@salememail.net, to your address book.


OnePlace is a member of the Salem Web Network of sites including:











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter