Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Vistaprint




Gmail - Vistaprint VAT Invoice (9070321099)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vistaprint VAT Invoice (9070321099)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jan 16, 2012 at 6:15 PM




To:
Vistaprint <VistaPrint-cc@vistaprint.com>


Cc:
vatinvoicearchive@vistaprint.com






Hi,

I don't live at that address any longer now, so I don't need the stamp anyway.

Could I perhaps get a refound or a voucher so that I can order a new stamp later instead, when I need one?


Best regards,

Erik Ribsskog


On Thu, Jan 12, 2012 at 9:24 AM, Vistaprint <VistaPrint-cc@vistaprint.com> wrote:

















































Vistaprint B.V. Invoice Number: 9070321099
Hudsonweg 8 Invoice Date: 11/01/2012
5928 LW Venlo Delivery Date: 31/01/2012
The Netherlands Payment Date: 10/01/2012
VAT ID #:
GB805015277
Order Number: KKDN3-81A71-8K0


Bill To: Ship To:
Erik RibsskogErik Ribsskog
Azalea LodgeAzalea Lodge
1-2 Azalea Terrace North1-2 Azalea Terrace North
Sunderland, SR2 7ES
Sunderland, SR2 7ES
UKUK
VAT ID #:None Provided













































Description of Supplies

Quantity

Net Amount

Tax %

Shipping Costs

Total
1
Free Rubber Stamps
1
£0.00
20%
£3.42
£3.42

2
Small Housing - Black
1
£0.00
20%
£0.00
£0.00
3
Black Ink
1
£0.00
20%
£0.00
£0.00

Subtotal
£3.42
20.00% VAT £0.68

Total Amount Due
£4.10

Need Help?
Click here
for our online
Help Page
or to contact us.
Please do NOT click reply to this message as this is an unmonitored address.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter