Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Domstoladministrasjonen




Gmail - Oppdatering til direktør Langbach/Fwd: Klage til direktør Tor Langbach/Fwd: 201100001 Henvendelse vedr klage










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering til direktør Langbach/Fwd: Klage til direktør Tor Langbach/Fwd: 201100001 Henvendelse vedr klage











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 10, 2012 at 4:18 PM




To:
Postmottak@domstoladministrasjonen.no






Hei igjen,

altså, for å forklare litt mer om situasjonen.

Så er det snakk om en eiendom, til mange millioner, (ifølge slekta mi), pluss innbo, og penger.

Pluss også visstnok muligens malerier av Kittelsen.


Jeg eier 1/18 cirka av denne eiendommen nå.

Idar Sandersen, som er 90 år, bor der ennå.

Men han kan sikkert leve til han er 100 år, hvis jeg skulle tippe.

Og jeg trenger penger nå, for jeg må bo et hostell i England, hvor det er elektrikkere inne på rommet mitt, når jeg er i butikken og sånn.


Uten at jeg får noe forvarsel.

Og hvor de sier at de er veldig tøffe og veldig vennlige.

Så jeg vil heller ha meg et ordentlig sted å bo.

Og jeg har ikke lyst til å vente i ti år på at en gammel grandonkel skal dø liksom.


Så jeg ønsket å selge gjennom Finn.no og Aftenposten og Drammens Tidende da.

Noe jeg har rett til, å oppløse et sameie, har en advokat fortalt meg, (Øvergård, i Hurum).


Men ei som heter Høyseter, hos Drammen Tingrett, hu har ikke svart på e-postene på snart et halvt år.

Etter at jeg kontaktet Namsmannen i Røyken og Hurum, for å få oppløst sameie, og ble bedt av Namsmannen, om å ta det med Høyseter.


Men nå har det gått snart et halvt år, uten at jeg har hørt noe.

Så jeg anser min del av dette sameie som tapt, grunnet rot fra Drammen Tingrett.

1/18 høres kanskje ikke så mye ut.


Men det ville nok ha blitt til 1/12 etter at Idar Sandersen døde.

Og samlet verdi av eiendommen som har fin utsikt og strandlinje, og muligens også egen kai, (for dette var en fiskerfamilie i gamle dager), pluss malerier og ateleri, (for min grandonkel Gunnar Bergstø var maler, og den kjente maler Henrik Sørensen hadde vært gjest hos dem).


Så hvis dette til sammen er verdt 10-20 millioner da.

Så er min del verdt pluss minus en million da.

(Hvis dette er verdt 18 millioner, så er min del, per dags dato verdt en million.


Og hvis dette er verdt 12 millioner, så er min del, verdt en million, antagelig, etter at jeg eventuelt arver noen prosenter av eiendommen, etter Idar Sandersen og, som jeg arvet etter hans to brødre, Gunnar og Otto Bergstø).


Mine to onkler Runar og Håkon Mogan Olsen, som begge eier dobbelt så store deler, som meg, i eiendommen.

De har brutt kontakten med meg, gjennom Facebook, og Runar sin sønn Ove, de sa jeg var en 'person non gratia', i slekta.


Jeg måtte bo alene, fra jeg var ni år, og har noen ganger vært i Holmsbu, og besøkt grandonklene mine der.

Men jeg har altså ikke mer med slekta mi å gjøre.

Og jeg er en flyktning i England, etter å ha overhørt, i Oslo, at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian' der, i 2003.


Så jeg ønsker ikke å eie noe sammen med slekta mi.

Jeg vil heller ha penger, som jeg kan bruke på å leie eller kjøpe en bolig, her i England, hvor jeg driver en nettbutikk osv., som jeg har håp om å få til å gå bra, ihvertfall hvis jeg får noen penger som jeg kan bruke på markedsføring, osv.


Men nå har det vært så mye surr, fra Drammen Tingrett.

Så jeg må nesten regne denne eiendelen min i Bergstø, som tapt.

Og gå videre.

Så jeg vil nå ha en million kroner, i erstatning, fra Domstoladministrasjonen.


Dette synes jeg ikke er for mye, siden min far, (som seinere har kutta meg ut, og som jeg også har anmeldt for telefonsjikane), har sagt at eiendommen var verdt 'mange millioner', og det skulle også være malerier etter Kittelsen der.


Så dere kan sende en sjekk på en million kroner, (i erstatning, pga. rot fra Drammen Tingrett), som kan heves i engelske banker og/eller postkontor til:

Erik Ribsskog
Azalea Lodge

1-1 Azalea Terrace North
Sunderland
GB-SR2 7ES
Storbritannia

Så glemmer jeg hele det med Bergstø.

Det får dere heller ordne opp med i Norge da, hvordan dere skal dele opp.


Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/1/3
Subject: Klage til direktør Tor Langbach/Fwd: 201100001 Henvendelse vedr klage
To: Postmottak@domstoladministrasjonen.no


Hei,


jeg får klage til deg siden din kollega rører fælt her, mener jeg.

Hvis Drammen Tingrett ikke svarer meg, så er det en sak for Domstoladministrasjonen, mener jeg.

Jeg får da ikke min arv, og vil ha erstatning.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/1/3
Subject: Re: 201100001 Henvendelse vedr klage
To: "DA (postmottak)" <dapost@domstol.no>


Hei,

det står på deres hjemmesider at:


DA behandler også erstatningskrav fra personer som mener domstolen har gjort feil som kan gi krav på erstatning.


Også skriver dere at dere ikke kan gå inn i enkeltsaker.

Det er da det reneste pølsevev og sludder.

Nå får dere helvetes trøndere ta å vaske barten deres litt her da.


Faens krapyl.

Erik Ribsskog


2012/1/3 DA (postmottak) <dapost@domstol.no>





Domstoladministrasjonen har det overordnede forvaltningsansvaret for domstolene i Norge. Vi har ingen myndighet i enkeltsaker, og kan verken vurdere, kommentere eller gi råd i saker som behandles av domstolene. Vi kan heller ikke gi uttalelser i forhold til hvordan lovbestemmelser skal forstås. På denne bakgrunn kan vi dessverre ikke gå inn i din konkrete sak. Ønsker du å gå videre med saken, må du søke privat juridisk bistand. På www.forbrukerportalen.no og www.jus.no er det oversikter over hvor du kan få privat juridisk bistand, herunder også gratis rådgivning.




<<NOARK.htm>>


Med hilsen

Terje Karterud

seniorrådgiver

Juridisk enhet

Domstoladministrasjonen

Postboks 5678 Sluppen

7485 Trondheim

Telefon direkte 73 56 70 52 Sentralbord 73 56 70 00

e-post: terje.karterud@domstol.no

Internett: www.domstol.no

















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter