Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Spesialenheten




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av Johansen hos Politiet i Drammen/Fwd: oversender Fylkesmannens vedtak










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av Johansen hos Politiet i Drammen/Fwd: oversender Fylkesmannens vedtak











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 17, 2012 at 11:29 AM




To:
post@spesialenheten.no


Cc:
Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>






Hei igjen,

Lensmannen i Svelvik har forresten også 'surra' i denne saken.

(Som jeg har skrevet til dere om tidligere).

Han nekter å gjøre jobben sin fordi jeg også skriver om dette på blogg.


Så det er bare tull, får jeg si, fra Sønde Buskerud Politidistrikt.

Og jeg har også hørt mye rart, om politiet i Drammen før.

En gang så tuppa de over en øl, som jeg satt og drakk på Bragernes Torg, like etter at jeg hadde vært russ, og glemte meg, at det ikke var lov å drikke på offentlig sted.


Og søstera mi, (som man ikke alltid kan stole så mye på kanskje, men likevel), hu sa en gang at Politiet i Drammen hadde slått ei venninne av henne, (Monica Lyngstad, fra Røyken), i magen, (i 1989 eller 1990 vel).


Så jeg synes det er litt mye rart, med Politiet i Drammen.

Og Tingretten i Drammen tuller også med meg.

Og Namsmannen i Røyken og Hurum, som har samme e-post adresse som Politiet i Drammen.


Så det er derfor jeg ikke er sikker på om den feil-informasjonen var bevisst, eller ikke.

Og jeg kvier meg litt for å ha for mye med Politiet i Drammen å gjøre.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få dem til å etterforske min anmeldelse av min far, for omsorgssvikt, på en ordentlig måte.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2012/1/17
Subject: Re: Anmeldelse av Johansen hos Politiet i Drammen/Fwd: oversender Fylkesmannens vedtak
To: post <post@spesialenheten.no>


Hei,


altså, hva hvis det er snakk om _bevisst_ feil-informasjon da?

Da er det vel straffbart?

Eller hva mener dere?

Mvh.


Erik Ribsskog



2012/1/17 post <post@spesialenheten.no>

Spesialenheten for politisaker har som oppgave å etterforske saker som gjelder spørsmålet om ansatte i politiet eller påtalemyndigheten har begått en straffbar handling i tjenesten. Om De mener at politiet/påtalemyndigheten har gjort noe straffbart, kan dette anmeldes til Spesialenheten for politisaker. De må i så fall tydeliggjøre at det er en anmeldelse, hva De mener er straffbart og angi dette så konkret som mulig.


De beskriver i Deres e-post av i dag et forhold hvor De skal ha blitt feilinformert av en politimann i Drammen i 2007. Vi kan ikke se at De beskriver et straffbart forhold begått av politiet, og tar e-posten kun til etterretning.


Til informasjon kan nevnes at klage på politiets tjenesteutøvelse kan fremsettes til politiet der hendelsen fant sted. En eventuell klage vil bli vurdert og avgjort av politimesteren.


Med hilsen

Spesialenheten for politisaker



Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 16. januar 2012 11:19
Til: post
Emne: Anmeldelse av Johansen hos Politiet i Drammen/Fwd: oversender Fylkesmannens vedtak


Hei,

i 2007, (var det vel), så ringte jeg politiet i Drammen, for å anmelde min far, for omsorgssvikt.



(Min far lot meg bo alene fra jeg var ni år, blant annet).

Jeg fikk snakke med en Johansen der, som sa det, at jeg måtte søke om Fri Rettshjelp.



For det var alltid dokumenter som trengtes fra kommunen, osv.


Men, nå sier Fylkesmannen i Vestfold, at dette er feil.

Dette er politiets jobb, å veilede om hva jeg trenger å gjøre, etter at jeg har anmeldt saken.



Så da må jeg nesten rapportere han Johansen, hos Politiet i Drammen, til dere hos Spesialenheten, synes jeg.


Siden han da har feil-informert meg da, mener jeg.



Så jeg håper dere kan undersøke dette nærmere, om hvem som har rett, av Fylkesmannen i Vestfold og Politiet i Drammen.

Med hilsen



Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Rustan, Anne-Mari Kirkevold <Anne-Mari.Kirkevold.Rustan@fmve.no>
Date: 2012/1/16
Subject: oversender Fylkesmannens vedtak

To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Se vedlegg.


Med vennlig hilsen

Anne-Mari Kirkevold Rustan


rådgiver

Fylkesmannen i Vestfold


Postboks 2076

3101 Tønsberg


Tlf. 33 37 11 31

amr@fmve.no


www.fylkesmannen.no/vestfold












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter